Hij is helemaal op gegaanquote:
Jordy woont toch niet zo ver?quote:
Ik ging maar 1 quiche maken en we waren al met z'n drieënquote:
O echt?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Omg, jullie werken bij dezelfde Appie!
nooit.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
etsu heeft over mij zitten roddelen
arme jijquote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O echt?
2 weken geleden ofzo moest ik op zondag en zij ook (dacht ik, ofja, zag ik op het rooster), in de pauze ging ik kijken bij de kassa's MAAR IK ZAG GEEN LBtoen even appen en blijkt dus dat ze van t rooster is gehaald en heb ik dr nog steeds niet kunnen zien
ja maar ik ben zo vaak bij hem geweest en het wordt wel eens tijd dat die naar groningen gaat en wat van groningen gaat zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jordy woont toch niet zo ver?
ik heb jou en jordy wel gezienquote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O echt?
2 weken geleden ofzo moest ik op zondag en zij ook (dacht ik, ofja, zag ik op het rooster), in de pauze ging ik kijken bij de kassa's MAAR IK ZAG GEEN LBtoen even appen en blijkt dus dat ze van t rooster is gehaald en heb ik dr nog steeds niet kunnen zien
i know, het schijnt dat ik je omver heb gelopen, maar dat had ik niet doorquote:Op donderdag 28 november 2013 19:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb jou en jordy wel gezien
Zo klein ben ik nietquote:Op donderdag 28 november 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
i know, het schijnt dat ik je omver heb gelopen, maar dat had ik niet door
Die in Rotterdam.quote:
Hoe klein ben jij eigenlijk?quote:
Ik heb echt niemand gezien.quote:
1,57 mquote:
Gaat solliciterenquote:
no shitquote:
Kan je niet DM'en?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb echt niemand gezien.Ik was ook niet goed bij m'n hoofd ofzo toen.
Oja, antwoord op DM: in Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |