Whaha, en nu blijkt dat die een hersentumor heeft.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het ontzettende bagger
Awwh, dat is vervelendquote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, maar nu niet.
Ben sowieso weer eens ziek. Zo van spierpijn keelpijn lichaampijn verkouden. Vreselijk.
Nog steeds goed. Net als bij mijn post die je quote.quote:
Hmm het eerste jaar is gemengd met die 4 studie's. Fiscaal recht lijkt mij idd niet wat. Teveel in een stom wetboek moeten kijken. Keuze's zijn lastigquote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
5 studies?![]()
nouja, fiscaal recht moet je gewoon liggen, het is echt droge stof en daar kwam ik gewoon niet doorheen. het interesseerde me ook niet zo en dat maakt het moeilijk en dan is het stom.
bedrijfseco vind ik wel leuk, volg nu een vakje hoe je een notaris kantoor moet ondernemen en onderhouden enzo.
de rest geen ervaring mee.
Ziek zijn is gewoon kut.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Awwh, dat is vervelend
Ik haat verkouden zijnHeb altijd wel verstopte neus, maar als ik verkouden ben dan voel ik me net alsof ik dood ga
lolquote:Op donderdag 28 november 2013 20:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog steeds goed. Net als bij mijn post die je quote.
Waarom super?
jaaaaquote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
haiiiii
ja gaat super, met jou?
Ja true.quote:
Goed zegquote:
O leukkk, je wil dus niet gaan werken binnen het vakgebied waarin je dan bent afgestudeerd?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In juni/juli (hoop ik). Ja, beetje basistoets voor die health sciences.. Maar weet nog niet precies. Ga ik volgende week allemaal horen1
Jaquote:
yessssssssssssssssquote:
dat wetboek is idd stom.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm het eerste jaar is gemengd met die 4 studie's. Fiscaal recht lijkt mij idd niet wat. Teveel in een stom wetboek moeten kijken. Keuze's zijn lastig
Jaaaa ik ook godverdomme kak. Ik vind het echt zwaaaaar klote, ik kan niet ademen dus ik adem via m'n mond zo dicht zit mijn neus.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Awwh, dat is vervelend
Ik haat verkouden zijnHeb altijd wel verstopte neus, maar als ik verkouden ben dan voel ik me net alsof ik dood ga
Nee, heb nog geen zin om al te beginnen met werken. En nu heb ik de tijd nog en de kans.. Wil graag mn kennis verbredenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef Interv het volgende:
[..]
O leukkk, je wil dus niet gaan werken binnen het vakgebied waarin je dan bent afgestudeerd?
Ik ben jaloers, wil ook zsm een diploma
Dat is zo kutquote:Op donderdag 28 november 2013 20:29 schreef Interv het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook godverdomme kak. Ik vind het echt zwaaaaar klote, ik kan niet ademen dus ik adem via m'n mond zo dicht zit mijn neus.
Ik word echt gek.
En moet ook nog van alles doen. Ik wil gewoon in mijn bed liggen huilen over het leven. En series kijken ofzo.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja5,6
Ben er wel blij mee. Hoogste cijfer wat hij ooit geeft voor een brief is een 7 zei hij
Inderdaad. Net melk met honing op. Goed hè?quote:
quote:
Ja, sowieso de beste keuze nu je nog 'jong' bent. Maar een diploma op zak is sowieso fijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heb nog geen zin om al te beginnen met werken. En nu heb ik de tijd nog en de kans.. Wil graag mn kennis verbreden.
Ik heb liever hoger hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
5,5 mentaliteit![]()
Bij ons is het al helemaal een 5,5 mentaliteit, je haalt de toets of je haalt hem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |