Ook boeken en collegeld?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik betaal alles zelf.
Krijg geen ene cent
Meh, je doet wel een beetje raar over Nicki..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:02 schreef xcachet het volgende:
GGMM, ben ik een van je favoriete users?
sorryquote:Op donderdag 28 november 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, je doet wel een beetje raar over Nicki..
Ja. Schoolgeld was 1090. Boeken iets van 450.quote:
Bij jou moet ik altijd denken aan diekeer dat je in feedback 'GGMMquote:Op donderdag 28 november 2013 21:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs ik nog boven je sta.
Ben ik je een van je lievelingsusers?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, je doet wel een beetje raar over Nicki..
Ik welquote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd denken aan diekeer dat je in feedback 'GGMM' neerzette en toen daarna net zolang 'GGMM
' neerzette totdat het verwijderd werd zodat je kon klagen dat ik alleen negatieve dingen over mezelf verwijder.
![]()
Niemand snapt bovenstaande anekdote.
Ik snap het.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd denken aan diekeer dat je in feedback 'GGMM' neerzette en toen daarna net zolang 'GGMM
' neerzette totdat het verwijderd werd zodat je kon klagen dat ik alleen negatieve dingen over mezelf verwijder.
![]()
Niemand snapt bovenstaande anekdote.
Snap ik ja. Hebben de meeste studenten, maar hoe veel onvoldoendes van de hoeveel tentamens had je?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm ja dat wel daarom probeer ik ook wel hoge cijfers te halen maar vaak val je aan het eind van de tentamenweek toch weer terug in van ja genoeg geleerd word een mooie 6Dat heb ik altijd
Laatste tentamenweek waren de laatste tentamens trouwens geen mooie 6'en maar 4'en
geeft niksquote:
Zij kent dat nummer ook nog maar twee dagen ofzoquote:
mijn fobo wordt drukquote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef Muto het volgende:
Xcachet staat ook bij mij op nummer 1.
'Pocket' betekent hier meer dat je hem kunt verplaatsen zonder hulp. Want álle belastingwetgeving krijg je echt niet van zijn plek.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Belastingwetten 2013 heb ik
POCKETeditie![]()
Bij een pocketeditie denk ik aan een pocketwoordenboek maar dit wetboek is 3x zo dik
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Schoolgeld was 1090. Boeken iets van 450.
Dan 75 euro voor busabo per maand. en telefoonrekening. en dan nog al dat eten
Ja.quote:
2/9quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef Interv het volgende:
[..]
Snap ik ja. Hebben de meeste studenten, maar hoe veel onvoldoendes van de hoeveel tentamens had je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |