hu, zijn wij geen vrienden meer?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat goed met Tjacka. Het modschap stelt nog niet teleur + de overwinning van Ajax natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]![]()
Take me down to the paradice city.
Oh, sorry. Ik haal graag Tjacka aan, en met mij gaat het relatief goed gezien de slaapuren deze week, bijna weekendquote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
hu, zijn wij geen vrienden meer?
quote:
Je krijgt echt direct zin om airguitar te spelen.quote:
Bijna wel héquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je krijgt echt direct zin om airguitar te spelen.
Slapenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik haal graag Tjacka aan, en met mij gaat het relatief goed gezien de slaapuren deze week, bijna weekend
Waarom fiscaal dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neen. Misschien volgend jaar.
[..]
Wat weet jij daar nou van boeloe
die soloquote:
Tsk.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf wil verbreden en graag twee bachelors wil halen en notarieel me saai lijkt.
Is die slet er al uit?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
gvd kut expeditie robinsonik kijk expres niet om de reclames te omzeilen.
Gaan ze op fb plaatsen wie de erste finalist is
Mensen zijn dus live updates aan het geven op hun Facebookpage?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
gvd kut expeditie robinsonik kijk expres niet om de reclames te omzeilen.
Gaan ze op fb plaatsen wie de erste finalist is
welke?quote:
Nee de expeditie robinson pagina zelf.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen zijn dus live updates aan het geven op hun Facebookpage?
Bijzonder spannend en vooral boeiend wel.
Nee nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |