Dat ben ikquote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
Ik weet niet wie mijn lievelingsuser is.
*Bannyquote:
500 euro profit gemaakt vandaag. Uit laten cashen via iDeal, hops.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die nu nog in bitcoins stappenHoorde vanochtend weer zo'n held.
Nee. Aldo is geen vrouw.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha wtf, je leeft weer. En Yonder is er nooit meer, hmm.
[..]
Niet goed?
heb al ander werk. sinds maart.quote:
ja jammer zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dan blijven er alleen mensen van het mannelijke geslacht over.
Ik wist het, jij bent die Yonder.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
500 euro profit gemaakt vandaag. Uit laten cashen via iDeal, hops.
Ah dat was je nieuwe afleiding dus. Niks mis mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen andere afleiding gehad. Veel gewerkt en school en [b]chillen met vrienden[/b]. Een sociaal leven dus.
No shit. Iedereen wist het.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wist het, jij bent die Yonder.
Dat dacht ik ook niet. Hoe is het met mijn vriend?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dat was je nieuwe afleiding dus. Niks mis mee.
Gaat goed met Tjacka. Het modschap stelt nog niet teleur + de overwinning van Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet. Hoe is het met mijn vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |