Gewoon de helft schrappenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Pocket' betekent hier meer dat je hem kunt verplaatsen zonder hulp. Want álle belastingwetgeving krijg je echt niet van zijn plek.
wtf wie is datquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
sofje, dit kan écht niet hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie hebben altijd een goede verhouding, geliefde Dawa.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Rodawa het volgende:
xcachet staat bij mij op nummer één in de lijst users met wie ik een haat-liefdeverhouding heb.
Staat in mijn foboquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
sofje, dit kan écht niet hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan gaat alles stukMaar ik wist niet dat jij rechten studeerde?
Nog een maandje ja.quote:
Ah zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe ik ook niet![]()
Accountantcy zit fiscaal recht bij in
Dat zijn voornamelijk mensen van het mannelijk geslacht. VMS, JMF, chroestjov, Fopje en nodig bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Wie hebben altijd een goede verhouding, geliefde Dawa.
is kutquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
Ik weet niet wie mijn lievelingsuser is.
Ik wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
Ik weet niet wie mijn lievelingsuser is.
ohquote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk mensen van het mannelijk geslacht. VMS, JMF, chroestjov, Fopje en nodig bijvoorbeeld.
Er is ook wel één vrouw met wie ik altijd een goede verhouding heb gehad, namelijk Aldo.
Jij weet de mijne?quote:
Mensen die nu nog in bitcoins stappenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die niet in de bitcoins zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |