Goed zoquote:
Vroeg me af wat Uzunumaki wasquote:
maf zequote:
Okéquote:
Ik heb de bonen in water gekooktquote:
Ga je nu nog eten?quote:
snij jezelf niet hequote:
Zo zo, eerste stapjes zijn gezetquote:Op donderdag 28 november 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb de bonen in water gekookt
Jijquote:
De zalm had ik ook zelf bereid. Trust me, ik kan best aardig koken hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zo, eerste stapjes zijn gezet
Nee ik heb al gegetenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nu nog eten?![]()
Stoofpeertjes
JAAAAAAAquote:
Dat had ik al gedaanquote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
snij jezelf niet he
Stoofpeertjes zijn sowieso lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heb al gegetenEn ik ga ze morgen eten, stoofpeertjes zijn altijd lekkerder een dag later
omdat ze geen reet doet + niks kan bij die proevenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Ezell waarom negeren ze Zimra allemaal? Zo erg is die toch ook niet?
Ze doet echt 0,0 en ze is op het begin helemaal afgezonderd waardoor ze een heel stuk heeft gemist. Rest heeft gewoon een bandquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Ezell waarom negeren ze Zimra allemaal? Zo erg is die toch ook niet?
Ik ging proberen m'n quiche zonder ei te makenquote:
Zimra doet reten, ohjaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ze reet doet + niks kan bij die proeven
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ze reet doet + niks kan bij die proeven
Wel zieligquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze doet echt 0,0 en ze is op het begin helemaal afgezonderd waardoor ze een heel stuk heeft gemist. Rest heeft gewoon een band
Gelukkig was het lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging proberen m'n quiche zonder ei te maken
En het was echt lekker, het was alleen meer een lasagne dan een quiche
Echt niet?quote:
Ja beetje wel.. maarja zij zitten daar een maand dus dan krijg je dat soort dingenquote:
Spannend hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
En de aardappeltjes kook ik eerst en dan in de oven en daarna de zalm ook in de oven
"En ik kon maar niet duiken en op begeven moment vroeg ik me af.. Zijn het mn borsten?!!?!?!?!"quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
o oeps, maar tieten heeft ze al... dus ja
I knowquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stoofpeertjes zijn sowieso lekker
dat klinkt echt heel viesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt niet?
Nou je hebt een bepaalde soort peer, en die doe je dan 4 uur lang zachtjes koken in rode bessensap met kaneel en kruidnageltjes enzo totdat ze helemaal zacht worden![]()
"Ik stem op Dennis"quote:Op donderdag 28 november 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"En ik kon maar niet duiken en op begeven moment vroeg ik me af.. Zijn het mn borsten?!!?!?!?!"
Ik volg het elk jaar, maar dit seizoen niet kunnen volgenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja beetje wel.. maarja zij zitten daar een maand dus dan krijg je dat soort dingen.
Hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat klinkt echt heel viesmaar hoe smaakt dat dan?
[..]
"Ik stem op Dennis"
De presentator![]()
Vergeet de rode wijn niet! (tenminste, dat gebruikt mijn vader er ook door. )quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt niet?
Nou je hebt een bepaalde soort peer, en die doe je dan 4 uur lang zachtjes koken in rode bessensap met kaneel en kruidnageltjes enzo totdat ze helemaal zacht worden![]()
Geraldine is helemaal niet lief. Wel knap, omg die lichamen echt. Van Anna Alicia ook, omgquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik volg het elk jaar, maar dit seizoen niet kunnen volgen![]()
Geraldine
of met als je wilt natuurlijk XDquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
komen jullie chatten op tc? gewoon zonder cam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |