quote:
Neinquote:
Anna Aliciaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geraldine is helemaal niet lief. Wel knap, omg die lichamen echt. Van Anna Alicia ook, omg![]()
. Echt jaloers
![]()
Geraldine is echt Yummiequote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geraldine is helemaal niet lief. Wel knap, omg die lichamen echt. Van Anna Alicia ook, omg![]()
. Echt jaloers
![]()
Cammen zonder chat, uh oke.quote:
Je hebt natuurlijk meerdere receptenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vergeet de rode wijn niet! (tenminste, dat gebruikt mijn vader er ook door. )
Ik kan waarschijnlijk beter koken dan de meeste mensen hier. Ik doe het niet vaak maar woon al lang genoeg op mezelf hoor. Ik bestel 3x per week ongeveer maar kook gewoon zeg maar 4x per weekquote:Op donderdag 28 november 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend hoor![]()
Straks kun je nog een heuse maaltijd koken
Want dat kan hier nietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
komen jullie chatten op tc? gewoon zonder cam
Met wijn lijkt mij toch het lekkerste.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk meerdere receptendeze is zonder wijn, maar met rode bessensap
Was jij nou die grafkloon?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
Geld verdienen zonder te werken, uh oke.
Blijkbaarquote:
Dan moeten ze wel echt honger hebben gehadquote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Huisgenootje + een vriendin van haar gingen ook mee eten, ik had ze gewaarschuwd dat zo ongeveer alles aan het gerecht een experiment was, maar hij is helemaal opgegaan
Weet niet, vind der bij ER niet arrogant overkomenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anna AliciaMaar dat is wel beetje arrogant kind volgens mij
Oh echt. Ja ik ken haar verder niet behalve zo op ERquote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
Anna wil ik gewoon meppen.Ze ziet er in ER gewoon prima uit. Zie ik ineens een reclame van haar bij MTV langskomen met een berg make-up. Daar zag ze er zo lelijk uit.
Ik word er steeds beter in.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk beter koken dan de meeste mensen hier. Ik doe het niet vaak maar woon al lang genoeg op mezelf hoor. Ik bestel 3x per week ongeveer maar kook gewoon zeg maar 4x per week
Dat kan gauw, volgens mij kookt een grote groep hier nu amper omdat ze nog thuis wonen..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk beter koken dan de meeste mensen hier. Ik doe het niet vaak maar woon al lang genoeg op mezelf hoor. Ik bestel 3x per week ongeveer maar kook gewoon zeg maar 4x per week
Het zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
en stiekem wil ik Kees gewoon op tc zien, maar hij wil niet cammen
Live verbinding met Maleisisch eiland in de maak.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
en stiekem wil ik Kees gewoon op tc zien, maar hij wil niet cammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |