Ze is van die dance show toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, vind der bij ER niet arrogant overkomen
[..]
Oh echt. Ja ik ken haar verder niet behalve zo op ER![]()
. Maar geloof je meteen
.
Zonde van een meisje dat er gewoon goed uitziet. Make-upquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt. Ja ik ken haar verder niet behalve zo op ER![]()
. Maar geloof je meteen
.
Al doende leer je steeds meerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik word er steeds beter in.
Liet in het begin nog wel eens vlees verbranden want te ongeduldig.
Preciesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan gauw, volgens mij kookt een grote groep hier nu amper omdat ze nog thuis wonen..
Volgens mij wel jaquote:
Ja, inderdaad..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonde van een meisje dat er gewoon goed uitziet. Make-up
Yup. Ik kook heel af en toe zelf; en vaak dan ook nog eens kliekjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan gauw, volgens mij kookt een grote groep hier nu amper omdat ze nog thuis wonen..
In de kast van je broertjequote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Er liggen 2 frikandelbroodjes in de kast van mijn broertje, maar als hij niet snel beneden komt vreet ik ze op.
Inb4: frikandelbroodjes
Het was nu ook een beetje uit praktisch oogpuntquote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Met wijn lijkt mij toch het lekkerste.(gaat niet veel wijn door hoor, geloof 1 glas per kilo peren..)
frikandelbroodjesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Er liggen 2 frikandelbroodjes in de kast van mijn broertje, maar als hij niet snel beneden komt vreet ik ze op.
Inb4: frikandelbroodjes
Betekent dat dat jij je cam voor Crack en mij gaat aanzetten? Omg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Live verbinding met Maleisisch eiland in de maak.
Daar zit ook vaak doenbaar materiaal tussen trouwens.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
[..]
Ja, inderdaad..
Zeg..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel echt honger hebben gehad
Omg, ja!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Betekent dat dat jij je cam voor Crack en mij gaat aanzetten? Omg.
Ja we hebben op elke kast een naambordje.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de kast van je broertje![]()
Jullie hebben eigen kasten in de keuken
Eerlijk zullen we alles samen delenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja we hebben op elke kast een naambordje.
NeeDe frikandellenbroodjes zijn van mijn broertje
Omg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, jij bent ook zo een die geowon echt heel knap is puur. Zulke meiden heb je niet heeel veel.
Nee, je wilde een verbinding met Kees, niet met Fokkiequote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Betekent dat dat jij je cam voor Crack en mij gaat aanzetten? Omg.
ik weet van niksquote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je wilde een verbinding met Kees, niet met Fokkie
Hou op met dat bescheiden gezeik. Jij bent gewoon knap, puntquote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg.Je weet dat je dat zegt op basis van WEBCAM.
Ja, dat zegt toch al iets?!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg.Je weet dat je dat zegt op basis van WEBCAM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |