quote:Op donderdag 28 november 2013 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op met dat bescheiden gezeik. Jij bent gewoon knap, punt
Je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik word er steeds beter in.
Liet in het begin nog wel eens vlees verbranden want te ongeduldig.
[..]
[..]
kan je dat niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
Geld verdienen zonder te werken, uh oke.
[..]
Maar echt en cam kan nooit hetzelfde zijn.quote:
Oh ja dat weet ik nog welquote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Yup. Ik kook heel af en toe zelf; en vaak dan ook nog eens kliekjes.
Op mijn vorige stage kookte ik elke donderdagavond(want ik sliep daar ook.stage lopen en " kantoor" hebben in een stacaravan.
Je kunt toch wel zien of iemand knap is of een draak, kom nouquote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Maar echt en cam kan nooit hetzelfde zijn.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt toch wel zien of iemand knap is of een draak, kom nou
Je bent zelf vetquote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
Ok ok, ik houd wel op.
DANKJULLIWELSCHATTEPATAATJES
Ik vind jou lelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
Ok ok, ik houd wel op.
ik doe in sosa, en jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vandaag is gebleken dat ik dat kan. Jij?
Graag gedaan schatteboutquote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
Ok ok, ik houd wel op.
Soms, heeeeeeel somsquote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Graag gedaan schattebout![]()
En nee, het is niet zo dat je op cam knap bent, en als je iemand in het echt ziet dat er dan een trol voor je staat
Oh was dat bij Tchock het gevalquote:
en toen? en toen? en toen?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik had ooit 'n gast die zag er van voren op de cam prima uit en toen zag ik 'm irl en toen had ie schijnbaar een ontzettend kromme neus.. maarja dat zie je niet op de cam omdat ie altijd dat ding rechtvoor zn gezicht had. Echt, ZO LELIJK
Toen heb jij hem ff recht gezet?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik had ooit 'n gast die zag er van voren op de cam prima uit en toen zag ik 'm irl en toen had ie schijnbaar een ontzettend kromme neus.. maarja dat zie je niet op de cam omdat ie altijd dat ding rechtvoor zn gezicht had. Echt, ZO LELIJK
Jij bent vet koeliejoelie.quote:
Ik jou ook. High five.quote:
Kan toch.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Graag gedaan schattebout![]()
En nee, het is niet zo dat je op cam knap bent, en als je iemand in het echt ziet dat er dan een trol voor je staat
Ja, niksquote:
Nee, bahquote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen heb jij hem ff recht gezet?
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent vet koeliejoelie.
[..]
Ik jou ook. High five.
[..]
Kan toch.Maar ja, je hebt ook nog iets tussen knap en trol.
Go for itquote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb echt ineens enorm veel zin in kip
Prima kerel.quote:
O, ik zeg wel niks dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je bent jezelf aan het indekken
Niet nodig
Maar het is nog bevrorenquote:
Ik geloof daar niet in.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima kerel.
Wat vindt jij van jezus?
Beetje jammerquote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is nog bevrorenHet is bedat middernacht tegen de tijd dat het klaar is
Waarom niet?quote:
Jaquote:
Heeft ze al gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, stomme trut gewoon dankjewel zeggen en die complimentjes incasseren.
vissen naar complimentjes, jatogggquote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, stomme trut gewoon dankjewel zeggen en die complimentjes incasseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |