Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Trots op je gquote:Op donderdag 28 november 2013 12:38 schreef Snowbells het volgende:
Het is al vrij serieus met mijn match
Dat word al gedaan, maar Tinder bekt lekkerder.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Kunnen ze het niet direct ordinaire vleeskeuring noemen?
Deze zin kan je op twee verschillende manieren opvatten.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Er zijn er iig genoeg die flink genaaid zijn
Ja hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Al harde neukpartijen hieruit voortgekomen, en zo ja, linkje naar de posts?
Aangezien de app bij mij niet werkt niet nee...quote:Op donderdag 28 november 2013 14:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Al harde neukpartijen hieruit voortgekomen, en zo ja, linkje naar de posts?
Heb je de Facebook app ook geïnstalleerd?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:43 schreef yats het volgende:
Ik heb de app gisteren geinstalleerd maar krijg hem niet werkend. Zodra ik in wil loggen met mijn facebook-account via mijn telefoon krijg ik de melding dat de site unavailable is of ik geen toestemming heb om deze te gebruiken. Op internet kan ik nergens een oplossing hiervoor vinden, kan iemand hier me misschien helpen?
Ja, ik kan ook gewoon alles op facebook posten en chatten met vrienden...quote:Op donderdag 28 november 2013 18:43 schreef PG18 het volgende:
[..]
Heb je de Facebook app ook geïnstalleerd?
Maar hoe wordt die melding van dat de site unavailable is weergegeven dan? In je browser van je telefoon? Of zit je nog wel gewoon steeds in de app?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook gewoon alles op facebook posten en chatten met vrienden...
Je bent denk ik niet interessant/origineel genoeg!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:58 schreef widmfan7 het volgende:
Bij mij loopt elk gesprek echt dood na een paar zinnen. Of anders gezegd ze antwoord gewoon niet meer. Net weer. Leuke meid, ze stelt me een vraag, ik antwoord en vervolgens antwoord zij niet meer. Moet ik vragen blijven stellen, grappige opmerkingen maken,directer zijn enz? Ik begin het wel zat te worden dat er na een paar zinnen van haar kant gewoon niet meer gereageerd wordt.
Ach joh, met sommige meisjes klikt het gewoon beter dan met anderen.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef widmfan7 het volgende:
Joh zo ver was ik ook nog wel. Maar hoe krijg je leukere gesprekken die langer duren? Met alleen vragen stellen als waar kom je vandaan en wat doe je zoal heeft het mij nog niks opgeleverd.
De enige die wel veel en uitgebreid antwoord is diegene die ik juist het minst interessant vind. De echt knappe matches lijk je echt veel meer moeite voor te moeten doen om het interessant te houden
Ik heb zo'n idee dat je alleen maar interesseren in de ander en alleen maar vragen te stellen niet echt werkt.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef widmfan7 het volgende:
Joh zo ver was ik ook nog wel. Maar hoe krijg je leukere gesprekken die langer duren? Met alleen vragen stellen als waar kom je vandaan en wat doe je zoal heeft het mij nog niks opgeleverd.
De enige die wel veel en uitgebreid antwoord is diegene die ik juist het minst interessant vind. De echt knappe matches lijk je echt veel meer moeite voor te moeten doen om het interessant te houden
Hij laat een soort facebookscherm zien met als bovenste deel een rode achtergrond en de tekst 'De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken'.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:54 schreef PG18 het volgende:
[..]
Maar hoe wordt die melding van dat de site unavailable is weergegeven dan? In je browser van je telefoon? Of zit je nog wel gewoon steeds in de app?
Je moet haar niet te serieus nemen en haar plagen. Geen interview houden, maar grappige opmerkingen maken waaruit blijkt dat je haar niet te serieus neemt. Intussen kun je natuurlijk wel wat serieuze vragen stellen, maar hou het luchtig.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:58 schreef widmfan7 het volgende:
Bij mij loopt elk gesprek echt dood na een paar zinnen. Of anders gezegd ze antwoord gewoon niet meer. Net weer. Leuke meid, ze stelt me een vraag, ik antwoord en vervolgens antwoord zij niet meer. Moet ik vragen blijven stellen, grappige opmerkingen maken,directer zijn enz? Ik begin het wel zat te worden dat er na een paar zinnen van haar kant gewoon niet meer gereageerd wordt.
Zo pak ik het nu ook aan ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:13 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Je moet haar niet te serieus nemen en haar plagen. Geen interview houden, maar grappige opmerkingen maken waaruit blijkt dat je haar niet te serieus neemt. Intussen kun je natuurlijk wel wat serieuze vragen stellen, maar hou het luchtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Tips voor tagline?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zat hier op toen die app net uit voor iOS was. Destijds ook al veel jonge kuikens. Ik had drie goed uitgekozen foto's en een rock solid, quasi-intelligente / sexual aggressive tagline van 3 alineas.
Honderdduizend matches en wat extra. Was gesneden koek aldaar, ook beetje vissen naar hoe ze benaderd werden door andere gasten gaf veel inzicht.
Meisjes begonnen altijd zelf het gesprek over die tagline en visten al snel naar een telefoonnummer. Uiteindelijk niets mee gedaan, veel simpele dozen van een jaar of 18.Beetje beweren dat ze niet wisten waarom ze erop zaten.
Die foto's, tagline en eerste indruk (lage wanhopigheidsfactor) zijn het allerbelangrijkst. Ga geen interview voeren, en niets zeggen is beter dan 'tja' berichten.
Ze blijven vanzelf praten, laat ze lekker het initiatief nemen en het gevoel geven dat ze voor de verandering ergens moeite voor moeten doen.
'Leuke' arrogantie, moeilijke/coole woorden, humor, goedlopende zinnen en zelfspot. Gewoon een soort verkapte blijk van intelligentie.quote:
Dat zijn de clichés waar je tegenaan kunt trappen inderdaad. Net als die Engelse yolo-quotes van die meisjes ('never give up', 'live the life you love'quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:46 schreef KomtTijd... het volgende:
"Als je zoekt naar de perfecte man/vrouw swipe dan maar naar links want niemand is perfect"
"Echte schoonheid zit van binnen"
- Geheugen van die app al geprobeerd te verwijderen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:37 schreef yats het volgende:
Al met al werkt de app hier nog steeds niet. Niemand hier met enige technische kennis?
De eerste optie geeft dezelfde pagina als eerder. Ook de tweede optie werkt niet en geeft ook dezelfde foutmelding. De derde optie geeft ook geen resultaat. Hoe kan dit?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:18 schreef PG18 het volgende:
[..]
- Geheugen van die app al geprobeerd te verwijderen?
(Instellingen > Apps > Tinder > Gegevens wissen (als je Android gebruikt))
- App volledig al geprobeerd te verwijderen en daarna opnieuw geïnstalleerd?
- Via een ander (wifi-)netwerk al geprobeerd je aan te melden?
Probeer desnoods Tinder op een Android emulator te openen. Even bijvoorbeeld BlueStacks downloaden voor je pc en daarop Tinder zetten (eventueel met dit apk bestand http://www.apkdad.com/tinder-1-4-0/ als de PlayStore er niet op staat).
Via een ander netwerk nog steeds dezelfde foutmelding? Of krijg je dan helemaal niets meer te zien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
De eerste optie geeft dezelfde pagina als eerder. Ook de tweede optie werkt niet en geeft ook dezelfde foutmelding. De derde optie geeft ook geen resultaat. Hoe kan dit?
"Ik heb mijn piemel nog niet in je poesje gestopt anders hoor."quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:46 schreef KomtTijd... het volgende:
"Als je zoekt naar de perfecte man/vrouw swipe dan maar naar links want niemand is perfect"
"Echte schoonheid zit van binnen"
Bij alle drie dezelfde opties geeft hij dezelfde foutmelding. Ik heb contact opgenomen met tinder maar die reageren niet...quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:58 schreef PG18 het volgende:
[..]
Via een ander netwerk nog steeds dezelfde foutmelding? Of krijg je dan helemaal niets meer te zien?
Have fun!quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Date 2 vanavond. Ze komt film kijken bij mij.
Afwachten of het daar bij blijft
Thanksquote:
Dude... vraag gewoon of je haar mag toevoegen op Facebook...quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef PG18 het volgende:
GeluktKan het alleen proberen op een Android telefoon die ook root toegang moet hebben.
Dus geen idee of het ook op een iPhone mogelijk is.
1. Verwijder de tinder cache (Instellingen > Apps > Tinder > Gegevens wissen)
2. Download de apps 'Shark for Root' (en eventueel 'Sharkreader')
3. Start de app Shark for Root en druk op Start
4. Open Tinder, ga naar het gesprek van je match, open het profiel en blader door al zijn/haar foto's
5. Ga terug naar Shark for Root, druk op Stop en onthoud datgene wat achter 'Filename' staat
6. Zoek met een bestandsbeheer app dat .pcap bestand op en stuur deze op de een of andere manier naar je pc.
7. Download het programma 'Wireshark'
8. Ga naar File > Open en zoek het .pcap bestand op
9. Ga naar File > Export Objects > HTTP en sla elke regel op waar 'image/jpeg' onder ContentType staat
De foto's waarvan de bestandsnaam begint met 640x640 zijn de foto's van je match in groot formaat
Stap 1 is nodig omdat de foto's waarschijnlijk al ergens opgeslagen zijn op je telefoon en niet opnieuw van de servers gehaald worden, dus dan worden ze ook niet door Wireshark opgemerkt. Door je cache te legen wordt alles weer van de servers gehaald, inclusief de foto's van je geliefde match.
Echt he, net als die gasten die verschillende punten met FakeGPS instellen om te kijken wat haar woonplaats isquote:Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dude... vraag gewoon of je haar mag toevoegen op Facebook...
Heb ik ook last van man. In het begin stroomde ze binnen maar nu nog maar heel weinigquote:Op donderdag 28 november 2013 17:53 schreef sausagin het volgende:
Ik heb geen matches meer de laatste tijd. Ik ben gezakt in marktwaarde zo te zien
Android. Maar zoals ik al zei logt hij gewoon niet in en geeft hij de melding dat de pagina niet beschikbaar is...quote:
So? Did you fuck her?quote:Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Volvoman het volgende:
Gister een date gehad. In het begin een beetje ongemakkelijk maar werd daarna nog erg gezellig
Heb je een idee als tagline voor mij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zat hier op toen die app net uit voor iOS was. Destijds ook al veel jonge kuikens. Ik had drie goed uitgekozen foto's en een rock solid, quasi-intelligente / sexual aggressive tagline van 3 alineas.
Honderdduizend matches en wat extra. Was gesneden koek aldaar, ook beetje vissen naar hoe ze benaderd werden door andere gasten gaf veel inzicht.
Meisjes begonnen altijd zelf het gesprek over die tagline en visten al snel naar een telefoonnummer. Uiteindelijk niets mee gedaan, veel simpele dozen van een jaar of 18.Beetje beweren dat ze niet wisten waarom ze erop zaten.
Die foto's, tagline en eerste indruk (lage wanhopigheidsfactor) zijn het allerbelangrijkst. Ga geen interview voeren, en niets zeggen is beter dan 'tja' berichten.
Ze blijven vanzelf praten, laat ze lekker het initiatief nemen en het gevoel geven dat ze voor de verandering ergens moeite voor moeten doen.
Dat is de snellere manier, maar voor sommige FOK!ers wat lastigquote:Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dude... vraag gewoon of je haar mag toevoegen op Facebook...
Wat wil je erin hebben? En ben je op zoek naar iets serieus of gewoon instabang? Maakt nogal uit qua de manier van benadering.quote:Op maandag 2 december 2013 19:51 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Heb je een idee als tagline voor mij?
Nice man, succes ermee! Duurt wel lang zeg, ik zou zelf niet zo lang met iemand praten zonder te ontmoeten of in ieder geval te Skypen met/zonder beeld.quote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef dhrluker het volgende:
Ik praat nog steeds met de dame die ik een maandje geleden op Tinder hebt ontmoet.
Nog 2 en halve week voor we elkaar eindelijk ontmoeten.![]()
Hoop dat het niet (teveel) tegenvalt, want eigenlijk ben je nu soort van verliefd aan het worden op jouw eigen geidealiseerde beeld van haar. Je hoofd vult nu onbewust het onbekende op met het meest gewenste.quote:Ergste is in deze 4 weken hebben we elkaar zo goed leren kennen en appen we zo een beetje 24/7 dat ik een beetje 'verliefd' op haar persoonlijkheid aan het worden , want wat een toffe chick is het.
Begin fase gewoon brutaal zijn , de dames waar ik uiteindelijk mee sprak op Tinder had ik allemaal in korte tijd op Whatsapp en Facebook.quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dat is de snellere manier, maar voor sommige FOK!ers wat lastig![]()
Vooral in de beginfase van een gesprek.
Ik had succes met "Tinder doet lelijk, ik kan je berichtjes niet lezen... Whatsapp anders even op 06***"quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dat is de snellere manier, maar voor sommige FOK!ers wat lastig![]()
Vooral in de beginfase van een gesprek.
Misschien je Android updaten, of geen vage oude Chinese mobieltjes gebruikenquote:Op zondag 1 december 2013 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Android. Maar zoals ik al zei logt hij gewoon niet in en geeft hij de melding dat de pagina niet beschikbaar is...
Skypen kost zeker niks en ik weet dan ik haar idealiseerquote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat wil je erin hebben? En ben je op zoek naar iets serieus of gewoon instabang? Maakt nogal uit qua de manier van benadering.
[..]
Nice man, succes ermee! Duurt wel lang zeg, ik zou zelf niet zo lang met iemand praten zonder te ontmoeten of in ieder geval te Skypen met/zonder beeld.
[..]
Hoop dat het niet (teveel) tegenvalt, want eigenlijk ben je nu soort van verliefd aan het worden op jouw eigen geidealiseerde beeld van haar. Je hoofd vult nu onbewust het onbekende op met het meest gewenste.
Skypen kost niets!
Ik weet het allemaal , en heb eigenlijk een hekel aan appen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat wil je erin hebben? En ben je op zoek naar iets serieus of gewoon instabang? Maakt nogal uit qua de manier van benadering.
[..]
Nice man, succes ermee! Duurt wel lang zeg, ik zou zelf niet zo lang met iemand praten zonder te ontmoeten of in ieder geval te Skypen met/zonder beeld.
[..]
Hoop dat het niet (teveel) tegenvalt, want eigenlijk ben je nu soort van verliefd aan het worden op jouw eigen geidealiseerde beeld van haar. Je hoofd vult nu onbewust het onbekende op met het meest gewenste.
Skypen kost niets!
HTC is toch niet Chinees. Ook de androidversie zou genoeg up to date moeten zijn. Alle andere apps werken ook gewoon, alleen tinder dus niet...quote:Op maandag 2 december 2013 20:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien je Android updaten, of geen vage oude Chinese mobieltjes gebruiken
Verder weet ik het ook niet, heb geen Tinder, meer een algemeen Android app advies..
Zou je eens een screenshot kunnen maken van hoe het eruit ziet?quote:Op maandag 2 december 2013 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
HTC is toch niet Chinees. Ook de androidversie zou genoeg up to date moeten zijn. Alle andere apps werken ook gewoon, alleen tinder dus niet...
Als je me uit kan leggen hoe...quote:Op maandag 2 december 2013 20:57 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zou je eens een screenshot kunnen maken van hoe het eruit ziet?
Ik moet de onderste volume knop (om het geluid zachter te zetten) en de aan/uit knop voor een paar tellen tegelijkertijd vasthouden. Maar ik heb geen HTC.quote:
Ik ga morgen wel even googelen hoe je bij HTC een screenshot maakt. Helaas kun je zo niet de oplossing voor mijn installeringsprobleem vinden...quote:Op maandag 2 december 2013 20:59 schreef PG18 het volgende:
[..]
Ik moet de onderste volume knop (om het geluid zachter te zetten) en de aan/uit knop voor een paar tellen tegelijkertijd vasthouden. Maar ik heb geen HTC.
Hoe bedoel je instabang? Iets grappigs zeg maar, maar wat wel meiden aantrekt.quote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Skypen kost niets!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'ik sta ook wel bekend als belchinees'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes gegarandeerd![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
jullie kunnen de volgende taglines wel uitproberen!
'ben je wnf-ranger?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'ik sta ook wel bekend als belchinees'Volgens mij slaan ze nergens op en zijn ze daarom zo succesvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes gegarandeerd
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sorry dude, you arequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:31 schreef Badger. het volgende:
Uurtje geleden tinder geïnstalleerd, net mijn eerste match. Ga ik kijken, zie ik geen match.. Ben alweer geblokkeerd ofzo neem ik aan?
Sore loserquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
eerste dag tinder, resultaten:
4 matches, waarvan door 1 meteen weer geblokkeerdDe volgende is 10 jaar ouder, vreselijk lelijk en heeft een kind, de volgende verwijst in haar omschrijving naar www.datinggezocht.nl en is dus nep..
Daar gaat mn ego
Edit : stom eigenlijk dat sommige mensen blij kunnen worden van een match, het stelt echt helemaal niets voor.. Volgens mij sprayen de meeste mensen.
Waarom de fuck swipe je datsoort mensen naar rechtsquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
eerste dag tinder, resultaten:
4 matches, waarvan door 1 meteen weer geblokkeerdDe volgende is 10 jaar ouder, vreselijk lelijk en heeft een kind, de volgende verwijst in haar omschrijving naar www.datinggezocht.nl en is dus nep..
Had ik ook al last van.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik kan geen berichten verzenden? Als im een bericht verzendt, wordt verzonden tekst rood met een uitroepteken linksboven de tekst....
?!?
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Schijnbaar een klote app. Nog nooit een match gezien, en aan de foto kan het niet liggen.
Daar heb je facebook voor, althans dat is de bedoeling according to the film: social network.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:00 schreef MaikelS het volgende:
Leuke app... maaarrr ik mis het stukje waar iets over de persoon iets in staat... wat ze leuk vind of doet...
Omdat je dit kan aangeven lol. Ga eens naar 'instellingen'quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
wat
waarom krijg ik kerels als ik dit probeer
waarom
Volgens mij zijn het vooral de middelmatige tot mindere vrouwen die je via tinder kunt scoren. Heb een echt lekkere vrouwelijke collega, en laatst in de pauze liet ze me eens een kijkje in de keuken nemen van een 8+ vrouw die op tinder staat. De matches vliegen je om de oren, en gasten wringen zich in de alle mogelijke bochten om een gesprek te forceren...quote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef RichardHammond het volgende:
TinderHeb sowieso weinig moeite met het regelen van vrouwen, maar dit werkt serieus makkelijk. Beetje goede foto en mooie praatjes en je komt al een eind. Al vier chicks om te ketsen binnen twee dagen. De app blijft zwaar zuigen.
Durf best te stellen dat ze alle vier minstens een 7,5 zijn, want ik like bijna niks. Gewoon heel brutaal zijn en meestal happen ze dan wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het vooral de middelmatige tot mindere vrouwen die je via tinder kunt scoren. Heb een echt lekkere vrouwelijke collega, en laatst in de pauze liet ze me eens een kijkje in de keuken nemen van een 8+ vrouw die op tinder staat. De matches vliegen je om de oren, en gasten wringen zich in de alle mogelijke bochten om een gesprek te forceren...
Maar aan de andere kant denk ik dat je bij het ''gemiddelde'' meisje best wel kunt scoren inderdaad.
Alleen als ze hun account opnieuw aanmaken, of wanneer jij te snel uitlogt na het afkeurenquote:Op donderdag 5 december 2013 08:32 schreef Ozzy45 het volgende:
Komen vrouwen nog eens voorbij als je ze in eerste instantie een kruisje hebt gegeven?
Zo is het ook echt ja..quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
Loool zit nu ff op telefoon van een vriendin alles naar rechts te swipen (zonder dat ze t weet). Alles achter elkaar is een match, kneuzen. Ff kijken hoe lang het duurt voordat ze beginnen te chatten. En voordat zij in de gaten heeft dat het haar iPhone is ipv haar vibo
Laat maar weten of ze nog van je FOK!lul heeft mogen genietenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Morgenavond mijn 2e Tinderdate! ( verschillend meisje)
11,90 ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:07 schreef ntm het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Valt nog mee dat ie de rente niet meerekentquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:07 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij is het juist andersom. Ik krijg nooit meteen een bericht dat het een match is, maar altijd later via een notificatie. Ik deel altijd eerst de likes uit, en later pas enkele dames bij mij.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef TommyVercetti het volgende:
Ook valt me op dat ik eigenlijk nooit matches krijg waarbij ik de eerste ''like'' uitdeel, en dat je dus later een berichtje op je telefoon krijgt van : Je hebt een match. Bij mij is het altijd dat het meisje eerst liked, en als ik haar dan terug like is er opeens een match, maar nooit andersom..
goeie zin broquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
122 matches en paar leuke eentje is niet
Hmm hangt er van af denk ik... Na twee weken appen en foto's sturen zullen de meesten het wel leuk vinden maar waarschijnlijk dat dit een redelijk verlegen meisje is dus denk dat ze zichzelf wat gemakkelijker voelt als het 'on her terms' is zegmaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:08 schreef Digi_Djeff het volgende:
Heel stom idee maar krijg het verdomme maar niet uit mijn hoofd. Twee weken geleden in contact gekomen met een leuke dame via Tinder. Één dag later gingen wij meteen verder op de app en het werd al snel gezellig. De eerste dag dat wij elkaar op de app hadden hebben wij meteen geappt van 2 tot 4 uur in de nacht (waren allebei even uit geweest en bij thuiskomst begonnen we te appen).
Afijn, tot nu toe altijd nog contact en veel foto's over en weer van alles en nog wat. Heb ook al twee keer gevraagd om wat te doen (in het begin vrij snel en één week geleden). Zij wilde echter niet te snel dus wil het niet weer meteen vragen, op de app blijft het voor als nog ook gezellig.
Afijn, nu weet ik dus waar zij werkt uiteraard en dat is een klein half uurtje van mij vandaan. Morgen ben ik vrij en werkt zij (in een slagerij). Zij heeft vandaag kippensoep gemaakt en zij meteen al dat ik haar idee ging jatten en ik dat morgen ook ga doen (kippensoep is baas).
Afijn, nu zit ik de hele tijd met het idee om morgen daar mijn kippenpoten te halen en dan niet zozeer mij voorstellen uiteraard, gewoon bestellen en weer weg gaan. Uiteraard wel wat hinten ofzo maar ondertussen weet zij ook wel wie ik ben (genoeg foto's van mij gestuurd etc).
Nu hoop ik dat zoiets het spannender maakt en ze (als ze mij toch eenmaal heeft gezien) wel snel wilt afspreken (als je blijft praten op de app bloed het toch vanzelf dood). Dit komt alleen vrij stalkerig over ben ik bang, daarom lijkt het mij een slecht idee. Kan je na ruim twee weken (via de app gesproken) te hebben zoiets doen of is dit echt een no-go?
Excuus voor het willigt slecht leesbaar, mobiel heeft wat moeite met de mobiele site van Fok
Die heeft ze zeker ontvangenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Laat maar weten of ze nog van je FOK!lul heeft mogen genieten
Heb ook een aantal van dat soort spammers 'gematched' ja. Foto die té mooi om waar te zijn is, maar toch liken vanwege, tja, geen idee. Blij kijken als het een match is maar dan blijkt het toch een spammer te zijn iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:26 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb iets raars.
Sinds een tijdje wordt ik alleen geliked door neppe profielen met ads zoals datinggezocht.nl, e-darling, etc, etc.
Komt dit bekend voor?
No-go, stalker!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:08 schreef Digi_Djeff het volgende:
Heel stom idee maar krijg het verdomme maar niet uit mijn hoofd. Twee weken geleden in contact gekomen met een leuke dame via Tinder. Één dag later gingen wij meteen verder op de app en het werd al snel gezellig. De eerste dag dat wij elkaar op de app hadden hebben wij meteen geappt van 2 tot 4 uur in de nacht (waren allebei even uit geweest en bij thuiskomst begonnen we te appen).
Afijn, tot nu toe altijd nog contact en veel foto's over en weer van alles en nog wat. Heb ook al twee keer gevraagd om wat te doen (in het begin vrij snel en één week geleden). Zij wilde echter niet te snel dus wil het niet weer meteen vragen, op de app blijft het voor als nog ook gezellig.
Ik weet dus waar zij werkt (uiteraard) en dat is een klein half uurtje van mij vandaan met de auto. Morgen ben ik vrij en werkt zij (in een slagerij). Zij heeft vandaag kippensoep gemaakt en ik zei meteen al dat ik haar idee ga jatten en ik dat morgen ook ga maken (kippensoep is baas).
Nu zit ik de hele tijd met het idee om morgen daar mijn kippenpoten te halen en dan niet zozeer mij voorstellen uiteraard, gewoon bestellen en weer weg gaan. Uiteraard wel wat hinten ofzo maar ondertussen weet zij ook wel wie ik ben (genoeg foto's van mij gestuurd etc).
Nu hoop ik dat zoiets het spannender maakt en ze (als ze mij toch eenmaal heeft gezien) wel snel wilt afspreken (als je blijft praten op de app bloed het toch vanzelf dood). Dit komt alleen vrij stalkerig over ben ik bang, daarom lijkt het mij een slecht idee. Kan je na ruim twee weken (via de app gesproken) te hebben zoiets doen of is dit echt een no-go?
Excuus voor het willigt slecht leesbaar, mobiel heeft wat moeite met de mobiele site van Fok
Steeds vaker inderdaad. Ze waren makkelijk te herkennen ; Stonden vaak hoerig op foto's, waren net iets te lekker, en hadden maar 1 foto, of 2/3 dezelfde foto's..quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:26 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb iets raars.
Sinds een tijdje wordt ik alleen geliked door neppe profielen met ads zoals datinggezocht.nl, e-darling, etc, etc.
Komt dit bekend voor?
Misschien moet je eerst iets zeggen van 'Ik haal de kip wel even bij jou', en kijken hoe ze dan reageert.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:08 schreef Digi_Djeff het volgende:
Ik weet dus waar zij werkt (uiteraard) en dat is een klein half uurtje van mij vandaan met de auto. Morgen ben ik vrij en werkt zij (in een slagerij). Zij heeft vandaag kippensoep gemaakt en ik zei meteen al dat ik haar idee ga jatten en ik dat morgen ook ga maken (kippensoep is baas).
Nu zit ik de hele tijd met het idee om morgen daar mijn kippenpoten te halen en dan niet zozeer mij voorstellen uiteraard, gewoon bestellen en weer weg gaan. Uiteraard wel wat hinten ofzo maar ondertussen weet zij ook wel wie ik ben (genoeg foto's van mij gestuurd etc).
Pas op hoor screenshots mogen niet meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:07 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Dat komt bekend voor ja...quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:26 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb iets raars.
Komt dit bekend voor?
Nice, komt zelden voorquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:56 schreef majahoi het volgende:
Ik heb morgen een date met iemand die ik via Tinder heb leren kennen.
Tapas?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zeker de macdonalds geweest. Voor 11,90 kan ik me geen restaurant voorstellen.
Waar woon je dan, in siberie ofzo?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef einszweiachtung het volgende:
Godverdomme. App net gedownload, zelfs op 100km vind 'ie geen mensen. Dafuq.
Komt waarschijnlijk omdat je of, geen/weinig fb vrienden hebt, of je hebt geen interesses op fb aangekruist.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef einszweiachtung het volgende:
Godverdomme. App net gedownload, zelfs op 100km vind 'ie geen mensen. Dafuq.
Batsen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik heb toch een lekkerwijf dr app gekregen.
Jimmy Carrquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
Tijd voor een nieuwe text.
"lets not turn this rape into murder"
Wie wed wat op dat ik nu niet meer kan scoren!
Als je de alternatieve meisjes aantrekt werkt dit waarschijnlijk perfectquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
Tijd voor een nieuwe text.
"lets not turn this rape into murder"
Wie wed wat op dat ik nu niet meer kan scoren!
Heel veel doen dat zo volgens de vorige topicsquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:52 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Wat ik nu gewoon doe is iedereen liken en uit de mensen die mij ook geliked hebben een selectie maken. Dat scheelt zo veel tijd vergeleken met alle foto's uitpluizen van mensen die me misschien helemaal niet leuk vinden. Doet iedereen het zo? Ik vond het wel slim bedacht iig :p!
Volgens mij maakt het niets uit of je wel of geen interesses hebt. Die dienen er alleen maar voor om gespreksstof te hebben als het gesprek stil valtquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je of, geen/weinig fb vrienden hebt, of je hebt geen interesses op fb aangekruist.
Of omdat Tinder soms raar doet. Dan zegt ie dat een meisje uit Groningen 28 km verderop woont ( terwijl dat iets van 150 is ) of ik krijg een match die ik nooit geliked kan hebben en ook qua kilometers niet klopt. Zitten nogal wat softwarefoutjes in denk ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je of, geen/weinig fb vrienden hebt, of je hebt geen interesses op fb aangekruist.
Volgens mij komt dat eerste omdat dat meisje op dat moment in Groningen of in de buurt van Groningen is.quote:Op zondag 8 december 2013 14:33 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Of omdat Tinder soms raar doet. Dan zegt ie dat een meisje uit Groningen 28 km verderop woont ( terwijl dat iets van 150 is ) of ik krijg een match die ik nooit geliked kan hebben en ook qua kilometers niet klopt. Zitten nogal wat softwarefoutjes in denk ik.
Naja misschien was ze ten tijde van de match wel in de buurt. Zou allemaal kunnen...quote:Op zondag 8 december 2013 15:16 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat eerste omdat dat meisje op dat moment in Groningen of in de buurt van Groningen is.
Ik sprak vrijdag een chick, op een gegeven moment zegt ze: "ik zit niet op tinder om te daten, om af te spreken of voor de seks maar gewoon om gezellig met mensen te praten". Naja prima dus ik gewoon verder praten, was opzich best gezellig en kon wel met d'r lachen. Toen vroeg ze 's avonds wat ga je doen, dus ik zei dat ik film ging kijken bij een vriend van me en vroeg wat zij aan het doen was. Zij was dus aan het werk, blijkbaar was ze aan het oppassen. Maar ze zei dat ze zich verveelde en wel wat anders wilde doen en (jawel daar was de grote vraag) of ik met haar film wilde komen kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 21:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is er nog een beetje gedate dit weekend?
Vrouwenquote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik sprak vrijdag een chick, op een gegeven moment zegt ze: "ik zit niet op tinder om te daten, om af te spreken of voor de seks maar gewoon om gezellig met mensen te praten". Naja prima dus ik gewoon verder praten, was opzich best gezellig en kon wel met d'r lachen. Toen vroeg ze 's avonds wat ga je doen, dus ik zei dat ik film ging kijken bij een vriend van me en vroeg wat zij aan het doen was. Zij was dus aan het werk, blijkbaar was ze aan het oppassen. Maar ze zei dat ze zich verveelde en wel wat anders wilde doen en (jawel daar was de grote vraag) of ik met haar film wilde komen kijkenDus ik vroeg "Met jou film kijken? Zou dat niet onder de noemer vallen van afspreken/een date". Maar dat was volgens haar niet zo (:')). Ondertussen zat ik al bij die maat van me en zei dat ook tegen haar. Opeens was ik een vieze homo en een mietje en dat ik niet eens een date wilde met een leuke meid
Werd echt helemaal verrot gescholden
Humor werkt wel goed in het algemeen:quote:Op donderdag 28 november 2013 18:58 schreef widmfan7 het volgende:
Hahahahaha hard2 get waarschijnlijk?quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik sprak vrijdag een chick, op een gegeven moment zegt ze: "ik zit niet op tinder om te daten, om af te spreken of voor de seks maar gewoon om gezellig met mensen te praten". Naja prima dus ik gewoon verder praten, was opzich best gezellig en kon wel met d'r lachen. Toen vroeg ze 's avonds wat ga je doen, dus ik zei dat ik film ging kijken bij een vriend van me en vroeg wat zij aan het doen was. Zij was dus aan het werk, blijkbaar was ze aan het oppassen. Maar ze zei dat ze zich verveelde en wel wat anders wilde doen en (jawel daar was de grote vraag) of ik met haar film wilde komen kijkenDus ik vroeg "Met jou film kijken? Zou dat niet onder de noemer vallen van afspreken/een date". Maar dat was volgens haar niet zo (:')). Ondertussen zat ik al bij die maat van me en zei dat ook tegen haar. Opeens was ik een vieze homo en een mietje en dat ik niet eens een date wilde met een leuke meid
heerlijkquote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef Toempf het volgende:
Nondeju, heb een match met een zwaar gelovige chick, ik krijg gelijk een kruisverhoor (pun intented) waarom ik niet in God geloof. Ze zitten zelfs op Tinder
Ow maar ik heb totaal geen moeite gedaan hoor, vond het praten prima maar was echt niet van plan af te spreken. Ik ging er op in omdat ze eerst zo stellig was met het niet willen afspreken met jongen en alleen op Tinder zitten om te "keuren". Zelfs als ik niks te doen had was ik er niet heel gegaanquote:Op zondag 8 december 2013 22:48 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Hahahahaha hard2 get waarschijnlijk?
Zo zijn sommige vrouwen daar,klinkt eigenlijk logisch toch? Sommige vrouwen willen best daten, maar willen dat niet gelijk zeggen dus testen ze je: Sorry ik wil niks. De mannen die dan nog steeds doorzetten zijn ''goed'' en willen niet één ding ( dat zijn meningen van vrouwen die ik wel heb gehoord) . Waarom ging je er eigelijk op in, dat was een fout. Je kon beter zeggen : Ja mag dat?:)
quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja zeker beter. Was opzich wel een 8/10 maar helaas.quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]!
Beter zo dan dat je er bij haar thuis pas achtergekomen was wat een labiele bitch ze is, toch?
of the devil.quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef -Menn0- het volgende:
Speaking of the devil![]()
![]()
"Heeey hoe is het"
Zeggen dat het je spijt dat ze het idee heeft gekregen dat je niet in jezelf gelooft. Als ze moet lachen valt het wel mee met dat gelovig zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef Toempf het volgende:
Nondeju, heb een match met een zwaar gelovige chick, ik krijg gelijk een kruisverhoor (pun intented) waarom ik niet in God geloof. Ze zitten zelfs op Tinder
Sowieso zou ik afhaken bij mensen die 'ja zekers' zeggen....quote:Op maandag 9 december 2013 09:29 schreef InterMilan het volgende:
Aangesproken door een chick gister:
Zij : hoi
Ik : Hey
Zij : Alles goed
Ik: Ja lekker met jou
Zij : Ja ook top!
Ik : Nou dat is dan mooi
Zij : Ja zekers
Einde gesprekIk was express wel eens benieuwd wat er zou gebeuren als je zo'n chick eens het gesprek laat maken. Zij spreekt mij immers aan, dus verzin dan ook een leuk onderwerp, maar nee hoor..
Volgens mij willen de meeste wijven op tinder gewoon aandacht en het gevoel hebben dat iemand zijn best voor ze doet oid
Of het gebrek aan leestekens. Met 'r ''alles goed''. Is dat een vraag of een constatering?quote:Op maandag 9 december 2013 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso zou ik afhaken bij mensen die 'ja zekers' zeggen....
Dat doet meneer zelf ook niet, dus match made in heaven, op dat gebied dan. Al plaatst zij zelfs nog een '!'quote:Op maandag 9 december 2013 10:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of het gebrek aan leestekens. Met 'r ''alles goed''. Is dat een vraag of een constatering?
Ik ook. Ik zoek iemand met humor en een beetje spitsvondigheid en intelligentie, scherpte. Niet cliché doos nummer 25.522. Tegenwoordig block ik ze als ik binnen vijf vragen iets over hobby's of werk lees.quote:
de gesprekken die hier al lang duren begonnen over het genot van nibbits uit een pringledoos eten, het delen van een boog zonder pijlen, vrije wil en 2× taartquote:Op maandag 9 december 2013 10:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zoek iemand met humor en een beetje spitsvondigheid en intelligentie, scherpte. Niet cliché doos nummer 25.522. Tegenwoordig block ik ze als ik binnen vijf vragen iets over hobby's of werk lees.
Juist! Gewoon slap kunnen ouwehoeren en dat ze daar net zo hard in meegaat, dat ze je prikkelt om met nog meer flauwekul te komen en daar zelf nog een creatief schepje bovenop doet met de nodige humor. Ik hou er van.quote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
de gesprekken die hier al lang duren begonnen over het genot van nibbits uit een pringledoos eten, het delen van een boog zonder pijlen, vrije wil en 2× taart
quote:Op maandag 9 december 2013 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Juist! Gewoon slap kunnen ouwehoeren en dat ze daar net zo hard in meegaat, dat ze je prikkelt om met nog meer flauwekul te komen en daar zelf nog een creatief schepje bovenop doet met de nodige humor. Ik hou er van.
Wilde ook geen date, afspreken, seks maar heeft nu toch een paar avonden naast ome DA gelegen?quote:Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb dezelfde (niet Menno zijn gelovige schatje) dame inmiddels een aantal dagen & nachten gezien. En ze drinkt whisky
Dit kan wel degelijk kloppen. Het werkt soms echt ruk... Berichten blijven hangen, komen dubbel binnen...quote:Op maandag 9 december 2013 11:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..] "want berichten op Tinder kwamen slecht door"
op de 100 moeilijkheidsgraad?quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Kutmanager het volgende:
Tinder uitgespeeld.![]()
Gelukkig was het geen eindbaas in het laatste level.
Huh? Dat klopt niet. Je krijgt dan de melding dat er iemand is die je leuk vindt. Dan kun je kiezen om iets te kopen of gewoon het kennismakingsspel te spelen. Het mooie is dat die persoon dan in de volgende set foto's zit. Mocht je daadwerkelijk een match willen, dan kies je bij iedereen 'Misschien'. Voilá...quote:Op maandag 9 december 2013 17:12 schreef K44S het volgende:
Tijdje heb ik op badoo gezeten ( zelfde idee natuurlijk )
Inmiddels heb ik de app er van af gegooid, ik vind het maar een goedkope vleeskeuring.
En als je dan eenmaal een wederzijts interesse hebt dan mag je nog paar euro neer gooien ook.
Thx voor de tip ! net gedaan en het werktquote:Op maandag 9 december 2013 17:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Huh? Dat klopt niet. Je krijgt dan de melding dat er iemand is die je leuk vindt. Dan kun je kiezen om iets te kopen of gewoon het kennismakingsspel te spelen. Het mooie is dat die persoon dan in de volgende set foto's zit. Mocht je daadwerkelijk een match willen, dan kies je bij iedereen 'Misschien'. Voilá...
80/100 zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
op de 100 moeilijkheidsgraad?![]()
Alweer? of is dit nog steeds dezelfde van de taartjes eten op de bank?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
Van cokedate naar kookdate. Ben benieuwd.
haha nee ik ben alweer verder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:35 schreef cowman het volgende:
[..]
Alweer? of is dit nog steeds dezelfde van de taartjes eten op de bank?
Wow man...resptecquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee ik ben alweer verder.![]()
Dit is een nieuwe.
misschien een update? Cokedate is tot FwB verworden, maar zie haar wel echt 3 keer per week ofzo. Dus beetje aparte situatie.
Verder weer een date gehad afgelopen weekend wat echt niets werd.![]()
en er staan er 3 op de planning. Nog geen datum geprikt though.
Stille wateren hebben diepe gronden. En aan jou is het nu om uit te vinden hoe diep.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef stefanFR010 het volgende:
Geen Tinder, maar Hot or Not. Zelfde concept natuurlijk, maakt dus niks uit:
Op een saaie zaterdag avond 2 weken terug gedownload. Paar Likes gehad en met 1 meisje inmiddels nog steeds aan het appen. Ging vrij snel.Leuk gepraat, foto's sturen etc. Binnen een week gevraagd of ik binnenkort naar haar stad zou komen.
Ze zei vol overtuiging ''Ja lijkt me leuk'', hebben meteen een datum geprikt, de 21e. Helaas duurt dit nog 2 weken en begint het in de app steeds rustiger te worden.
Leuke meid met humor, ze zegt dat ze verlegen is, maar geloof er vrij weinig van. Ben benieuwd...
Waren ze kapot dan?quote:
\quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef stefanFR010 het volgende:
Geen Tinder, maar Hot or Not. Zelfde concept natuurlijk, maakt dus niks uit:
Op een saaie zaterdag avond 2 weken terug gedownload. Paar Likes gehad en met 1 meisje inmiddels nog steeds aan het appen. Ging vrij snel.Leuk gepraat, foto's sturen etc. Binnen een week gevraagd of ik binnenkort naar haar stad zou komen.
Ze zei vol overtuiging ''Ja lijkt me leuk'', hebben meteen een datum geprikt, de 21e. Helaas duurt dit nog 2 weken en begint het in de app steeds rustiger te worden.
Leuke meid met humor, ze zegt dat ze verlegen is, maar geloof er vrij weinig van. Ben benieuwd...
Het is ook een beetje dood aan het gaan op Tinder heb ik het idee, veel meiden zijn echt al meer dan 5 dagen niet meer online geweest. Gewoon Tinder en Hot or Not gebruiken, dan heb je dubbel zoveel kans.quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Tot nu toe maar 1 match gehad en had het 2 dagen geleden gedownload.
Wel leuke toffe app en er zitten echt leuke meiden er tussen ook die me echt aanspreken, maar nog niks ontvangen dat ze mij ook leuk vinden alleen 1tje tot nu toe...![]()
En heb allemaal meiden al geliked of unliked in mijn regio.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef Dutch4Ever het volgende:
deze vraag zal vast al een stuk wat keren zijn gesteld maar heb geen zin om alle 17 tinder dingen door te kijken.
maar hoe houden jullie een gesprek gaande ik heb wel wat matches maar ik ben echt geen goede praten en zo een gesprek is na 4 zinnen alweer dood.
wat echt zonde is natuurlijk.
dus post aub ff wat tips
Het moet gewoon klikken van beide kanten. Bij mij lopen gesprekken ook wel eens dood. Bij de ene match gebeurt dat wel en bij de andere niet. Probeer gewoon origineel te zijn, een grappige opmerking te maken en wat interesse te tonen. Ik probeer ook gewoon door te vragen op bepaalde zaken, tenzij ik het gevoel heb dat ik een interview af zit te nemen, dan maak ik snel een einde aan het gesprek. Er moet natuurlijk ook enige interesse van de andere kant zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef Dutch4Ever het volgende:
deze vraag zal vast al een stuk wat keren zijn gesteld maar heb geen zin om alle 17 tinder dingen door te kijken.
maar hoe houden jullie een gesprek gaande ik heb wel wat matches maar ik ben echt geen goede praten en zo een gesprek is na 4 zinnen alweer dood.
wat echt zonde is natuurlijk.
dus post aub ff wat tips
Ah vandaar, ik heb dit ook al gehad. Dacht dat ik gewoon niet goed gekeken had.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef PG18 het volgende:
Die aantallen kloppen ook niet altijd. Stond bij iemand dat ik 1 gemeenschappelijke vriend zou hebben, maar toen ik haar profiel opende waren het er opeens 11 gemeenschappelijke vrienden geworden.
Edit:
Alleen het voorste cijfer komt er maar te staan. Nu opeens een bekende () waarbij eerst staat dat er 3 gemeenschappelijke vrienden zijn, maar in haar profiel staat dat het er 35+ zijn.
Ik heb er ook minder dan voorheen. Maar zoals ik al eerder zei; De hype is wel weer een beetje over, er wordt niet meer zo fanatiek getinderd als voorheen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Sinds de grote update van Tinder krijg ik geen matches meer, meer mensen last van?
Ik heb alleen van die wijven van Sexdating.nl enzulksquote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Ik heb er ook minder dan voorheen. Maar zoals ik al eerder zei; De hype is wel weer een beetje over, er wordt niet meer zo fanatiek getinderd als voorheen.
Ook serieus matches kwijtgeraakt? Dat is wel heel zuur zeg.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb alleen van die wijven van Sexdating.nl enzulksMaar de hype is wel weg ja, maar toch, vond het altijd wel gezellig. Dankzij die update een waslijst aan matches kwijt geraakt, waarond een potentieeltje.
Ze woont 'vlakbij' Utrecht en doet de Pabo. Good luck.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:15 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Kun je d'r niet gewoon even opzoeken op facebook?
Hmm, dat wordt een flinke zoektocht inderdaad. Maar 20 plaatsnamen in de buurt van Utrecht invoeren met haar naam erbij en ik denk dat je een grote kans maakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze woont 'vlakbij' Utrecht en doet de Pabo. Good luck.
Ah, dat sluit al ongeveer 3 Nederlandse meisjes uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze woont 'vlakbij' Utrecht en doet de Pabo. Good luck.
Ik heb er nog geen enkele gehad. Tot nu toe zijn vrijwel alle 'matches' van die fake-accounts. Er zat welgeteld 1 echt persoon tussen mijn matches maar die reageert niet op berichten...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Paul het volgende:
Als ik hier zo lees heeft iedereen keiveel dates
Heb 2 chickies.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef richolio het volgende:
[..]
JaVraag me af hoeveel succesvolle matches men hier heeft
Keek weer eens in dit topic in de hoop wat mooie verhalen tegen te komen. Maar kheb Tinder al een redelijke tijd terug geínstalleerd en gebruikte het toen nog veel. Heb denk ik 100+ matches en zo'n 30 dames waar ik wat mee heb zitten kletsen maar heb de app ook al meer dan een maand niet gebruikt? Mis is er wat veranderd of is het nieuwe eraf?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef richolio het volgende:
[..]
JaVraag me af hoeveel succesvolle matches men hier heeft
Nogal. Rapporteer en blok ze, maar er zijn er soms echt veel.quote:
100+ matches... Zit je dan de godganse dag alleen maar foto'tjes te kijken of ben je er ook zo een die alles naar rechts swipet?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Keek weer eens in dit topic in de hoop wat mooie verhalen tegen te komen. Maar kheb Tinder al een redelijke tijd terug geínstalleerd en gebruikte het toen nog veel. Heb denk ik 100+ matches en zo'n 30 dames waar ik wat mee heb zitten kletsen maar heb de app ook al meer dan een maand niet gebruikt? Mis is er wat veranderd of is het nieuwe eraf?
Geen dates overigens helaas
Daar prik je toch zo doorheen? Altijd van die net iets te geposeerde foto's met net iets teveel decolleté van net iets te mooie vrouwen. 9 van de 10 keer zelfs nog met "ga naar huppeldepupdating.nl om mij te daten" als tagline. Ik ben er met nog geeneen gematcht.quote:
Nee hoor. 2 of 3 matches per dag is toch niet zo gek en heb zeker een maandje getinderd.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
100+ matches... Zit je dan de godganse dag alleen maar foto'tjes te kijken of ben je er ook zo een die alles naar rechts swipet?
Misschien een dagje wachten tussen het verwijderen van je account en het opnieuw inloggen. Sommige dingen gaan helaas niet zo snel bij Tinder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef budsboy18 het volgende:
Hello people,
Ik doe nu al paar weken af en toe aan tinder.
Ik heb op facebook niet echt veel foto's staan en veel foto's zijn oud.
Heb afgelopen weekend nieuwe foto's op mijn facebook gezet en nu wil ik graag opnieuw beginnen zodat ik weer die leuke meiden uit de buurt te zien krijg (soort 2e kans haha ;p).
Ik dacht, ik verwijder me account op tinder, en vervolgens verwijder ik via instellingen > appbeheer de tinder app. Daarna installeer ik hem opnieuw en log ik weer in, maar ja hoor, ik krijg gewoon weer al mijn oude matches te zien ed.
Ik heb een samsung s2.
Weet iemand hoe ik overnieuw kan beginnen? Ik weet dat het kan maar bij mij wil het niet echt lukken.
Groeten,
Oke bedankt voor de tip! Ik zal eens een dag wachten voordat ik tinder weer installeer!quote:
Ik wou dat ik 2 of 3 geschikte gasten per dag tegen kwam.. Komt eerder neer op 2 a 3 per week, en das nog veelquote:Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Nee hoor. 2 of 3 matches per dag is toch niet zo gek en heb zeker een maandje getinderd.
99% is toch overdreven , was meestal ook heel snel dat ze swipte. (Heb ze zelf nooit zien liken terwijl ik regelmatig heb gekeken , ze zat voor mij met een ipad dus kon er niet echt naast zien)quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik swipe ook 80% ofzo naar links hoor. er "bovengemiddeld" uitzien betekent natuurlijk nog niet dat je aan iemands smaak voldoet.
quote:
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat wijf wat ik vorige week vrijdag heb geneukt wil meer.. ze vraagt elke dag of ik kan afspreken haha. Opzich best prima, maar calm your tits.
Dat zou raar zijn aangezien ik dat account samen aangemaakt heb met iemand die op een paar kilometer van mij woont. En dee heeft al honderden foto's zien passeren en ook al veel matches zelfs. Dus dat kan toch niet echt de oorzaak zijn denk ik..quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:57 schreef PG18 het volgende:
Ik denk dat je alleen anderen te zien krijgt die eens ingelogd hebben nadat je er voor het eerst bijgekomen bent. Dus als je gistermiddag voor het eerst Tinder bent gaan gebruiken, dan krijg je alleen mensen te zien die gisteravond en vandaag weer eens ingelogd hebben.
Geen idee of het zo is, maar zou wel een logische verklaring zijn waarom nieuwelingen niet meteen een hele lading mensen te beoordelen krijgen.
Jij hebt te hoge verwachtingen van Tinder. Check je foto('s) en beschrijving en besef dat het een ordinaire vleeskeuring is. Bepaal dan voor jezelf of dit de markt is waarop jij je wil begeven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef craftyvirus het volgende:En ja ik klik me suf, ook bij de personen waarvan ik denk "mhah".
Komt door je hoofd.quote:
Blijkbaar nu wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oh. Ik wist niet dat ik zoveel invloed op een app kon hebben.
Je bent van harte welkom hier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 2 of 3 geschikte gasten per dag tegen kwam.. Komt eerder neer op 2 a 3 per week, en das nog veel
Ik heb je al vier keer naar rechts geswiped.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 2 of 3 geschikte gasten per dag tegen kwam.. Komt eerder neer op 2 a 3 per week, en das nog veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Klopt, er zitten er veel te veel op. Klotefakersquote:Op zondag 15 december 2013 01:53 schreef Jan-Slagter het volgende:
Een hoop hoeren en fakers tegenwoordig, als ik een hoer wil ga ik wel naar kinky o.i.d.
quote:Op zondag 15 december 2013 00:30 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Die verhoudingen op Tinder liggen wel belachelijk scheef hoor![]()
Niet om hier een beetje populair te doen, maar in het ''echt'' heb ik regelmatig toch echt wel leuke meisjes. Geen arrogante supermodellen weliswaar, maar 7, 8'tjes zo ongeveer.
Op Tinder heb ik in een week tijd hooguit 5 matches gehad met chicks waar ik in het echt ook op zou kunnen vallen. De rest waren allemaal fake profielen. Toch had ik opeens het idee dat het misschien handig was om wat lelijkere chicks te gaan liken en misschien had ik dan wel binnen no time seks..
Maar zelfs die zijn gewoon enorm kut op die app. Eentje begon uit zichzelf tegen me te lullen (dat is al een wonder), maar uiteindelijk kwam het erop neer dat ze wilde weten waarom ik haar had geliked, en begon ze te vissen naar complimentjes![]()
Ik haar daarmee overladen, en ik vond het op een gegeven moment wel tijd om de volgende stap te maken want ik dacht ik mag er nu misschien wel overheen en vroeg haar whatsapp.. Nooit meer wat van gehoordVoor niets een of ander lelijk wijf allemaal complimenten zitten geven..
Was echt een typetje Britt Dekker en dan nog zonder blond haar..
Vind ik eigenlijk ook hoor. Beetje training gevenquote:Op zondag 15 december 2013 13:38 schreef wc-eend het volgende:
Misschien kun je haar gewoon subtiel zeggen hoe ze anders kan zoenen...
Gelijk dumpen
Ik niet echt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
Tinder serieus nemen. Jullie doen dat toch niet echt he?
Heb ooit die app gebruikt. Niemand tegen gekomen die dat wel deed.quote:Op zondag 15 december 2013 14:11 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik niet echt eerlijk gezegd.
Maar wat zou daar precies mis mee zijn?
Tinder heeft toch geen gaatje(s)?quote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
hu niet?quote:Op zondag 15 december 2013 14:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tinder heeft toch geen gaatje(s)?
Nou dr zijn er inmiddels zat die dat wel doen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ooit die app gebruikt. Niemand tegen gekomen die dat wel deed.
oquote:Op zondag 15 december 2013 14:15 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nou dr zijn er inmiddels zat die dat wel doen.
Zit verder ook niet op serieus gedoe te wachten, maar heb er toch met 2 afgesproken en dat waren dus echt prima dames.
jaquote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
Soms wel. Maar dat zijn dan ook wel de mindere godinnen. Maargoed in de kroeg heb je dat natuurlijk ook bijvoorbeeld, hoewel wel wat minder.quote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef naamloos.txt het volgende:
Die dames op Tinder zullen nooit uit zichzelf tegen beginnen te praten he
Wat versta je onder serieus nemen? Dat je het gebruikt om af te spreken met mensen? Zo ja, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
Klopt, tenzij je eruit ziet als een zéér knappe filmster. Anders hebben ze echt een arrogante houding. Zelfs als je gewoon "Hallo" of "Leuke foto's heb je!" typt.quote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef naamloos.txt het volgende:
Die dames op Tinder zullen nooit uit zichzelf tegen beginnen te praten he
Ik hoor van verschillende mensen in mijn omgeving dat het al aardig wat fuckbuddy's en vriendschappen heeft opgeleverdquote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
Natuurlijk verwijdert hij niks.quote:Op maandag 16 december 2013 12:19 schreef schermafbeelding het volgende:
Heb laatst m'n account verwijdert en de app eraf gepleurd. Na een week weer erop gezet en al m'n matches stonden er nog in. Hij verwijdert dus niks :S
Heb wel eens eerder een paar weken geen Tinder gebruikt (na verwijderen profiel), daarna was hij wel helemaal verwijderd... (staat vast nog wel ergens opgeslagen bij de NSA, maartoch)quote:
Lol, je bent ook pas de 100ste die dat zegt, waarom verwacht je van haar dat ze moeite doet om te reageren als je zelf amper bereid bent om wat energie in een berichtje te steken. Als ze overal op moeten reageren kunnen ze beter hun baan/studie opzeggen ^_^.quote:Op maandag 16 december 2013 07:52 schreef MeneerRicardo het volgende:
Klopt, tenzij je eruit ziet als een zéér knappe filmster. Anders hebben ze echt een arrogante houding. Zelfs als je gewoon "Hallo" of "Leuke foto's heb je!" typt.
Ik neem aan dat knappe meiden wat hogere standaarden hebben dan normaal, ze weinig mannen liken en dus weinig matches krijgen. Dus zal wel meevallen denk ik dan met het aantal mannen die hen aanspreekt? Ik ken ook veel meisjes die niet eens zo knap zijn maar toch vaak op kruisjes drukken, niet eens zo raar eigenlijk want het gros van de mannen daar is ook echt lelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 16:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lol, je bent ook pas de 100ste die dat zegt, waarom verwacht je van haar dat ze moeite doet om te reageren als je zelf amper bereid bent om wat energie in een berichtje te steken. Als ze overal op moeten reageren kunnen ze beter hun baan/studie opzeggen ^_^.
Ik had net een match met een gast die in mijn gym werkt..quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waarom kan ik niemand vinden 'in de buurt' terwijl ik de afstand op 100km heb staan
Of wat selectiever liken.quote:Op maandag 16 december 2013 16:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lol, je bent ook pas de 100ste die dat zegt, waarom verwacht je van haar dat ze moeite doet om te reageren als je zelf amper bereid bent om wat energie in een berichtje te steken. Als ze overal op moeten reageren kunnen ze beter hun baan/studie opzeggen ^_^.
Yup. Soms wel 5-6 achtereen. Blokken die handel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Veel te veel nepprofielen die naar stomme sites verwijzen
Personal Trainers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:22 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik had net een match met een gast die in mijn gym werkt..Das dan wel weer heul dichtbij ineens
Blik in je fobo + "quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie niet de schoonmaker is?
Mannen met arms en tietenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Blik in je fobo + "" zegt mij genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |