abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 november 2013 @ 14:06:53 #41
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133773442
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Date 2 vanavond. Ze komt film kijken bij mij.

Afwachten of het daar bij blijft :P
Have fun!
  zaterdag 30 november 2013 @ 16:06:15 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_133775778
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:06 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Have fun!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_133781134
Vanavond date in Utrecht... We hadden een geweldig gesprek, alles in rijm, maar we weten vrijwel niets van elkaar. Wordt wel spannend dus
"Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind."
  zondag 1 december 2013 @ 11:26:14 #44
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_133797712
Date was gezellig, maar het gaat wel heel gestaag. Ben dat niet echt gewend. Nu hebben we beide wel onze teleurstellingen meegemaakt. Misschien dat dat ook meespeelt. Ze wil wel heel graag een vervolg en ik ook, dus dat gaan we ook zeker doen. Ben benieuwd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 1 december 2013 @ 13:18:46 #45
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133800824
En nog steeds geen werkende app hier...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP zondag 1 december 2013 @ 13:22:51 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133800972
"Ik hou ervan om op vakantsie te gaan."

;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133810662
Iemand enig idee of een foto van een Tinder match naar de pc te kopiëren is zodat je ze in het groot kan bekijken?

Want Whatsapp foto's zijn met een bestandsbeheer te vinden via Telefoongeheugen > Whatsapp > Profile Pictures, maar ik heb dat bij Tinder nog niet kunnen vinden.

Edit:
Ik zit het een en ander aan het uitproberen, maar als ik nu de cache leeg van Tinder, ben ik dan ook al mijn matches en gesprekken kwijt? Of wordt dat opnieuw van de Tinder servers geplukt? Ik heb nu namelijk een match die me iets te dierbaar is om te verliezen.

Edit:
Nee dus.

[ Bericht 15% gewijzigd door PG18 op 01-12-2013 20:07:14 ]
pi_133816949
Gelukt :) Kan het alleen proberen op een Android telefoon die ook root toegang moet hebben.
Dus geen idee of het ook op een iPhone mogelijk is.

1. Verwijder de tinder cache (Instellingen > Apps > Tinder > Gegevens wissen)

2. Download de apps 'Shark for Root' (en eventueel 'Sharkreader')
3. Start de app Shark for Root en druk op Start
4. Open Tinder, ga naar het gesprek van je match, open het profiel en blader door al zijn/haar foto's
5. Ga terug naar Shark for Root, druk op Stop en onthoud datgene wat achter 'Filename' staat
6. Zoek met een bestandsbeheer app dat .pcap bestand op en stuur deze op de een of andere manier naar je pc.

7. Download het programma 'Wireshark'
8. Ga naar File > Open en zoek het .pcap bestand op
9. Ga naar File > Export Objects > HTTP en sla elke regel op waar 'image/jpeg' onder ContentType staat

De foto's waarvan de bestandsnaam begint met 640x640 zijn de foto's van je match in groot formaat :)

Stap 1 is nodig omdat de foto's waarschijnlijk al ergens opgeslagen zijn op je telefoon en niet opnieuw van de servers gehaald worden, dus dan worden ze ook niet door Wireshark opgemerkt. Door je cache te legen wordt alles weer van de servers gehaald, inclusief de foto's van je geliefde match. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door PG18 op 01-12-2013 20:11:13 ]
pi_133818020
Een beetje telefoon heeft een veel hogere resolutie dan 640 pixels breed, dus dan kun je net zo goed een screenshot maken.
pi_133818431
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef PG18 het volgende:
Gelukt :) Kan het alleen proberen op een Android telefoon die ook root toegang moet hebben.
Dus geen idee of het ook op een iPhone mogelijk is.

1. Verwijder de tinder cache (Instellingen > Apps > Tinder > Gegevens wissen)

2. Download de apps 'Shark for Root' (en eventueel 'Sharkreader')
3. Start de app Shark for Root en druk op Start
4. Open Tinder, ga naar het gesprek van je match, open het profiel en blader door al zijn/haar foto's
5. Ga terug naar Shark for Root, druk op Stop en onthoud datgene wat achter 'Filename' staat
6. Zoek met een bestandsbeheer app dat .pcap bestand op en stuur deze op de een of andere manier naar je pc.

7. Download het programma 'Wireshark'
8. Ga naar File > Open en zoek het .pcap bestand op
9. Ga naar File > Export Objects > HTTP en sla elke regel op waar 'image/jpeg' onder ContentType staat

De foto's waarvan de bestandsnaam begint met 640x640 zijn de foto's van je match in groot formaat :)

Stap 1 is nodig omdat de foto's waarschijnlijk al ergens opgeslagen zijn op je telefoon en niet opnieuw van de servers gehaald worden, dus dan worden ze ook niet door Wireshark opgemerkt. Door je cache te legen wordt alles weer van de servers gehaald, inclusief de foto's van je geliefde match. O+
Dude... vraag gewoon of je haar mag toevoegen op Facebook...
  zondag 1 december 2013 @ 21:12:36 #51
167856 Toempf
Internetheld
pi_133820355
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 13:18 schreef yats het volgende:
En nog steeds geen werkende app hier...
Heb je android of iOS?
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_133822351
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Dude... vraag gewoon of je haar mag toevoegen op Facebook...
Echt he, net als die gasten die verschillende punten met FakeGPS instellen om te kijken wat haar woonplaats is :')
pi_133822781
Tinder werkt lekker vanavond :')

Ik krijg soms wel 12 keer hetzelfde bericht binnen. En versturen werkt ook niet lekker...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_133826510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:53 schreef sausagin het volgende:
Ik heb geen matches meer de laatste tijd. Ik ben gezakt in marktwaarde zo te zien
Heb ik ook last van man. In het begin stroomde ze binnen maar nu nog maar heel weinig
Eens met wat hierboven staat
pi_133826636
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 21:12 schreef Toempf het volgende:

[..]

Heb je android of iOS?
Android 4.3
  zondag 1 december 2013 @ 23:51:23 #56
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133829002
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 21:12 schreef Toempf het volgende:

[..]

Heb je android of iOS?
Android. Maar zoals ik al zei logt hij gewoon niet in en geeft hij de melding dat de pagina niet beschikbaar is...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133846047
Gister een date gehad. In het begin een beetje ongemakkelijk maar werd daarna nog erg gezellig :)
Lange benen koud hoofd.
pi_133850031
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Volvoman het volgende:
Gister een date gehad. In het begin een beetje ongemakkelijk maar werd daarna nog erg gezellig :)
So? Did you fuck her?
pi_133852587
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zat hier op toen die app net uit voor iOS was. Destijds ook al veel jonge kuikens. Ik had drie goed uitgekozen foto's en een rock solid, quasi-intelligente / sexual aggressive tagline van 3 alineas.

Honderdduizend matches en wat extra. Was gesneden koek aldaar, ook beetje vissen naar hoe ze benaderd werden door andere gasten gaf veel inzicht. :')

Meisjes begonnen altijd zelf het gesprek over die tagline en visten al snel naar een telefoonnummer. Uiteindelijk niets mee gedaan, veel simpele dozen van een jaar of 18. :D Beetje beweren dat ze niet wisten waarom ze erop zaten. :')

Die foto's, tagline en eerste indruk (lage wanhopigheidsfactor) zijn het allerbelangrijkst. Ga geen interview voeren, en niets zeggen is beter dan 'tja' berichten.

Ze blijven vanzelf praten, laat ze lekker het initiatief nemen en het gevoel geven dat ze voor de verandering ergens moeite voor moeten doen.
Heb je een idee als tagline voor mij?
pi_133853339
Ik praat nog steeds met de dame die ik een maandje geleden op Tinder hebt ontmoet.

Nog 2 en halve week voor we elkaar eindelijk ontmoeten. O+

Ergste is in deze 4 weken hebben we elkaar zo goed leren kennen en appen we zo een beetje 24/7 dat ik een beetje 'verliefd' op haar persoonlijkheid aan het worden , want wat een toffe chick is het. _O_
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')