Echt he, net als die gasten die verschillende punten met FakeGPS instellen om te kijken wat haar woonplaats isquote:Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dude... vraag gewoon of je haar mag toevoegen op Facebook...
Heb ik ook last van man. In het begin stroomde ze binnen maar nu nog maar heel weinigquote:Op donderdag 28 november 2013 17:53 schreef sausagin het volgende:
Ik heb geen matches meer de laatste tijd. Ik ben gezakt in marktwaarde zo te zien
Android. Maar zoals ik al zei logt hij gewoon niet in en geeft hij de melding dat de pagina niet beschikbaar is...quote:
So? Did you fuck her?quote:Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Volvoman het volgende:
Gister een date gehad. In het begin een beetje ongemakkelijk maar werd daarna nog erg gezellig
Heb je een idee als tagline voor mij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zat hier op toen die app net uit voor iOS was. Destijds ook al veel jonge kuikens. Ik had drie goed uitgekozen foto's en een rock solid, quasi-intelligente / sexual aggressive tagline van 3 alineas.
Honderdduizend matches en wat extra. Was gesneden koek aldaar, ook beetje vissen naar hoe ze benaderd werden door andere gasten gaf veel inzicht.
Meisjes begonnen altijd zelf het gesprek over die tagline en visten al snel naar een telefoonnummer. Uiteindelijk niets mee gedaan, veel simpele dozen van een jaar of 18.Beetje beweren dat ze niet wisten waarom ze erop zaten.
Die foto's, tagline en eerste indruk (lage wanhopigheidsfactor) zijn het allerbelangrijkst. Ga geen interview voeren, en niets zeggen is beter dan 'tja' berichten.
Ze blijven vanzelf praten, laat ze lekker het initiatief nemen en het gevoel geven dat ze voor de verandering ergens moeite voor moeten doen.
Dat is de snellere manier, maar voor sommige FOK!ers wat lastigquote:Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dude... vraag gewoon of je haar mag toevoegen op Facebook...
Wat wil je erin hebben? En ben je op zoek naar iets serieus of gewoon instabang? Maakt nogal uit qua de manier van benadering.quote:Op maandag 2 december 2013 19:51 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Heb je een idee als tagline voor mij?
Nice man, succes ermee! Duurt wel lang zeg, ik zou zelf niet zo lang met iemand praten zonder te ontmoeten of in ieder geval te Skypen met/zonder beeld.quote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef dhrluker het volgende:
Ik praat nog steeds met de dame die ik een maandje geleden op Tinder hebt ontmoet.
Nog 2 en halve week voor we elkaar eindelijk ontmoeten.![]()
Hoop dat het niet (teveel) tegenvalt, want eigenlijk ben je nu soort van verliefd aan het worden op jouw eigen geidealiseerde beeld van haar. Je hoofd vult nu onbewust het onbekende op met het meest gewenste.quote:Ergste is in deze 4 weken hebben we elkaar zo goed leren kennen en appen we zo een beetje 24/7 dat ik een beetje 'verliefd' op haar persoonlijkheid aan het worden , want wat een toffe chick is het.
Begin fase gewoon brutaal zijn , de dames waar ik uiteindelijk mee sprak op Tinder had ik allemaal in korte tijd op Whatsapp en Facebook.quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dat is de snellere manier, maar voor sommige FOK!ers wat lastig![]()
Vooral in de beginfase van een gesprek.
Ik had succes met "Tinder doet lelijk, ik kan je berichtjes niet lezen... Whatsapp anders even op 06***"quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dat is de snellere manier, maar voor sommige FOK!ers wat lastig![]()
Vooral in de beginfase van een gesprek.
Misschien je Android updaten, of geen vage oude Chinese mobieltjes gebruikenquote:Op zondag 1 december 2013 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Android. Maar zoals ik al zei logt hij gewoon niet in en geeft hij de melding dat de pagina niet beschikbaar is...
Skypen kost zeker niks en ik weet dan ik haar idealiseerquote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat wil je erin hebben? En ben je op zoek naar iets serieus of gewoon instabang? Maakt nogal uit qua de manier van benadering.
[..]
Nice man, succes ermee! Duurt wel lang zeg, ik zou zelf niet zo lang met iemand praten zonder te ontmoeten of in ieder geval te Skypen met/zonder beeld.
[..]
Hoop dat het niet (teveel) tegenvalt, want eigenlijk ben je nu soort van verliefd aan het worden op jouw eigen geidealiseerde beeld van haar. Je hoofd vult nu onbewust het onbekende op met het meest gewenste.
Skypen kost niets!
Ik weet het allemaal , en heb eigenlijk een hekel aan appen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat wil je erin hebben? En ben je op zoek naar iets serieus of gewoon instabang? Maakt nogal uit qua de manier van benadering.
[..]
Nice man, succes ermee! Duurt wel lang zeg, ik zou zelf niet zo lang met iemand praten zonder te ontmoeten of in ieder geval te Skypen met/zonder beeld.
[..]
Hoop dat het niet (teveel) tegenvalt, want eigenlijk ben je nu soort van verliefd aan het worden op jouw eigen geidealiseerde beeld van haar. Je hoofd vult nu onbewust het onbekende op met het meest gewenste.
Skypen kost niets!
HTC is toch niet Chinees. Ook de androidversie zou genoeg up to date moeten zijn. Alle andere apps werken ook gewoon, alleen tinder dus niet...quote:Op maandag 2 december 2013 20:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien je Android updaten, of geen vage oude Chinese mobieltjes gebruiken
Verder weet ik het ook niet, heb geen Tinder, meer een algemeen Android app advies..
Zou je eens een screenshot kunnen maken van hoe het eruit ziet?quote:Op maandag 2 december 2013 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
HTC is toch niet Chinees. Ook de androidversie zou genoeg up to date moeten zijn. Alle andere apps werken ook gewoon, alleen tinder dus niet...
Als je me uit kan leggen hoe...quote:Op maandag 2 december 2013 20:57 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zou je eens een screenshot kunnen maken van hoe het eruit ziet?
Ik moet de onderste volume knop (om het geluid zachter te zetten) en de aan/uit knop voor een paar tellen tegelijkertijd vasthouden. Maar ik heb geen HTC.quote:
Ik ga morgen wel even googelen hoe je bij HTC een screenshot maakt. Helaas kun je zo niet de oplossing voor mijn installeringsprobleem vinden...quote:Op maandag 2 december 2013 20:59 schreef PG18 het volgende:
[..]
Ik moet de onderste volume knop (om het geluid zachter te zetten) en de aan/uit knop voor een paar tellen tegelijkertijd vasthouden. Maar ik heb geen HTC.
Hoe bedoel je instabang? Iets grappigs zeg maar, maar wat wel meiden aantrekt.quote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Skypen kost niets!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'ik sta ook wel bekend als belchinees'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes gegarandeerd![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
jullie kunnen de volgende taglines wel uitproberen!
'ben je wnf-ranger?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'ik sta ook wel bekend als belchinees'Volgens mij slaan ze nergens op en zijn ze daarom zo succesvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes gegarandeerd
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sorry dude, you arequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:31 schreef Badger. het volgende:
Uurtje geleden tinder geïnstalleerd, net mijn eerste match. Ga ik kijken, zie ik geen match.. Ben alweer geblokkeerd ofzo neem ik aan?
Sore loserquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
eerste dag tinder, resultaten:
4 matches, waarvan door 1 meteen weer geblokkeerdDe volgende is 10 jaar ouder, vreselijk lelijk en heeft een kind, de volgende verwijst in haar omschrijving naar www.datinggezocht.nl en is dus nep..
Daar gaat mn ego
Edit : stom eigenlijk dat sommige mensen blij kunnen worden van een match, het stelt echt helemaal niets voor.. Volgens mij sprayen de meeste mensen.
Waarom de fuck swipe je datsoort mensen naar rechtsquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
eerste dag tinder, resultaten:
4 matches, waarvan door 1 meteen weer geblokkeerdDe volgende is 10 jaar ouder, vreselijk lelijk en heeft een kind, de volgende verwijst in haar omschrijving naar www.datinggezocht.nl en is dus nep..
Had ik ook al last van.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik kan geen berichten verzenden? Als im een bericht verzendt, wordt verzonden tekst rood met een uitroepteken linksboven de tekst....
?!?
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Schijnbaar een klote app. Nog nooit een match gezien, en aan de foto kan het niet liggen.
Daar heb je facebook voor, althans dat is de bedoeling according to the film: social network.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:00 schreef MaikelS het volgende:
Leuke app... maaarrr ik mis het stukje waar iets over de persoon iets in staat... wat ze leuk vind of doet...
Omdat je dit kan aangeven lol. Ga eens naar 'instellingen'quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
wat
waarom krijg ik kerels als ik dit probeer
waarom
Volgens mij zijn het vooral de middelmatige tot mindere vrouwen die je via tinder kunt scoren. Heb een echt lekkere vrouwelijke collega, en laatst in de pauze liet ze me eens een kijkje in de keuken nemen van een 8+ vrouw die op tinder staat. De matches vliegen je om de oren, en gasten wringen zich in de alle mogelijke bochten om een gesprek te forceren...quote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef RichardHammond het volgende:
TinderHeb sowieso weinig moeite met het regelen van vrouwen, maar dit werkt serieus makkelijk. Beetje goede foto en mooie praatjes en je komt al een eind. Al vier chicks om te ketsen binnen twee dagen. De app blijft zwaar zuigen.
Durf best te stellen dat ze alle vier minstens een 7,5 zijn, want ik like bijna niks. Gewoon heel brutaal zijn en meestal happen ze dan wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het vooral de middelmatige tot mindere vrouwen die je via tinder kunt scoren. Heb een echt lekkere vrouwelijke collega, en laatst in de pauze liet ze me eens een kijkje in de keuken nemen van een 8+ vrouw die op tinder staat. De matches vliegen je om de oren, en gasten wringen zich in de alle mogelijke bochten om een gesprek te forceren...
Maar aan de andere kant denk ik dat je bij het ''gemiddelde'' meisje best wel kunt scoren inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |