Nee hoor. 2 of 3 matches per dag is toch niet zo gek en heb zeker een maandje getinderd.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
100+ matches... Zit je dan de godganse dag alleen maar foto'tjes te kijken of ben je er ook zo een die alles naar rechts swipet?
Misschien een dagje wachten tussen het verwijderen van je account en het opnieuw inloggen. Sommige dingen gaan helaas niet zo snel bij Tinder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef budsboy18 het volgende:
Hello people,
Ik doe nu al paar weken af en toe aan tinder.
Ik heb op facebook niet echt veel foto's staan en veel foto's zijn oud.
Heb afgelopen weekend nieuwe foto's op mijn facebook gezet en nu wil ik graag opnieuw beginnen zodat ik weer die leuke meiden uit de buurt te zien krijg (soort 2e kans haha ;p).
Ik dacht, ik verwijder me account op tinder, en vervolgens verwijder ik via instellingen > appbeheer de tinder app. Daarna installeer ik hem opnieuw en log ik weer in, maar ja hoor, ik krijg gewoon weer al mijn oude matches te zien ed.
Ik heb een samsung s2.
Weet iemand hoe ik overnieuw kan beginnen? Ik weet dat het kan maar bij mij wil het niet echt lukken.
Groeten,
Oke bedankt voor de tip! Ik zal eens een dag wachten voordat ik tinder weer installeer!quote:
Ik wou dat ik 2 of 3 geschikte gasten per dag tegen kwam.. Komt eerder neer op 2 a 3 per week, en das nog veelquote:Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Nee hoor. 2 of 3 matches per dag is toch niet zo gek en heb zeker een maandje getinderd.
99% is toch overdreven , was meestal ook heel snel dat ze swipte. (Heb ze zelf nooit zien liken terwijl ik regelmatig heb gekeken , ze zat voor mij met een ipad dus kon er niet echt naast zien)quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik swipe ook 80% ofzo naar links hoor. er "bovengemiddeld" uitzien betekent natuurlijk nog niet dat je aan iemands smaak voldoet.
quote:
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat wijf wat ik vorige week vrijdag heb geneukt wil meer.. ze vraagt elke dag of ik kan afspreken haha. Opzich best prima, maar calm your tits.
Dat zou raar zijn aangezien ik dat account samen aangemaakt heb met iemand die op een paar kilometer van mij woont. En dee heeft al honderden foto's zien passeren en ook al veel matches zelfs. Dus dat kan toch niet echt de oorzaak zijn denk ik..quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:57 schreef PG18 het volgende:
Ik denk dat je alleen anderen te zien krijgt die eens ingelogd hebben nadat je er voor het eerst bijgekomen bent. Dus als je gistermiddag voor het eerst Tinder bent gaan gebruiken, dan krijg je alleen mensen te zien die gisteravond en vandaag weer eens ingelogd hebben.
Geen idee of het zo is, maar zou wel een logische verklaring zijn waarom nieuwelingen niet meteen een hele lading mensen te beoordelen krijgen.
Jij hebt te hoge verwachtingen van Tinder. Check je foto('s) en beschrijving en besef dat het een ordinaire vleeskeuring is. Bepaal dan voor jezelf of dit de markt is waarop jij je wil begeven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef craftyvirus het volgende:En ja ik klik me suf, ook bij de personen waarvan ik denk "mhah".
Komt door je hoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |