abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134257029
Hey allemaal;

Ik heb gisteren eens Tinder gedownload. Je weet wel dat soort 'dating-app' waar je gewoon me kan chatten ook. Het leek me best leuk om een te proberen. Dus ik logde in met mijn facebook en al snel kreeg ik en paar foto's te zien van anderen. Maar na 10 foto's kreeg ik de melding 'Er zijn geen nieuwe personen in de buurt'. En die melding krijg ik nu nog steeds.

Dit klopt niet. Ik heb namelijk de app gisteren samen met iemand anders gedownload die een paar kilometer verderop woont, en die heeft wel constant nieuwe foto's en zogenoemde matches. En ik krijg dan al meer als een dag niet 1 foto te zien...

Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen? We gebruiken dezelfde instellingen (18-20 jaar; vrouwen; 100km) dus daar kan het niet aan liggen denk ik.
Kan het liggen aan mijn fb-account of aan mijn gsm zelf? Ik heb een Samsung Galaxy Gio met android.

Ik hoop dat iemand mij wil helpen. Alvast bedankt! :)
pi_134257141
Ligt aan je profielfoto
pi_134257166
Nee dat zou kunnen ivm dat je geen matches krijgt, maar dit ik gewoon dat ik geen foto's tezien krijg als ik de tinderapp opzet. (Die ik dan normaal naar links of rechts zou moeten kunnen swypen, maar kzie 0 foto's...)
pi_134257172
Gaat vanzelf over. De eerste paar dagen heb ik er ook last van gehad.
pi_134257234
Ook echt geen enkele foto?
Het is toch raar dat iemand een paar kilometer verderop wél constant foto's krijgt en al heel veel matches ook en ik dan geen enkele foto te zien krijg.?
pi_134257422
Tinder denkt dat je een bot bent.
Tinder is een matig geschreven app, gebruik hotornot.
  zaterdag 14 december 2013 @ 12:51:20 #7
389075 Worsteman
Vermoedelijk chillende
pi_134257451
Je woont in Noordoost Groningen?
pi_134257471
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:51 schreef Worsteman het volgende:
Je woont in Noordoost Groningen?
Zet je GPS daar.
Gewoon normale chicks.
pi_134257560
Nee ik woon in Belgie :P
Maar echt niet in the middle of nowhere ofzo. Dat kan de oorzaak niet zijn..
pi_134260926
Zou het met de facebookinstellingen ergens te maken kunnen hebben?
  zaterdag 14 december 2013 @ 15:35:05 #11
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_134260996
jezus man, je zak is wel erg vol geloof ik he :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_151232759
Hoi,

Ik gebruik Tinder ja :6 :6 :6 maar laatst is hij gecrasht en nu zijn zon beetje al me matches uit me lijst verdwenen. Komen ook niet meer terug maaaaar ik krijg nog wel meldingen van matches die niet meer in mijn lijst staan.

Klantenservice van Tinder komt niet verder dan standaard, uitloggen, inloggen en werkt weer. Maar heb alles al geprobeerd en ze komen niet terug :'( :'( :'(

Iemand zelfde probleem? en oplossing? :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')