abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134075080
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Juist! Gewoon slap kunnen ouwehoeren en dat ze daar net zo hard in meegaat, dat ze je prikkelt om met nog meer flauwekul te komen en daar zelf nog een creatief schepje bovenop doet met de nodige humor. Ik hou er van.
_O_

Dan zijn gelijk de 2 belangrijkste punten bekend.
1- is het neukbaar (is al beoordeeld bij swipen)
2- heeft het humor.
  FOK!Fotograaf maandag 9 december 2013 @ 11:31:41 #177
159915 -Menn0-
MNO
pi_134075969
quote:
6s.gif Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb dezelfde (niet Menno zijn gelovige schatje) dame inmiddels een aantal dagen & nachten gezien. En ze drinkt whisky O+
Wilde ook geen date, afspreken, seks maar heeft nu toch een paar avonden naast ome DA gelegen? :D

Ze vroeg gister m'n nummer "want berichten op Tinder kwamen slecht door" o|O
,,/
  maandag 9 december 2013 @ 15:55:04 #178
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_134082981
Tinder uitgespeeld. :7

Gelukkig was het geen eindbaas in het laatste level. o|O
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_134083113
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:31 schreef -Menn0- het volgende:

[..] "want berichten op Tinder kwamen slecht door" o|O
Dit kan wel degelijk kloppen. Het werkt soms echt ruk... Berichten blijven hangen, komen dubbel binnen...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_134085522
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Kutmanager het volgende:
Tinder uitgespeeld. :7

Gelukkig was het geen eindbaas in het laatste level. o|O
op de 100 moeilijkheidsgraad? :Y)
  maandag 9 december 2013 @ 17:12:24 #181
416020 K44S
The bearded man
pi_134085747
Tijdje heb ik op badoo gezeten ( zelfde idee natuurlijk )

Inmiddels heb ik de app er van af gegooid, ik vind het maar een goedkope vleeskeuring.
En als je dan eenmaal een wederzijts interesse hebt dan mag je nog paar euro neer gooien ook.

IK bedank :P
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_134085848
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:12 schreef K44S het volgende:
Tijdje heb ik op badoo gezeten ( zelfde idee natuurlijk )

Inmiddels heb ik de app er van af gegooid, ik vind het maar een goedkope vleeskeuring.
En als je dan eenmaal een wederzijts interesse hebt dan mag je nog paar euro neer gooien ook.

Huh? Dat klopt niet. Je krijgt dan de melding dat er iemand is die je leuk vindt. Dan kun je kiezen om iets te kopen of gewoon het kennismakingsspel te spelen. Het mooie is dat die persoon dan in de volgende set foto's zit. Mocht je daadwerkelijk een match willen, dan kies je bij iedereen 'Misschien'. Voilį...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 9 december 2013 @ 17:18:21 #183
416020 K44S
The bearded man
pi_134085941
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 17:15 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Huh? Dat klopt niet. Je krijgt dan de melding dat er iemand is die je leuk vindt. Dan kun je kiezen om iets te kopen of gewoon het kennismakingsspel te spelen. Het mooie is dat die persoon dan in de volgende set foto's zit. Mocht je daadwerkelijk een match willen, dan kies je bij iedereen 'Misschien'. Voilį...
Thx voor de tip ! net gedaan en het werkt :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 9 december 2013 @ 17:37:28 #184
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_134086576
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

op de 100 moeilijkheidsgraad? :Y)
80/100 zullen we maar zeggen.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_134089534
Tot nu toe maar 1 match gehad en had het 2 dagen geleden gedownload.
Wel leuke toffe app en er zitten echt leuke meiden er tussen ook die me echt aanspreken, maar nog niks ontvangen dat ze mij ook leuk vinden alleen 1tje tot nu toe... ;(

En heb allemaal meiden al geliked of unliked in mijn regio. :o
pi_134114263
Van cokedate naar kookdate. Ben benieuwd. _O-
pi_134114399
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
Van cokedate naar kookdate. Ben benieuwd. _O-
Alweer? of is dit nog steeds dezelfde van de taartjes eten op de bank? :D
pi_134114457
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:35 schreef cowman het volgende:

[..]

Alweer? of is dit nog steeds dezelfde van de taartjes eten op de bank? :D
haha nee ik ben alweer verder. :P
Dit is een nieuwe.

misschien een update? Cokedate is tot FwB verworden, maar zie haar wel echt 3 keer per week ofzo. Dus beetje aparte situatie.
Verder weer een date gehad afgelopen weekend wat echt niets werd. :')
en er staan er 3 op de planning. Nog geen datum geprikt though.
pi_134115030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

haha nee ik ben alweer verder. :P
Dit is een nieuwe.

misschien een update? Cokedate is tot FwB verworden, maar zie haar wel echt 3 keer per week ofzo. Dus beetje aparte situatie.
Verder weer een date gehad afgelopen weekend wat echt niets werd. :')
en er staan er 3 op de planning. Nog geen datum geprikt though.
Wow man...resptec
pi_134126887
Geen Tinder, maar Hot or Not. Zelfde concept natuurlijk, maakt dus niks uit:

Op een saaie zaterdag avond 2 weken terug gedownload. Paar Likes gehad en met 1 meisje inmiddels nog steeds aan het appen. Ging vrij snel.Leuk gepraat, foto's sturen etc. Binnen een week gevraagd of ik binnenkort naar haar stad zou komen.

Ze zei vol overtuiging ''Ja lijkt me leuk'', hebben meteen een datum geprikt, de 21e. Helaas duurt dit nog 2 weken en begint het in de app steeds rustiger te worden.

Leuke meid met humor, ze zegt dat ze verlegen is, maar geloof er vrij weinig van. Ben benieuwd...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 december 2013 @ 20:07:24 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134127194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef stefanFR010 het volgende:

Op een saaie zaterdag avond 2 weken terug gedownload. Paar Likes gehad en met 1 meisje inmiddels nog steeds aan het appen. Ging vrij snel.Leuk gepraat, foto's sturen etc. Binnen een week gevraagd of ik binnenkort naar haar stad zou komen.

Ze zei vol overtuiging ''Ja lijkt me leuk'', hebben meteen een datum geprikt, de 21e. Helaas duurt dit nog 2 weken en begint het in de app steeds rustiger te worden.

Leuke meid met humor, ze zegt dat ze verlegen is, maar geloof er vrij weinig van. Ben benieuwd...
Stille wateren hebben diepe gronden. En aan jou is het nu om uit te vinden hoe diep.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134131973
Nice heb 5 chickies al gefixt.
AJ
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 december 2013 @ 21:54:14 #193
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134132199
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nice heb 5 chickies al gefixt.
Waren ze kapot dan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134132240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef stefanFR010 het volgende:

\

Bekend probleem, de tijd tussen de afspraak en de date zelf. Proberen zo weinig mogelijk te communiceren is volgens mij het beste.
Ik heb ook een date straks, maar via Whatsapp heel veel al besproken. Ik vermoed dat daardoor de spanning er al wat af is. Kut man.
Volgens mij kun het bijna nog beter het contact verbreken tot het zover is.
pi_134132478
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Waren ze kapot dan?
Ja
AJ
pi_134133744
quote:
15s.gif Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Tot nu toe maar 1 match gehad en had het 2 dagen geleden gedownload.
Wel leuke toffe app en er zitten echt leuke meiden er tussen ook die me echt aanspreken, maar nog niks ontvangen dat ze mij ook leuk vinden alleen 1tje tot nu toe... ;(

En heb allemaal meiden al geliked of unliked in mijn regio. :o
Het is ook een beetje dood aan het gaan op Tinder heb ik het idee, veel meiden zijn echt al meer dan 5 dagen niet meer online geweest. Gewoon Tinder en Hot or Not gebruiken, dan heb je dubbel zoveel kans.
pi_134135906
deze vraag zal vast al een stuk wat keren zijn gesteld maar heb geen zin om alle 17 tinder dingen door te kijken.
maar hoe houden jullie een gesprek gaande ik heb wel wat matches maar ik ben echt geen goede praten en zo een gesprek is na 4 zinnen alweer dood.
wat echt zonde is natuurlijk.
dus post aub ff wat tips
  dinsdag 10 december 2013 @ 23:13:43 #198
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_134135934
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef Dutch4Ever het volgende:
deze vraag zal vast al een stuk wat keren zijn gesteld maar heb geen zin om alle 17 tinder dingen door te kijken.
maar hoe houden jullie een gesprek gaande ik heb wel wat matches maar ik ben echt geen goede praten en zo een gesprek is na 4 zinnen alweer dood.
dus post aub ff wat tips
:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_134137203
Mega leuk iemand ontmoet op tinder. Nu druk aan t wappen en potentie dit. Aaaaah
pi_134137482
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef Dutch4Ever het volgende:
dus post aub ff wat tips
Het moet gewoon klikken van beide kanten. Bij mij lopen gesprekken ook wel eens dood. Bij de ene match gebeurt dat wel en bij de andere niet. Probeer gewoon origineel te zijn, een grappige opmerking te maken en wat interesse te tonen. Ik probeer ook gewoon door te vragen op bepaalde zaken, tenzij ik het gevoel heb dat ik een interview af zit te nemen, dan maak ik snel een einde aan het gesprek. Er moet natuurlijk ook enige interesse van de andere kant zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')