Ah vandaar, ik heb dit ook al gehad. Dacht dat ik gewoon niet goed gekeken had.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef PG18 het volgende:
Die aantallen kloppen ook niet altijd. Stond bij iemand dat ik 1 gemeenschappelijke vriend zou hebben, maar toen ik haar profiel opende waren het er opeens 11 gemeenschappelijke vrienden geworden.
Edit:
Alleen het voorste cijfer komt er maar te staan. Nu opeens een bekende () waarbij eerst staat dat er 3 gemeenschappelijke vrienden zijn, maar in haar profiel staat dat het er 35+ zijn.
Ik heb er ook minder dan voorheen. Maar zoals ik al eerder zei; De hype is wel weer een beetje over, er wordt niet meer zo fanatiek getinderd als voorheen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Sinds de grote update van Tinder krijg ik geen matches meer, meer mensen last van?
Ik heb alleen van die wijven van Sexdating.nl enzulksquote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Ik heb er ook minder dan voorheen. Maar zoals ik al eerder zei; De hype is wel weer een beetje over, er wordt niet meer zo fanatiek getinderd als voorheen.
Ook serieus matches kwijtgeraakt? Dat is wel heel zuur zeg.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb alleen van die wijven van Sexdating.nl enzulksMaar de hype is wel weg ja, maar toch, vond het altijd wel gezellig. Dankzij die update een waslijst aan matches kwijt geraakt, waarond een potentieeltje.
Ze woont 'vlakbij' Utrecht en doet de Pabo. Good luck.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:15 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Kun je d'r niet gewoon even opzoeken op facebook?
Hmm, dat wordt een flinke zoektocht inderdaad. Maar 20 plaatsnamen in de buurt van Utrecht invoeren met haar naam erbij en ik denk dat je een grote kans maakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze woont 'vlakbij' Utrecht en doet de Pabo. Good luck.
Ah, dat sluit al ongeveer 3 Nederlandse meisjes uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze woont 'vlakbij' Utrecht en doet de Pabo. Good luck.
Ik heb er nog geen enkele gehad. Tot nu toe zijn vrijwel alle 'matches' van die fake-accounts. Er zat welgeteld 1 echt persoon tussen mijn matches maar die reageert niet op berichten...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Paul het volgende:
Als ik hier zo lees heeft iedereen keiveel dates
Heb 2 chickies.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef richolio het volgende:
[..]
JaVraag me af hoeveel succesvolle matches men hier heeft
Keek weer eens in dit topic in de hoop wat mooie verhalen tegen te komen. Maar kheb Tinder al een redelijke tijd terug geínstalleerd en gebruikte het toen nog veel. Heb denk ik 100+ matches en zo'n 30 dames waar ik wat mee heb zitten kletsen maar heb de app ook al meer dan een maand niet gebruikt? Mis is er wat veranderd of is het nieuwe eraf?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef richolio het volgende:
[..]
JaVraag me af hoeveel succesvolle matches men hier heeft
Nogal. Rapporteer en blok ze, maar er zijn er soms echt veel.quote:
100+ matches... Zit je dan de godganse dag alleen maar foto'tjes te kijken of ben je er ook zo een die alles naar rechts swipet?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Keek weer eens in dit topic in de hoop wat mooie verhalen tegen te komen. Maar kheb Tinder al een redelijke tijd terug geínstalleerd en gebruikte het toen nog veel. Heb denk ik 100+ matches en zo'n 30 dames waar ik wat mee heb zitten kletsen maar heb de app ook al meer dan een maand niet gebruikt? Mis is er wat veranderd of is het nieuwe eraf?
Geen dates overigens helaas
Daar prik je toch zo doorheen? Altijd van die net iets te geposeerde foto's met net iets teveel decolleté van net iets te mooie vrouwen. 9 van de 10 keer zelfs nog met "ga naar huppeldepupdating.nl om mij te daten" als tagline. Ik ben er met nog geeneen gematcht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |