NMC Naar 9 dollar!quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb me niet geverify'd volgens mij.
Jongen NMC gaat wel goedkomen. Gewoon wat langer vasthouden en dan is het prima. Bij 10$ cashenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
NMC Naar 9 dollar!
En nu slapen
Daar twijfel ik ook geen moment overquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen NMC gaat wel goedkomen. Gewoon wat langer vasthouden en dan is het prima. Bij 10$ cashen
quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Maxbet het volgende:
LTC ondertussen op $1.10
De groei van LTC gaat me eigenlijk te hard nu, wou er iets meer hoarden voordat ze vlucht opwaarts zou beginnen, but oh well.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb er maar 63, maar dat is toch leuk als het straks $10/LTC is
Dude, dan moet je wel erg diep gegraafd hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zat net even in oude topics te kijken en zag dit:
[..]
Haha, valt mee, ik was op zoek naar het $100 plaatje en wist dat het rond 1 april was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Dude, dan moet je wel erg diep gegraafd hebben.
Heb ze ook nog. Ach, ze moeten toch een keer omhoogquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:05 schreef Maxbet het volgende:
PPC gaat ook gestaag netjes omhoog. Heb geen idee wat ik ermee moet, maar ik wacht nog even met ruilen naar BTC.
2769BTCquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef Waterdrinker het volgende:
Nog 3618 BTC tot we op de $1000 zitten op mtgox
Geen geld man, alles zit vast in NMC totdat die weer op 0.0085 staatquote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stap jij in? Dan ben ik morgen rijk
http://www.worldcoinfoundation.org/aboutquote:Op woensdag 27 november 2013 01:09 schreef ramosfanforlife het volgende:
Wie heeft een idee waar je het makkelijkst en het beste Worldcoins kan kopen? Die zijn nog erg goedkoop, grote marketcap (dus veel mensen gebaat bij een hoge prijs), en lijken daardoor zeer interessant. In ieder geval wel voor mij.
Niet te laat uitcashen hequote:
Zie LTC eerder kleine correctie maken, is zo hard gestegenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:56 schreef roislecxe het volgende:
LTC wil zo graag zo hard omhoog, maar al die mensen met hun enorme cijfers
Fontas doet over een uur nieuwe pump. Als dat PPC is betekent het dat de huidige stijging de aankopen van hem en zijn minions zijn. Straks de pump announcement en dan moet ik snel zijn met verkopenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet te laat uitcashen he
Die kleine rotdingen dalen net zo hard als ze stijgen
Fontas doet dat op twitter toch? Weetje zijn adres, of hoe dat bij twitter ook genoemd mag worden... Kan ik het zelf ook een beetje in gaten houdenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fontas doet over een uur nieuwe pump. Als dat PPC is betekent het dat de huidige stijging de aankopen van hem en zijn minions zijn. Straks de pump announcement en dan moet ik snel zijn met verkopen
https://twitter.com/fontasequote:Op woensdag 27 november 2013 03:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Fontas doet dat op twitter toch? Weetje zijn adres, of hoe dat bij twitter ook genoemd mag worden... Kan ik het zelf ook een beetje in gaten houden
Meestal stijgt het eerst nog wel een uurtje, soms 2. Zijn toch nog best veel mensen die beginnen te kopen als hij de pump aankondigt.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://twitter.com/fontase
Maar als hij daar post ben je laat met kopen he
Hij neemt posities in, twittert dan wat hij koopt, alle lemmingen volgen dat advies, fontas verkoopt aan ze voor het dubbele van zijn aankoopprijs
Had ik maar zoveel volume aan coinsquote:Op woensdag 27 november 2013 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://twitter.com/fontase
Maar als hij daar post ben je laat met kopen he
Hij neemt posities in, twittert dan wat hij koopt, alle lemmingen volgen dat advies, fontas verkoopt aan ze voor het dubbele van zijn aankoopprijs
Buy en hold levert sowieso winst op. Alles stijgt, voorlopig danquote:Op woensdag 27 november 2013 03:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had ik maar zoveel volume aan coins![]()
En ik heb in de meeste kleintjes ook al wel iets zittenMaar het gros gewoon in BTC/LTC. Niet echt ontevreden mee geweest vandaag.
Valt wel mee, voor $20 staat ongeveer 6300, op $20 daarentegen staat 13277.5 als sell orders op BTC-equote:Op woensdag 27 november 2013 03:40 schreef roislecxe het volgende:
De halve wereld heeft denk een sell staan op LTC op, of rond de 20.00
Dat zal dan waarschijnlijk morgen pas worden voor hij daar overheen klimt. Of gaat dat snellerquote:Op woensdag 27 november 2013 03:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt wel mee, voor $20 staat ongeveer 6300, op $20 daarentegen staat 13277.5 als sell orders op BTC-e
Ik heb morgen nachtdienst, dus ben nog wel even wakker. Ga denk ik toch maar even mijn PPC naat BTC-e sturen.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:44 schreef roislecxe het volgende:
Ik wacht die pump nog even af, en dan toch een keer bedtijd. 3 uur slaap in 48 uur is een beetje weinig.
Dat minen lijkt me best leuk om te doen, welke coin dan ook. Je weet nooit namelijk...quote:Op woensdag 27 november 2013 03:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb morgen nachtdienst, dus ben nog wel even wakker. Ga denk ik toch maar even mijn PPC naat BTC-e sturen.
Enige reden dat ik die dingen heb is dat ik ze ooit heb gemined om een en ander te testen. Kan ze net zo goed proberen tijdens de pump zo hoog mogelijk om te zetten naar BTC
Wil litecoins minen, maar videokaart is nog onderweg.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat minen lijkt me best leuk om te doen, welke coin dan ook. Je weet nooit namelijk...
Maar heb al diverse soorten geprobeerd, gedownload, logins gemaakt, workers gecreeerd en telkens lukt een laatste stap nietLaptop draait laatste 48 uur al 45uur dus het zou mooi zijn als het een keer zou lukken.
Geen idee wat ik fout doe, behoorlijk irritant. Kan er ook bar weinig duidelijks over vinden.
Ik heb dezelfde 3quote:Op woensdag 27 november 2013 03:56 schreef ABombali het volgende:
Ik heb NMC, PPC en XPM ingeslagen voor de fontas 'pump'
Ik heb er 6quote:Op woensdag 27 november 2013 03:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Werden net even 4k LTC gekocht, dan gaat het wel snel omhoog
Precies, en zo niet, alles is de afgelopen 2 uur alweer gestegen, dus verlies erop maken wordt nu al moeilijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:58 schreef ABombali het volgende:
[..]
Hopelijk verdubbelt iets haha, zou me niks verbazen
Dat is toch niet zo heel vreemd?quote:Op woensdag 27 november 2013 03:58 schreef roislecxe het volgende:
Bijna 100% erbij in 1 dag trouwens bij LTC/ Hoe bizar is dat dan.
Nou..quote:Op woensdag 27 november 2013 03:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel vreemd?
>9000 net zoals de rest.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:03 schreef retorbrapi het volgende:
Wat verwachten jullie als max voor LTC?
Valt zo weinig over te zeggen. Misschien wat hierboven staat, miscchien wel 0.000001 omdat niemand het weer wil/kan/mag hebben over 6 maanden vanwege iets.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:03 schreef retorbrapi het volgende:
Wat verwachten jullie als max voor LTC?
Hartstikke leuk, slapen doen we al lang niet meer nu het zo interessant is en elk uur weer een andere koers de hoogte in knaltquote:
Ik ook sinds zaterdag al niet meer dan 2 uur achter elkaar geslapenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, slapen doen we al lang niet meer nu het zo interessant is en elk uur weer een andere koers de hoogte in knalt![]()
Ik ging vanmiddag van 1 tot 4 even slapenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:18 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ik ook sinds zaterdag al niet meer dan 2 uur achter elkaar geslapen
Haha ja it's worth it, vooral deze dagenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag van 1 tot 4 even slapen
Nu is alweer bijna half 5 's nachts. maar ach, voor een goed doel, en ik blijf er bijzonder goed wakker van op deze manier.
Ouwe Polen, die haal ik liever niet binnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:21 schreef Maxbet het volgende:
Nog 6.6 PPC gevonden op een oude pool
Dat was zijn eigen verkooporder natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 04:35 schreef ABombali het volgende:
Iemand zette een flinke wall op FTC nadat fontas het zou 'pumpen' haha
Inderdaad, "iemand" ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was zijn eigen verkooporder natuurlijk
Wel grappig om lekker in te rellen als ik toch nog niet naar bed ga.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:36 schreef roislecxe het volgende:
Die trollbox is echt verschrikkelijk
Dat herinner ik me nog wel jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
Ben toch benieuwd wat Bitcoinity in petto heeft bij $1000
Dit was bij $100:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:10 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Scorpie, wrm ben ik zo dom geweest om alles te verkopen tegen USD QQ
Ik heb t antwoord gevonden. Ik verkoop mijn NMC straks gewoon tegen BTCquote:
Altijd tegen BTC traden, altijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb t antwoord gevonden. Ik verkoop mijn NMC straks gewoon tegen BTCVerdoemme wat ben ik slim
Zolang BTC in een uptrend zit wel ja, anders maak je verlies met je winstquote:Op woensdag 27 november 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd tegen BTC traden, altijd.
Blij dat ik LTC heb genomen vannacht van 17 naar 22.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
BTC laten staan. LTC is nu weinig aan het doen.
BTC heeft me nog nooit verlies opgeleverd.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:28 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Zolang BTC in een uptrend zit wel ja, anders maak je verlies met je winst
Dat hoeft ook niet maar mocht BTC in een downtrend zitten kan je meer verdienen door met USD te tradenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
BTC heeft me nog nooit verlies opgeleverd.
Goede tip, dank jequote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar mocht BTC in een downtrend zitten kan je meer verdienen door met USD te traden
Maar daar zit weer een enorme fee aan zag ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar mocht BTC in een downtrend zitten kan je meer verdienen door met USD te traden
Dat heb ik gedaan vannacht. Omgewisseld voor euro's toen het goedkoop stond en vanochtend weer omgewisseld voor euro's.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Waar is dat? Op btc-e is alles 0,2%quote:Op woensdag 27 november 2013 09:31 schreef JDx het volgende:
[..]
Maar daar zit weer een enorme fee aan zag ik.
Maar de verschillen tussen kopen en verkopen is soms wel groot.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:32 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Waar is dat? Op btc-e is alles 0,2%
Ze staan allemaal een beetje apart hoog he. Kan er ook ff niks intuitief op voorspellen voor de korte termijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:13 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik ben 100% BTC gegaan, 1,5BTC winst sinds vrijdag dus ben behoorlijk tevreden. Ik zal vast wat kansjes missen maar heb momenteel bij geen 1 een goed gevoel dus dan ga ik dr niet inzitten.
Niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:17 schreef JDx het volgende:
Bitonic heeft geen BTC, waar haal je ze nu zonder je IDkaart en shit te hoeven sturen?
Not bad. Heb vannacht met LTC een halve BTC verdiend, maar mijn NMC gaat nog steeds kut.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:13 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik ben 100% BTC gegaan, 1,5BTC winst sinds vrijdag dus ben behoorlijk tevreden. Ik zal vast wat kansjes missen maar heb momenteel bij geen 1 een goed gevoel dus dan ga ik dr niet inzitten.
Nicequote:Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Not bad. Heb vannacht met LTC een halve BTC verdiend, maar mijn NMC gaat nog steeds kut.
Iemand die dus paniek wil zaaien en dan goedkoop wil inkopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:31 schreef Scorpie het volgende:
BTC-E wordt gedossed. Ik zet mijn coins ff veilig.
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:31 schreef Waterdrinker het volgende:
NOG STEEDS DOWN PANIC SELL IK HERHAAL SNEL VERKOPEN NU HET NOG KAN DE GEIT IS GEMOLKEN DE MAYA'S HADDEN GELIJK DAMES EN HEREN SNELLL
Haha, zei het net, nog nooit down geweest hier, ligt aan hun providers ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:34 schreef Stokkie_ het volgende:
Wel apart dat ik er nooit last van heb dat btc-e down is
neequote:
Je moet ook niet gaan traden tijdens werkquote:Op woensdag 27 november 2013 10:49 schreef Murdera het volgende:
Fck, mijn baas verpestte mijn nieuwe 1,42 btc aankoop. Nu zijn ze weer leeg.
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan werken tijdens het traden.
Doe anders je geld in een van de volgende coins, success gegarandeerd!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef Distortion het volgende:
Koop ik gisteren 500 goldcoin op Cryptsy.. Denk ga eens ff kijken hoe het er mee staat is die hele coin gewoon pleite. Lekker... Ff kijken of ie weer terug komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Doe anders je geld in een van de volgende coins, success gegarandeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ga je het ingooien?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:27 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben bijna zover dat ik uit NMC kan stappen zonder al te veel grote kleerscheuren.
Ik denk dat die vandaag nog wel stijgt tot 0.008quote:Op woensdag 27 november 2013 11:27 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben bijna zover dat ik uit NMC kan stappen zonder al te veel grote kleerscheuren.
Een restantje noemt ie datquote:Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef Scorpie het volgende:
PPC heeft mijn aandacht getrokken, had nog een restantje van 1.75 BTC erin gestort en dat is nu 1.85 BTC waard.
Vriend zei gisteravond al, investeer in PPCquote:Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef Scorpie het volgende:
PPC heeft mijn aandacht getrokken, had nog een restantje van 1.75 BTC erin gestort en dat is nu 1.85 BTC waard.
LTC TO < $10 !!!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heel die trollbox gaat weer los, want LTC daalt een paar tienden van dollars.
Heb ze maar verkocht op aanraden van de trollbox en geinvesteerd in PPCquote:Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heel die trollbox gaat weer los, want LTC daalt een paar tienden van dollars.
PPC en die andere hypecoins vallen bij mij echt onder een roulettespel. Je kan er snel veel geld mee verdienen of verliezen. Of je moet zoveel vertrouwen hebben, er geld in steken en vervolgens HEEL geduldig kunnen wachten tot het meer geld waard is.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb ze maar verkocht op aanraden van de trollbox en geinvesteerd in PPC
LTC gaat naar 50 euro.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:02 schreef QuadrupleU het volgende:
Hoe zien jullie LTC gaan, zal hij nog veel stijgen?
Op basis van jullie logische verstand haha, ikzelf verkoop de helft van mijn LTC's en koop een aantal PPC's, misschien stijgen deze hetzelfde als LTC van drie naar 20 dollar is gegaan
Ze schieten alle kanten op maar de trend is gewoon omhoogquote:Op woensdag 27 november 2013 12:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
PPC en die andere hypecoins vallen bij mij echt onder een roulettespel. Je kan er snel veel geld mee verdienen of verliezen. Of je moet zoveel vertrouwen hebben, er geld in steken en vervolgens HEEL geduldig kunnen wachten tot het meer geld waard is.
Dit ja. BTC, LTC en FTC zijn imo in for the long run.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
PPC en die andere hypecoins vallen bij mij echt onder een roulettespel. Je kan er snel veel geld mee verdienen of verliezen. Of je moet zoveel vertrouwen hebben, er geld in steken en vervolgens HEEL geduldig kunnen wachten tot het meer geld waard is.
poeh pure bluf dus, hou het in de gatenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:14 schreef iLycaon het volgende:
Heb even alles wat ik op dit moment ter beschikking heb (4.2 BTC) in PPC gestort. Hopefully I'll be lucky this time!
Denk niet dat dit écht een punt is waar het aanslaat als ik bepaalde aan/verkopen vertel. Als ik zou willen pumpen, zou ik dat wel op een andere manier proberenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:17 schreef lf2 het volgende:
[..]
poeh pure bluf dus, hou het in de gaten
Je gaat voor de korte termijn neem ik aan ?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:18 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Denk niet dat dit écht een punt is waar het aanslaat als ik bepaalde aan/verkopen vertel. Als ik zou willen pumpen, zou ik dat wel op een andere manier proberen.
Hangt er een beetje vanaf, hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je gaat voor de korte termijn neem ik aan ?
Staat voor 860 btc aan buy orders. Bij bijvoorbeeld xpm maar voor 160 btc. Omlaag zal PPC dus niet snel gaan. Op .0035 buy order voor 40k stuks. Stevige bodem dus. Nu garandeert dit geen stijging maar is veel minder een gok dan xpmquote:Op woensdag 27 november 2013 12:17 schreef lf2 het volgende:
[..]
poeh pure bluf dus, hou het in de gaten
Ja oke goedkoop dus welke charts houden jullie btw aan ?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Staat voor 860 btc aan buy orders. Bij bijvoorbeeld xpm maar voor 160 btc. Omlaag zal PPC dus niet snel gaan. Op .0035 buy order voor 40k stuks. Stevige bodem dus. Nu garandeert dit geen stijging maar is veel minder een gok dan xpm
Op https://twitter.com/BTCe_Trollbox staan meer van dat soort berichten!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
"Barack Obama will buy 100k LTC, buy ltc fast" - Random Trollbox user, 27-11-2013
Twijfel wil ook instappen voor dag, staat erg laag nuquote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf, hoezo?
Gaan we bij de 7 toto?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zodra ie hoog genoeg staat ga ik er ook z.s.m. uit
Ja daarom.. En misschien een dagje erin laten staan en morgen lekker wakker worden? Het blijft speculeren. Niemand weet het helaas, maar ik wil de gok er wel op wagen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:27 schreef lf2 het volgende:
[..]
Twijfel wil ook instappen voor dag, staat erg laag nu
Denk wel eerder, rek lijkt er echt uit. Ben blij met 6.6 of 6.7. Weet alleen niet of ik in PPC of zo moet gaan.quote:
Alles lijkt wel stil te liggenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zit ook te wachten tot NMC stijgt.
Fontas zijn pump mislukte finaal bij FTCquote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:
FTC gekocht. Puur omdat ik denk dat daar nog wel wat te halen valt. Maar handel ligt wel flink stil.
Mooi, hopelijk trappen er vanaf nu geen mensen meer in zijn scam!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fontas zijn pump mislukte finaal bij FTC
wie is fontas?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fontas zijn pump mislukte finaal bij FTC
ghequote:
Nee toch? Die was gister of eergister nog 36 en nu is het al 56 ofzo. Gewoon laten staan, ik heb er 10.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:
FTC gekocht. Puur omdat ik denk dat daar nog wel wat te halen valt. Maar handel ligt wel flink stil.
Ik heb er 18000quote:Op woensdag 27 november 2013 12:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee toch? Die was gister of eergister nog 36 en nu is het al 56 ofzo. Gewoon laten staan, ik heb er 10.
Ja, en ik moet zometeen weer wegquote:
Hoeveel heeft dat je in euro's gekost?quote:
BTC en LTC, beide voor de lange adem.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef iLycaon het volgende:
Waar hebben jullie momenteel in geďnvesteerd?
12 BTC ofzo dus reken maar uitquote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel heeft dat je in euro's gekost?
helaas zullen die exponentiele stijgingen een keer ophouden.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef Mender het volgende:
Heb echt zo'n gevoel dat ik tijd aan het verspillen ben met werken en thuis veel meer kan verdienen met handelen in alt coins
Poeh, ik weet genoegquote:
Dat wordt ook steeds over btc gezegd. Het begint pas johquote:Op woensdag 27 november 2013 12:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
helaas zullen die exponentiele stijgingen een keer ophouden.
laten we het hopen. ik houd mn altcoins ook nog ff aanquote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat wordt ook steeds over btc gezegd. Het begint pas joh
Op de lange termijn zal Bitcoin wellicht nog een aantal keer over de kop gaan. Je moet wel onthouden dat de belangrijkste oorzaak voor de enorme koersstijging op het moment, media aandacht is.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat wordt ook steeds over btc gezegd. Het begint pas joh
Nou ik twijfelde bij litecoin ook zaterdag. Ben er in gestapt op rond de 7 ( weet het even niet meer ) en nu zijn ze al een paar dagen rond de 20 waard. Maar ik zou misschien ook banger zijn als het om meer geld ging.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
laten we het hopen. ik houd mn altcoins ook nog ff aan
heb paar dagen geleden mn 5 litecoins verkocht om quarkcoins te kopen. maakt niet echt veel uit, zijn allebei 5x over de kop gegaanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nou ik twijfelde bij litecoin ook zaterdag. Ben er in gestapt op rond de 7 ( weet het even niet meer ) en nu zijn ze al een paar dagen rond de 20 waard. Maar ik zou misschien ook banger zijn als het om meer geld ging.
En dan denk je, hmm ik stap nu nog wel bij LTC erbij, en zul je net zien dat LTC stil blijft liggen en NMC over de kop gaat.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef Toto69 het volgende:
Je bent dom als je:
Op 14$ LTC uitstapt en vervolgens NMC op 6.1$ koopt.
Vervolgens stijgt LTC naar 22.6 en NMC blijft maar hangen.
LTC Instappen doe ik niet, heeft geen zin. Als ik nu NMC verkoop kan ik maximaal 9 LTC kopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:05 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En dan denk je, hmm ik stap nu nog wel bij LTC erbij, en zul je net zien dat LTC stil blijft liggen en NMC over de kop gaat.
Beter nu nergens instappen denk ik, is idd echt saai/stil momenteel.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:07 schreef Waterdrinker het volgende:
ik weet niet waar ik in moet stappenalles ligt zo stil
denk dat ik gewoon op een koopmomentje ga wachten
Bij voorbaat dank voor je adviesquote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef JDx het volgende:
Ik heb de afgelopen 5x gelijk gehad, dus ik zal even kijken wat ik voor jullie kan doen
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:11 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank voor je advies
Volgens de trollbox is zon beetje allesquote:Op woensdag 27 november 2013 13:07 schreef Waterdrinker het volgende:
ik weet niet waar ik in moet stappenalles ligt zo stil
denk dat ik gewoon op een koopmomentje ga wachten
voor hoeveel gekocht?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
Arme Toto, die zit nog met bijna 30 NMC
Heb je het FTC orderboek wel bekeken? Gemiddeld 50 BTC nodig per .00001 stijging. Dat gaat niet snelquote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef JDx het volgende:
Als je het mij vraagt moet je voor de snelle income nu op 0.00057 instappen op FTC of als je wat langer wil wachten op LTC.
FTC YEAH BABY. Laat mijn 18720 FTC maar even doorstijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef JDx het volgende:
Als je het mij vraagt moet je voor de snelle income nu op 0.00057 instappen op FTC of als je wat langer wil wachten op LTC.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
5,85 hier.
Heb al sinds gisteren winst
Makkelijkste is gewoon naar dat rood/groene vetgedrukte getal.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef lf2 het volgende:
Iemand zin om dit uit te leggen:
http://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
Weet niet precies hoe ik er naar moet kijken :]
Waar slaat het getal op ?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Makkelijkste is gewoon naar dat rood/groene vetgedrukte getal.
Waarom blijf je op NMC staren, als je het voor de lange termijn doet hoef je niet elke 5 minuten te kijken, doe je het voor de korte termijn ga over op iets andersquote:
Korte termijn, wil uitstappen maar geen idee waarop ik moet instappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom blijf je op NMC staren, als je het voor de lange termijn doet hoef je niet elke 5 minuten te kijken, doe je het voor de korte termijn ga over op iets anders
Ik zei een kwartier geleden op LTC, is nu alweer aardig laatquote:Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Korte termijn, wil uitstappen maar geen idee waarop ik moet instappen.
Toch op LTC blijven?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik zei een kwartier geleden op LTC, is nu alweer aardig laat
Is al weer gedaald beetje dus niet te laat..quote:Op woensdag 27 november 2013 13:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik zei een kwartier geleden op LTC, is nu alweer aardig laat
Toch maar weer uit LTC op 0.02448quote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef JDx het volgende:
Ik pak LTC op 0.0238BTC (20.68USD)
Godver uiteindelijk pas kunnen kopen op 0.02419
LTC wordt gehyped, maar weer richting de 22 USD
Spreid je risico, doe ze alledriequote:Op woensdag 27 november 2013 13:49 schreef QuadrupleU het volgende:
Oke, heb het effe berekend aangezien dit voor iedereen wel handig is
Als ik reken dat ik 100 euro ($135) wil moet:
LTC $29 worden (nu 21,2)
FTC 0,00090 BTC worden (nu 0,0059)
PPC 0,006 worden (nu 0,00409)
Welke is hiervan het meest aannemelijke, mij lijkt het PPC maar ben nog steeds een beginner...
LTC kopen als het weer dropped naar 20,5, FTC kopen als het onder de 0,0055 komt, liefst 0,0054, PPC uptrending nu, weet niet of die nog veel lager gaat worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:49 schreef QuadrupleU het volgende:
Oke, heb het effe berekend aangezien dit voor iedereen wel handig is
Als ik reken dat ik 100 euro ($135) wil moet:
LTC $29 worden (nu 21,2)
FTC 0,00090 BTC worden (nu 0,0059)
PPC 0,006 worden (nu 0,00409)
Welke is hiervan het meest aannemelijke, mij lijkt het PPC maar ben nog steeds een beginner...
Klopt, bij LTC moet ik er 4,581 kopen PPC 26 en FTC 174quote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Spreid je risico, doe ze alledrie
In before fontasquote:Op woensdag 27 november 2013 13:52 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Klopt, bij LTC moet ik er 4,581 kopen PPC 26 en FTC 174
Economisch gezien is PPC de beste optie, door dat hij de kleinste stijging nodig heeft en de hoeveelheid niet al te groot is.
Maar je weet nooit wat met die kleinere gaat gebeuren, en of er een of andere vervelende twitteraar komt die de boel omgooit.
Zit in PPC vanaf de .0026. Geen grote stijgingen, maar langzaam en zeker kruipt het omhoog.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:52 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Klopt, bij LTC moet ik er 4,581 kopen PPC 26 en FTC 174
Economisch gezien is PPC de beste optie, door dat hij de kleinste stijging nodig heeft en de hoeveelheid niet al te groot is.
Maar je weet nooit wat met die kleinere gaat gebeuren, en of er een of andere vervelende twitteraar komt die de boel omgooit.
Als het wel zo is. Boh.quote:
Goed zo, krijg er maar spijt van dat je uit PPC bent gegaan. Verraderquote:Op woensdag 27 november 2013 13:44 schreef Scorpie het volgende:
FTC mag gaan stijgenelke promille die er bij komt is 0.2 BTC
PPC ligt stil, logisch voor daytrader.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Goed zo, krijg er maar spijt van dat je uit PPC bent gegaan. Verrader
FTC is juist hetgeen dat stil ligtquote:Op woensdag 27 november 2013 14:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
PPC ligt stil, logisch voor daytrader.
Jij hoort in die schreeuwbak op BTC-E god allemachtig iedereen probeert paniek te veroorzakenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
Flinke buy order op NMC nu, kom op verdomme! SKYYYYY MOOON JUPITER PLUTO AFRIKA
Heb je m'n PI gezien?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:05 schreef lf2 het volgende:
[..]
Jij hoort in die schreeuwbak op BTC-E god allemachtig iedereen probeert paniek te veroorzaken
Post Icon. Dat lachende poppetje. Mij dus ook niet serieus nemen in dezequote:Op woensdag 27 november 2013 14:06 schreef lf2 het volgende:
[..]
PI ? was een grap btw... niet serieus nemen
Zit nog steeds met 450 stuks in PPC hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Goed zo, krijg er maar spijt van dat je uit PPC bent gegaan. Verrader
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zit nog steeds met 450 stuks in PPC hoor.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
No zit nog in NMC en die stijgt nu gelukkig *klopt af*
fuckquote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik ben er uit dus hij zal wel gaan stijgen zo.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
FTC is juist hetgeen dat stil ligt
27.11.13 17:18 Your order #70255272 (sell 10 NMC @ 0.00787) filled completely.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sell order van 35000 USD (en dat is op NMC wel redelijk veel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |