Hartstikke leuk, slapen doen we al lang niet meer nu het zo interessant is en elk uur weer een andere koers de hoogte in knaltquote:
Ik ook sinds zaterdag al niet meer dan 2 uur achter elkaar geslapenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, slapen doen we al lang niet meer nu het zo interessant is en elk uur weer een andere koers de hoogte in knalt![]()
Ik ging vanmiddag van 1 tot 4 even slapenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:18 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ik ook sinds zaterdag al niet meer dan 2 uur achter elkaar geslapen
Haha ja it's worth it, vooral deze dagenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag van 1 tot 4 even slapen
Nu is alweer bijna half 5 's nachts. maar ach, voor een goed doel, en ik blijf er bijzonder goed wakker van op deze manier.
Ouwe Polen, die haal ik liever niet binnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:21 schreef Maxbet het volgende:
Nog 6.6 PPC gevonden op een oude pool
Dat was zijn eigen verkooporder natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 04:35 schreef ABombali het volgende:
Iemand zette een flinke wall op FTC nadat fontas het zou 'pumpen' haha
Inderdaad, "iemand" ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was zijn eigen verkooporder natuurlijk
Wel grappig om lekker in te rellen als ik toch nog niet naar bed ga.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:36 schreef roislecxe het volgende:
Die trollbox is echt verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |