Dat herinner ik me nog wel jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
Ben toch benieuwd wat Bitcoinity in petto heeft bij $1000
Dit was bij $100:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:10 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Scorpie, wrm ben ik zo dom geweest om alles te verkopen tegen USD QQ
Ik heb t antwoord gevonden. Ik verkoop mijn NMC straks gewoon tegen BTCquote:
Altijd tegen BTC traden, altijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb t antwoord gevonden. Ik verkoop mijn NMC straks gewoon tegen BTCVerdoemme wat ben ik slim
Zolang BTC in een uptrend zit wel ja, anders maak je verlies met je winstquote:Op woensdag 27 november 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd tegen BTC traden, altijd.
Blij dat ik LTC heb genomen vannacht van 17 naar 22.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
BTC laten staan. LTC is nu weinig aan het doen.
BTC heeft me nog nooit verlies opgeleverd.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:28 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Zolang BTC in een uptrend zit wel ja, anders maak je verlies met je winst
Dat hoeft ook niet maar mocht BTC in een downtrend zitten kan je meer verdienen door met USD te tradenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
BTC heeft me nog nooit verlies opgeleverd.
Goede tip, dank jequote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar mocht BTC in een downtrend zitten kan je meer verdienen door met USD te traden
Maar daar zit weer een enorme fee aan zag ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar mocht BTC in een downtrend zitten kan je meer verdienen door met USD te traden
Dat heb ik gedaan vannacht. Omgewisseld voor euro's toen het goedkoop stond en vanochtend weer omgewisseld voor euro's.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Waar is dat? Op btc-e is alles 0,2%quote:Op woensdag 27 november 2013 09:31 schreef JDx het volgende:
[..]
Maar daar zit weer een enorme fee aan zag ik.
Maar de verschillen tussen kopen en verkopen is soms wel groot.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:32 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Waar is dat? Op btc-e is alles 0,2%
Ze staan allemaal een beetje apart hoog he. Kan er ook ff niks intuitief op voorspellen voor de korte termijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:13 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik ben 100% BTC gegaan, 1,5BTC winst sinds vrijdag dus ben behoorlijk tevreden. Ik zal vast wat kansjes missen maar heb momenteel bij geen 1 een goed gevoel dus dan ga ik dr niet inzitten.
Niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:17 schreef JDx het volgende:
Bitonic heeft geen BTC, waar haal je ze nu zonder je IDkaart en shit te hoeven sturen?
Not bad. Heb vannacht met LTC een halve BTC verdiend, maar mijn NMC gaat nog steeds kut.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:13 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik ben 100% BTC gegaan, 1,5BTC winst sinds vrijdag dus ben behoorlijk tevreden. Ik zal vast wat kansjes missen maar heb momenteel bij geen 1 een goed gevoel dus dan ga ik dr niet inzitten.
Nicequote:Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Not bad. Heb vannacht met LTC een halve BTC verdiend, maar mijn NMC gaat nog steeds kut.
Iemand die dus paniek wil zaaien en dan goedkoop wil inkopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:31 schreef Scorpie het volgende:
BTC-E wordt gedossed. Ik zet mijn coins ff veilig.
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:31 schreef Waterdrinker het volgende:
NOG STEEDS DOWN PANIC SELL IK HERHAAL SNEL VERKOPEN NU HET NOG KAN DE GEIT IS GEMOLKEN DE MAYA'S HADDEN GELIJK DAMES EN HEREN SNELLL
Haha, zei het net, nog nooit down geweest hier, ligt aan hun providers ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:34 schreef Stokkie_ het volgende:
Wel apart dat ik er nooit last van heb dat btc-e down is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |