Dat herinner ik me nog wel jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
Ben toch benieuwd wat Bitcoinity in petto heeft bij $1000
Dit was bij $100:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:10 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Scorpie, wrm ben ik zo dom geweest om alles te verkopen tegen USD QQ
Ik heb t antwoord gevonden. Ik verkoop mijn NMC straks gewoon tegen BTCquote:
Altijd tegen BTC traden, altijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb t antwoord gevonden. Ik verkoop mijn NMC straks gewoon tegen BTCVerdoemme wat ben ik slim
Zolang BTC in een uptrend zit wel ja, anders maak je verlies met je winstquote:Op woensdag 27 november 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd tegen BTC traden, altijd.
Blij dat ik LTC heb genomen vannacht van 17 naar 22.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
BTC laten staan. LTC is nu weinig aan het doen.
BTC heeft me nog nooit verlies opgeleverd.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:28 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Zolang BTC in een uptrend zit wel ja, anders maak je verlies met je winst
Dat hoeft ook niet maar mocht BTC in een downtrend zitten kan je meer verdienen door met USD te tradenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
BTC heeft me nog nooit verlies opgeleverd.
Goede tip, dank jequote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar mocht BTC in een downtrend zitten kan je meer verdienen door met USD te traden
Maar daar zit weer een enorme fee aan zag ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar mocht BTC in een downtrend zitten kan je meer verdienen door met USD te traden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |