Valt wel mee, voor $20 staat ongeveer 6300, op $20 daarentegen staat 13277.5 als sell orders op BTC-equote:Op woensdag 27 november 2013 03:40 schreef roislecxe het volgende:
De halve wereld heeft denk een sell staan op LTC op, of rond de 20.00
Dat zal dan waarschijnlijk morgen pas worden voor hij daar overheen klimt. Of gaat dat snellerquote:Op woensdag 27 november 2013 03:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt wel mee, voor $20 staat ongeveer 6300, op $20 daarentegen staat 13277.5 als sell orders op BTC-e
Ik heb morgen nachtdienst, dus ben nog wel even wakker. Ga denk ik toch maar even mijn PPC naat BTC-e sturen.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:44 schreef roislecxe het volgende:
Ik wacht die pump nog even af, en dan toch een keer bedtijd. 3 uur slaap in 48 uur is een beetje weinig.
Dat minen lijkt me best leuk om te doen, welke coin dan ook. Je weet nooit namelijk...quote:Op woensdag 27 november 2013 03:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb morgen nachtdienst, dus ben nog wel even wakker. Ga denk ik toch maar even mijn PPC naat BTC-e sturen.
Enige reden dat ik die dingen heb is dat ik ze ooit heb gemined om een en ander te testen. Kan ze net zo goed proberen tijdens de pump zo hoog mogelijk om te zetten naar BTC
Wil litecoins minen, maar videokaart is nog onderweg.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat minen lijkt me best leuk om te doen, welke coin dan ook. Je weet nooit namelijk...
Maar heb al diverse soorten geprobeerd, gedownload, logins gemaakt, workers gecreeerd en telkens lukt een laatste stap nietLaptop draait laatste 48 uur al 45uur dus het zou mooi zijn als het een keer zou lukken.
Geen idee wat ik fout doe, behoorlijk irritant. Kan er ook bar weinig duidelijks over vinden.
Ik heb dezelfde 3quote:Op woensdag 27 november 2013 03:56 schreef ABombali het volgende:
Ik heb NMC, PPC en XPM ingeslagen voor de fontas 'pump'
Ik heb er 6quote:Op woensdag 27 november 2013 03:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Werden net even 4k LTC gekocht, dan gaat het wel snel omhoog
Precies, en zo niet, alles is de afgelopen 2 uur alweer gestegen, dus verlies erop maken wordt nu al moeilijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:58 schreef ABombali het volgende:
[..]
Hopelijk verdubbelt iets haha, zou me niks verbazen
Dat is toch niet zo heel vreemd?quote:Op woensdag 27 november 2013 03:58 schreef roislecxe het volgende:
Bijna 100% erbij in 1 dag trouwens bij LTC/ Hoe bizar is dat dan.
Nou..quote:Op woensdag 27 november 2013 03:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel vreemd?
>9000 net zoals de rest.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:03 schreef retorbrapi het volgende:
Wat verwachten jullie als max voor LTC?
Valt zo weinig over te zeggen. Misschien wat hierboven staat, miscchien wel 0.000001 omdat niemand het weer wil/kan/mag hebben over 6 maanden vanwege iets.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:03 schreef retorbrapi het volgende:
Wat verwachten jullie als max voor LTC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |