Twijfel wil ook instappen voor dag, staat erg laag nuquote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf, hoezo?
Gaan we bij de 7 toto?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zodra ie hoog genoeg staat ga ik er ook z.s.m. uit
Ja daarom.. En misschien een dagje erin laten staan en morgen lekker wakker worden? Het blijft speculeren. Niemand weet het helaas, maar ik wil de gok er wel op wagen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:27 schreef lf2 het volgende:
[..]
Twijfel wil ook instappen voor dag, staat erg laag nu
Denk wel eerder, rek lijkt er echt uit. Ben blij met 6.6 of 6.7. Weet alleen niet of ik in PPC of zo moet gaan.quote:
Alles lijkt wel stil te liggenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zit ook te wachten tot NMC stijgt.
Fontas zijn pump mislukte finaal bij FTCquote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:
FTC gekocht. Puur omdat ik denk dat daar nog wel wat te halen valt. Maar handel ligt wel flink stil.
Mooi, hopelijk trappen er vanaf nu geen mensen meer in zijn scam!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fontas zijn pump mislukte finaal bij FTC
wie is fontas?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fontas zijn pump mislukte finaal bij FTC
ghequote:
Nee toch? Die was gister of eergister nog 36 en nu is het al 56 ofzo. Gewoon laten staan, ik heb er 10.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:
FTC gekocht. Puur omdat ik denk dat daar nog wel wat te halen valt. Maar handel ligt wel flink stil.
Ik heb er 18000quote:Op woensdag 27 november 2013 12:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee toch? Die was gister of eergister nog 36 en nu is het al 56 ofzo. Gewoon laten staan, ik heb er 10.
Ja, en ik moet zometeen weer wegquote:
Hoeveel heeft dat je in euro's gekost?quote:
BTC en LTC, beide voor de lange adem.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef iLycaon het volgende:
Waar hebben jullie momenteel in geïnvesteerd?
12 BTC ofzo dus reken maar uitquote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel heeft dat je in euro's gekost?
helaas zullen die exponentiele stijgingen een keer ophouden.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef Mender het volgende:
Heb echt zo'n gevoel dat ik tijd aan het verspillen ben met werken en thuis veel meer kan verdienen met handelen in alt coins
Poeh, ik weet genoegquote:
Dat wordt ook steeds over btc gezegd. Het begint pas johquote:Op woensdag 27 november 2013 12:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
helaas zullen die exponentiele stijgingen een keer ophouden.
laten we het hopen. ik houd mn altcoins ook nog ff aanquote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat wordt ook steeds over btc gezegd. Het begint pas joh
Op de lange termijn zal Bitcoin wellicht nog een aantal keer over de kop gaan. Je moet wel onthouden dat de belangrijkste oorzaak voor de enorme koersstijging op het moment, media aandacht is.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat wordt ook steeds over btc gezegd. Het begint pas joh
Nou ik twijfelde bij litecoin ook zaterdag. Ben er in gestapt op rond de 7 ( weet het even niet meer ) en nu zijn ze al een paar dagen rond de 20 waard. Maar ik zou misschien ook banger zijn als het om meer geld ging.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
laten we het hopen. ik houd mn altcoins ook nog ff aan
heb paar dagen geleden mn 5 litecoins verkocht om quarkcoins te kopen. maakt niet echt veel uit, zijn allebei 5x over de kop gegaanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nou ik twijfelde bij litecoin ook zaterdag. Ben er in gestapt op rond de 7 ( weet het even niet meer ) en nu zijn ze al een paar dagen rond de 20 waard. Maar ik zou misschien ook banger zijn als het om meer geld ging.
En dan denk je, hmm ik stap nu nog wel bij LTC erbij, en zul je net zien dat LTC stil blijft liggen en NMC over de kop gaat.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef Toto69 het volgende:
Je bent dom als je:
Op 14$ LTC uitstapt en vervolgens NMC op 6.1$ koopt.
Vervolgens stijgt LTC naar 22.6 en NMC blijft maar hangen.
LTC Instappen doe ik niet, heeft geen zin. Als ik nu NMC verkoop kan ik maximaal 9 LTC kopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:05 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En dan denk je, hmm ik stap nu nog wel bij LTC erbij, en zul je net zien dat LTC stil blijft liggen en NMC over de kop gaat.
Beter nu nergens instappen denk ik, is idd echt saai/stil momenteel.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:07 schreef Waterdrinker het volgende:
ik weet niet waar ik in moet stappenalles ligt zo stil
denk dat ik gewoon op een koopmomentje ga wachten
Bij voorbaat dank voor je adviesquote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef JDx het volgende:
Ik heb de afgelopen 5x gelijk gehad, dus ik zal even kijken wat ik voor jullie kan doen
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:11 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank voor je advies
Volgens de trollbox is zon beetje allesquote:Op woensdag 27 november 2013 13:07 schreef Waterdrinker het volgende:
ik weet niet waar ik in moet stappenalles ligt zo stil
denk dat ik gewoon op een koopmomentje ga wachten
voor hoeveel gekocht?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
Arme Toto, die zit nog met bijna 30 NMC
Heb je het FTC orderboek wel bekeken? Gemiddeld 50 BTC nodig per .00001 stijging. Dat gaat niet snelquote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef JDx het volgende:
Als je het mij vraagt moet je voor de snelle income nu op 0.00057 instappen op FTC of als je wat langer wil wachten op LTC.
FTC YEAH BABY. Laat mijn 18720 FTC maar even doorstijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef JDx het volgende:
Als je het mij vraagt moet je voor de snelle income nu op 0.00057 instappen op FTC of als je wat langer wil wachten op LTC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |