Twijfel wil ook instappen voor dag, staat erg laag nuquote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf, hoezo?
Gaan we bij de 7 toto?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zodra ie hoog genoeg staat ga ik er ook z.s.m. uit
Ja daarom.. En misschien een dagje erin laten staan en morgen lekker wakker worden? Het blijft speculeren. Niemand weet het helaas, maar ik wil de gok er wel op wagen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:27 schreef lf2 het volgende:
[..]
Twijfel wil ook instappen voor dag, staat erg laag nu
Denk wel eerder, rek lijkt er echt uit. Ben blij met 6.6 of 6.7. Weet alleen niet of ik in PPC of zo moet gaan.quote:
Alles lijkt wel stil te liggenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zit ook te wachten tot NMC stijgt.
Fontas zijn pump mislukte finaal bij FTCquote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:
FTC gekocht. Puur omdat ik denk dat daar nog wel wat te halen valt. Maar handel ligt wel flink stil.
Mooi, hopelijk trappen er vanaf nu geen mensen meer in zijn scam!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fontas zijn pump mislukte finaal bij FTC
wie is fontas?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fontas zijn pump mislukte finaal bij FTC
ghequote:
Nee toch? Die was gister of eergister nog 36 en nu is het al 56 ofzo. Gewoon laten staan, ik heb er 10.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:
FTC gekocht. Puur omdat ik denk dat daar nog wel wat te halen valt. Maar handel ligt wel flink stil.
Ik heb er 18000quote:Op woensdag 27 november 2013 12:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee toch? Die was gister of eergister nog 36 en nu is het al 56 ofzo. Gewoon laten staan, ik heb er 10.
Ja, en ik moet zometeen weer wegquote:
Hoeveel heeft dat je in euro's gekost?quote:
BTC en LTC, beide voor de lange adem.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef iLycaon het volgende:
Waar hebben jullie momenteel in geïnvesteerd?
12 BTC ofzo dus reken maar uitquote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel heeft dat je in euro's gekost?
helaas zullen die exponentiele stijgingen een keer ophouden.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef Mender het volgende:
Heb echt zo'n gevoel dat ik tijd aan het verspillen ben met werken en thuis veel meer kan verdienen met handelen in alt coins
Poeh, ik weet genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |