Je moet ook niet gaan traden tijdens werkquote:Op woensdag 27 november 2013 10:49 schreef Murdera het volgende:
Fck, mijn baas verpestte mijn nieuwe 1,42 btc aankoop. Nu zijn ze weer leeg.
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan werken tijdens het traden.
Doe anders je geld in een van de volgende coins, success gegarandeerd!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef Distortion het volgende:
Koop ik gisteren 500 goldcoin op Cryptsy.. Denk ga eens ff kijken hoe het er mee staat is die hele coin gewoon pleite. Lekker... Ff kijken of ie weer terug komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Doe anders je geld in een van de volgende coins, success gegarandeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ga je het ingooien?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:27 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben bijna zover dat ik uit NMC kan stappen zonder al te veel grote kleerscheuren.
Ik denk dat die vandaag nog wel stijgt tot 0.008quote:Op woensdag 27 november 2013 11:27 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben bijna zover dat ik uit NMC kan stappen zonder al te veel grote kleerscheuren.
Een restantje noemt ie datquote:Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef Scorpie het volgende:
PPC heeft mijn aandacht getrokken, had nog een restantje van 1.75 BTC erin gestort en dat is nu 1.85 BTC waard.
Vriend zei gisteravond al, investeer in PPCquote:Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef Scorpie het volgende:
PPC heeft mijn aandacht getrokken, had nog een restantje van 1.75 BTC erin gestort en dat is nu 1.85 BTC waard.
LTC TO < $10 !!!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heel die trollbox gaat weer los, want LTC daalt een paar tienden van dollars.
Heb ze maar verkocht op aanraden van de trollbox en geinvesteerd in PPCquote:Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heel die trollbox gaat weer los, want LTC daalt een paar tienden van dollars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |