Wat er echt gebeurde:quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat er volgens mij gebeurde:
Jij post een filmpje van Wegmisbruikers, en zegt dat je die niet bedoelt, maar de versie die SBS6 uitzendt.
Ik vraag: "Die versie van SBS6, dat is toch Blik op de weg?"
Daarna snap ik het niet meer
Oh ik had geen zin om je filmpje daadwerkelijk te bekijken, mijn excuses.quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat er echt gebeurde:
Ik post een filmpje van een EO programma en niet van Wegmisbruikers, ondanks dat er 'wegmisbruikers' in de titel van het filmpje staat.
Ter verduidelijking zeg ik erbij: 'Maar dan de SBS6 variant' om aan te duiden dat ik de echte Wegmisbruikers bedoel.
Nu snap je het wel.
Dat is dan je eigen gebrek.quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ik had geen zin om je filmpje daadwerkelijk te bekijken, mijn excuses.
Lees je eigen post nog eens.quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint steeds meer standaardzinnetjes te produceren.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog niet gegeten joh? Ik wil net naar bed gaan en jij bent nog aan het kokenquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, m'n saus is redelijk goed bijgetrokken.
21:11 naar bedquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog niet gegeten joh? Ik wil net naar bed gaan en jij bent nog aan het koken
Dan mis je wel Studio Voetbal.quote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Vannacht 5/6 uur geslapen en kankerveel gezopen, morgen om 5:30 m'n bed uit
Jawel. Hoe maak jij uit die post op dat ik nog niet gegeten heb? Je bent niet echt scherp vandaag he?quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog niet gegeten joh? Ik wil net naar bed gaan en jij bent nog aan het koken
Nee niet echt nee. Ben een gebroken manquote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel. Hoe maak jij uit die post op dat ik nog niet gegeten heb? Je bent niet echt scherp vandaag he?
Kan gebeuren. Misschien moet je net zoals ik een mandarijntje eten.quote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee niet echt nee. Ben een gebroken man
U mad?quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Stelletjes die een gezamenlijk facebook account hebben: ga eens dood.
Tot zover mijn dringende verzoek.
Nog nooit tegengekomen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Stelletjes die een gezamenlijk facebook account hebben: ga eens dood.
Tot zover mijn dringende verzoek.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
U mad,
Jelly
het zit diep
Zo, hebben we de davy-oneliners weer gehad.
jammer dat je hem achter zijn rug om belachelijk moet makenquote:Op zondag 24 november 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
U mad,
Jelly
het zit diep
Zo, hebben we de davy-oneliners weer gehad.
Hij geeft toch geen fuck als ik het in bijzijn van hem doe.quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat je hem achter zijn rug om belachelijk moet maken
Kleuter.quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij geeft toch geen fuck als ik het in bijzijn van hem doe.
Mensen die zichzelf Lil Kleine noemen neem ik bij voorbaat al niet serieus.quote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Lil Kleine en Hans Kazan in van God los
Beetje wijvengedrag idd.quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat je hem achter zijn rug om belachelijk moet maken
Ik neem jou nooit meer serieus.quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf Lil Kleine noemen neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Bij deze ben je uit mijn Origin friendlist gezuiverd : @ : @ : @quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf Lil Kleine noemen neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Niet echt mijn onderwerp, maar als het goed is waarom niet. (Alleen niet vandaag)quote:Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, Smoofie of LR. Hebben jullie nog interessante Afghanistan docu's?
Euh...?quote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks weer tijd voor de wekelijkse zelfpijniging.
Ah. Kijk je die onzin serieus nog ja?quote:Op zondag 24 november 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Studio Voetbal, dat weet je toch?
Ja, blijf het toch prettig vinden. Anders heb ik zo'n leeg gevoel op de zondagavond.quote:Op zondag 24 november 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah. Kijk je die onzin serieus nog ja?
Ik had er eentje over een groep Amerikaanse soldaten met head cameras op, maar kan 'm niet meer vinden.quote:Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, Smoofie of LR. Hebben jullie nog interessante Afghanistan docu's?
Dat klinkt tof.quote:Op zondag 24 november 2013 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had er eentje over een groep Amerikaanse soldaten met head cameras op, maar kan 'm niet meer vinden.
Ok.quote:Op zondag 24 november 2013 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die gast bij die Menzis reclame is niet uit te staan.
Nee.quote:
Dit account heeft potentie.quote:Op zondag 24 november 2013 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die gast bij die Menzis reclame is niet uit te staan.
Oohjee wat heb ik gedaanquote:
Ach je wil toch nooit meer met me spelenquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze ben je uit mijn Origin friendlist gezuiverd : @ : @ : @
Hoi HMFquote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet dat je me niet uit kan staan, daarom blijf ik lekker verder posten.
Lil Kleine is een keiharde baas, heeft fantastische teksten en jij neemt hem niet serieus.quote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohjee wat heb ik gedaan
[..]
Ach je wil toch nooit meer met me spelen
Ja ik ben toch godnondeju geen hommo jonguhquote:Op zondag 24 november 2013 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lil Kleine is een keiharde baas, heeft fantastische teksten en jij neemt hem niet serieus.
Leuk, leuk, je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben toch godnondeju geen hommo jonguh
Gast.quote:Op zondag 24 november 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee xd
[..]
hij kan zeker lang op iets wachten xd
Ik niet.quote:Op zondag 24 november 2013 22:51 schreef Typisch het volgende:
ik ben een beetje verdrietig door feyenoord
Met je gekots in de SC. Ruim het wel even op wil je.quote:Op zondag 24 november 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan mij en ik ben geen Fries. Verder moet ik niets momenteel.
quote:Op zondag 24 november 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met je gekots in de SC. Ruim het wel even op wil je.
Ik hoop dat de punt van je potlood afbreekt.quote:Op zondag 24 november 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze kat opgegeten wordt door een hond.
Ik heb de afgelopen maanden genoeg kittens gezien. Daar word je toch vrolijk van.quote:Op maandag 25 november 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ahw. Een vriend heeft ook een nieuw katje. Zelden zo vertederd dronken geworden.
Honden > kattenquote:Op maandag 25 november 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden genoeg kittens gezien. Daar word je toch vrolijk van.
Mensen die liever honden hebben dan katten
Ik kots omdat ik hier nu alleen zit samen met jou.quote:Op maandag 25 november 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Loop je boel nou weer vies te maken hier, jeetje. Wat heb je allemaal op Rensje?
Haha, wat ben je toch een aandoenlijk mannetjequote:Op maandag 25 november 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kots omdat ik hier nu alleen zit samen met jou.
Ik ben met hele andere dingen bezigquote:Op maandag 25 november 2013 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iedereen zit in de leukste SC van FOK!.
Hop, die amandelen eruit.quote:Op maandag 25 november 2013 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ook dat nog
Heb het wel gehad na 5 maanden
aangestokenquote:Op maandag 25 november 2013 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ook dat nog
Heb het wel gehad na 5 maanden
vertelquote:Op maandag 25 november 2013 09:53 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat de twitteraccount van de zeer hoogstaande website 433.nl één van mijn Tweets aan z'n favorieten heeft toegevoegd.#leukefeitjes
daar ben ik te lui voorquote:Op maandag 25 november 2013 10:02 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik ging er eigenlijk van uit dat jullie direct zelf zouden kijken.
Ken dat hele 433 niet, is het wat of niveau voetbalzone?quote:Op maandag 25 november 2013 10:02 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik ging er eigenlijk van uit dat jullie direct zelf zouden kijken.
Iets lager nog.quote:Op maandag 25 november 2013 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ken dat hele 433 niet, is het wat of niveau voetbalzone?
Jij durft!quote:Op maandag 25 november 2013 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
https://twitter.com/ggmm_ggmm/status/404366245136310272
Wel waarheid, ook teveel AZ supporterquote:Op maandag 25 november 2013 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
https://twitter.com/ggmm_ggmm/status/404366245136310272
Terwijl de HEMA toch dichtbij zit, al ben ik bij die nooit geweest (stadionweg)quote:Op maandag 25 november 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Verdomme ik wilde een Hema NS dagkaart kopen, kon het maar t/m gisterenSukkel.
Ja klopt, hoek Beethovenstraat.quote:Op maandag 25 november 2013 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Terwijl de HEMA toch dichtbij zit, al ben ik bij die nooit geweest (stadionweg)
Das niet slim.quote:Op maandag 25 november 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Verdomme ik wilde een Hema NS dagkaart kopen, kon het maar t/m gisterenSukkel.
Nee... gelukkig scheelt het maar een paar euro met gewoon 2 kaartjes kopen. Anders had ik helemaal gebaald.quote:
Waar moet je heen dan?quote:Op maandag 25 november 2013 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee... gelukkig scheelt het maar een paar euro met gewoon 2 kaartjes kopen. Anders had ik helemaal gebaald.
Tis wat.quote:
Ik zou de sprinter naar Rotterdam nemen, duurt het langer.quote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is heel wat hoor, als Amsterdammer naar Rotterdam reizen
Hou op die heb ik weleens op de terugweg gehad. Die stopt op plekken waar ik nog nooit van had gehoordquote:Op maandag 25 november 2013 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou de sprinter naar Rotterdam nemen, duurt het langer.
Die gaat via Breukelen, niet via Haarlem.quote:Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hou op die heb ik weleens op de terugweg gehad. Die stopt op plekken waar ik nog nooit van had gehoordZelfs bij Spaarnwoude waar volgens mij niet eens mensen wonen.
Nee hoor deze ging ook langs Spaarnwoude en Haarlem idd. Was de trein van 23:30 zoiets denk ik.quote:Op maandag 25 november 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat via Breukelen, niet via Haarlem.
00:30? Dat is de sneltrein ja, die stopt dan eenmalig in Spaarnwoude als veegtrein.quote:Op maandag 25 november 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor deze ging ook langs Spaarnwoude en Haarlem idd. Was de trein van 23:30 zoiets denk ik.
Zie hierboven. Ik pak de trein op DH CS niet vanaf Rotterdam.quote:Op maandag 25 november 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
00:30? Dat is de sneltrein ja, die stopt dan eenmalig in Spaarnwoude als veegtrein.
RET.quote:Op maandag 25 november 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Was trouwens vanaf Den Haag CS, vanaf daar nemen we altijd de tram.
quote:Op maandag 25 november 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij een andere lijn. Niet RET. Een soort sneltram.
Metrolijn E ja.quote:
ik ken alleen de metro van rotterdam centraal naar den haag. (ja en de trein danquote:Op maandag 25 november 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Metrolijn E ja.
Dat is toch het enige alternatief voor de trein, of is er nog 1?
Dat is RandstadRail/RET, de facto Metrolijn E.quote:Op maandag 25 november 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm geloof wel dat die het is toch.
Socios leest mee, die vindt het rete-interessantquote:Op maandag 25 november 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat vele users dit een interessante discussie vinden.
Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op maandag 25 november 2013 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Socios leest mee, die vindt het rete-interessant
Juist.quote:Op maandag 25 november 2013 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Treinen dienen te allen tijde volgens de dienstregeling te rijden.
Gebeden zijn gehoord, bedankt voor de waanzinnige bevrijdingsacties, tomeloze inzet en eindeloze steunquote:
Tis allebei lightrailquote:Op maandag 25 november 2013 11:22 schreef Caland het volgende:
Ik vond sneltram wel een leuke benaming voor de metro.
Hola Dven.quote:Op maandag 25 november 2013 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Gebeden zijn gehoord, bedankt voor de waanzinnige bevrijdingsacties, tomeloze inzet en eindeloze steun
Ik dacht al, waar blijft iequote:Op maandag 25 november 2013 11:28 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat Amsterdam een metro heeft die ook echt werkt.
Donderdag bijna 25 graden, weekend 20 graden, vandaag 15 graden morgen en overmorgen tot 50 centimeter sneeuw.quote:
Een metro hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 11:28 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat Amsterdam een metro heeft die ook echt werkt.
Ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij. Is dat nieuw FOK!beleid, zoveel mogelijk VBL'ers maar een blauw naampje geven zodat ze misschien wat meer in het gareel blijven?quote:
Gewoon fietsen. Je bent Nederlander!quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een metro hebben
Gewoon de bus, waarom al die gekkigheden.
Ja en dan een lijn die om het uur rijdt om onduidelijkheden te voorkomenquote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een metro hebben
Gewoon de bus, waarom al die gekkigheden.
Yep, iedereen die in oktober en november geen ban had, is mod gemaakt. Is de policy.quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij. Is dat nieuw FOK!beleid, zoveel mogelijk VBL'ers maar een blauw naampje geven zodat ze misschien wat meer in het gareel blijven?
Dat is hier in de buurt wel lekker geregeld. Vanaf mijn huis kan ik zeker 4 of 5 bussen pakken naar de stad. Langer dan 10 minuten wachten hoef ik nooit.quote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan een lijn die om het uur rijdt om onduidelijkheden te voorkomen
Mijn bus rijdt elke 4 minutenquote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan een lijn die om het uur rijdt om onduidelijkheden te voorkomen
Ik wacht op roodquote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, iedereen die in oktober en november geen ban had, is mod gemaakt. Is de policy.
Ik wacht.quote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, iedereen die in oktober en november geen ban had, is mod gemaakt. Is de policy.
Pas maar op, straks word je met terugwerkende kracht gebannedquote:
Maar dat is logisch, je wil dergelijke figuren niet te lang buiten laten staan...quote:Op maandag 25 november 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn bus rijdt elke 4 minuten
Ik zit niet in de bus naar woensel-west.quote:Op maandag 25 november 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dat is logisch, je wil dergelijke figuren niet te lang buiten laten staan...
U mad?quote:Op maandag 25 november 2013 11:57 schreef Elan het volgende:
Is Don ook weer modje of is dat weer een 'grapje' van Yvonne?
Ik zou je bijna geloven.quote:Op maandag 25 november 2013 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Ambieer zo'n functie totaal niet.
Of ik er recht op zou hebben is iets anders natuurlijk.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Of ik er recht op zou hebben is iets anders natuurlijk.
Veel slechter dan Tjacka kan je het toch niet doen.
Je doet net of het een privilege isquote:Op maandag 25 november 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor bepaalde mensen is dat het zeker.quote:Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je doet net of het een privilege is
Zit een kern van waarheid in. Ik vroeg Tjacka in zijn functie als MOD om informatie en die geeft hij mij niet waar Karina direct voor mij klaarstond.quote:Op maandag 25 november 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Is zo, misschien groeit hij met een paar maanden in het delicate vakquote:
Tjacka is alleen nog maar aan het hielenlikken sindsdien.quote:Op maandag 25 november 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in. Ik vroeg Tjacka in zijn functie als MOD om informatie en die geeft hij mij niet waar Karina direct voor mij klaarstond.
Hij is nog jong he?quote:Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Is zo, misschien groeit hij met een paar maanden in het delicate vak
Nou ja iemand moet het doen, maar het is natuurlijk niet meer of minder dan parkeerwachter bij de IKEA en die krijgen er nog geld voor.quote:Op maandag 25 november 2013 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor bepaalde mensen is dat het zeker.
Ik was het alweer vergeten.quote:Op maandag 25 november 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in. Ik vroeg Tjacka in zijn functie als MOD om informatie en die geeft hij mij niet waar Karina direct voor mij klaarstond.
Eigenlijk onverantwoord om zo'n jong pikkie met zo'n zware last op te zetten.quote:
Het is je vergeven. Had het verzoek voor de zekerheid ook al direct naar Karina gezondenquote:
Jong geleerd oud gedaan he? Om er nog maar een cliche in te gooien.quote:Op maandag 25 november 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk onverantwoord om zo'n jong pikkie met zo'n zware last op te zetten.
Maar misschien doet hij wel een Daleytje en blijkt hij na twee jaar belachelijk aanmodderen opeens wel een keyplayer te zijn.
Niet negatief doen over mij.quote:Op maandag 25 november 2013 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven maar ik begrijp je punt.
Daarom gaf m'n vader me al vaak drank toen ik een jaar of zes was zodat ik op de leeftijd dat mensen voor het eerst naar kroegen gaan immuun was voor alcohol en zijn goede naam niet ten schande zou maken.quote:Op maandag 25 november 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Jong geleerd oud gedaan he? Om er nog maar een cliche in te gooien.
Had ik met rokenquote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom gaf m'n vader me al vaak drank toen ik een jaar of zes was zodat ik op de leeftijd dat mensen voor het eerst naar kroegen gaan immuun was voor alcohol en zijn goede naam niet ten schande zou maken.
Mietje.quote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het echt vreselijk dat jullie zo denigrerend over mij doen.
Ik stop maar met mod zijn denk ik.
Niet zo zielig doen joh. Ik krijg ook weleens wat naar mijn hoofdquote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het echt vreselijk dat jullie zo denigrerend over mij doen.
Ik stop maar met mod zijn denk ik.
Mijn derde lever heeft inmiddels ook een hallucinogene uitstralingquote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik met rokenNooit meer van afgekomen.
quote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen joh. Ik krijg ook weleens wat naar mijn hoofd
Het leven als vrouwelijke mod is zwaarquote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Dven het volgende:
Ik vind Karina echt een lekker ding. Aardig ook.
Dit is toch vreselijk Karina, ik doe zo mijn best.quote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen joh. Ik krijg ook weleens wat naar mijn hoofd
quote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Dven het volgende:
Ik vind Karina echt een lekker ding. Aardig ook.
Haha ja dat was mooi getimedquote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Het leven als vrouwelijke mod is zwaar
Ben je nou een vent? Sjongejonge.quote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is toch vreselijk Karina, ik doe zo mijn best.
Ik krijg alleen maar commentaar, ik bent er echt klaar mee.
Ik snap het schatjequote:Op maandag 25 november 2013 12:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vent. Maar dit doet mij zelfs pijn Karina.
Ben je belazerd.quote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is toch vreselijk Karina, ik doe zo mijn best.
Ik krijg alleen maar commentaar, ik bent er echt klaar mee.
Jullie twee trappen ook overal in.quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je belazerd.
Dit is pure liefde van je maatjes. Ze willen je harden. Op een-ik geef het toe-onaardige manier.
Denken dat we erin trappenquote:Op maandag 25 november 2013 12:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jullie twee trappen ook overal in.
So truequote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die denken..
Dan maak je het leven onnodig zwaar
Lavje heeft het vermogen niet om te denken, dat heeft ze gisteren met slimstemensen duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die denken..
Dan maak je het leven onnodig zwaar
Niks mis mee.. vrouwen horen ook gewoon dom en geil te zijn. Vrouwen met hersenen denken dat ze niet in de keuken thuis horenquote:Op maandag 25 november 2013 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lavje heeft het vermogen niet om te denken, dat heeft ze gisteren met slimstemensen duidelijk gemaakt.
Helaas ook truequote:Op maandag 25 november 2013 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lavje heeft het vermogen niet om te denken, dat heeft ze gisteren met slimstemensen duidelijk gemaakt.
Sommige dingen moet je digitaal willen laten ja.quote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook maar ze neukt niet met mensen van FOK!.
Ze stuurde wel "ik wacht op je", oh nee nu krijg ik een ban vanwege DM openbaring.quote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis mee.. vrouwen horen ook gewoon dom en geil te zijn. Vrouwen met hersenen denken dat ze niet in de keuken thuis horen
En jij hebt der dus laten wachten?quote:Op maandag 25 november 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze stuurde wel "ik wacht op je", oh nee nu krijg ik een ban vanwege DM openbaring.
Meid toch.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Dven het volgende:
Nu ik een bril heb, bekijk ik de wereld met hele andere ogen
Nee hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Dven het volgende:
Nu ik een bril heb, bekijk ik de wereld met hele andere ogen
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En jij hebt der dus laten wachten?
Kutopmerking niet gelezen.quote:
Bijzonder om er dan toch een oordeel over te hebben.quote:
Wanneer jij mij quote betreft het in 34 op de 36 gevallen een kutopmerking. Derhalve is de uitspraak niet zo boude als dat hij allicht lijkt.quote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder om er dan toch een oordeel over te hebben.
Iets doet mij vermoeden dat je mijn opmerking wel degelijk hebt gelezen en hier over liegt!
Ik ben echt blij dat je weer terug bent.quote:Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer jij mij quote betreft het in 34 op de 36 gevallen een kutopmerking. Derhalve is de uitspraak niet zo boude als dat hij allicht lijkt.
GGMM, als je deze SC naar KPD verplaats kan enkel nog de elite meepostenquote:Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat je weer terug bent.
Welkom terug, hoe is het leven in Kroatie?quote:Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer jij mij quote betreft het in 34 op de 36 gevallen een kutopmerking. Derhalve is de uitspraak niet zo boude als dat hij allicht lijkt.
Ik ook. Af en toe effe meegelezen in het topic. Schrijnend. Deze kwaliteitsinjectie komt wat dat betreft niet ongelegen. Nu nog even volhouden tot de andere topusers weer aanschuivenquote:Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat je weer terug bent.
In KPD mag Tjacka niet meer meemodden want hij heeft er de leeftijd niet voorquote:Op maandag 25 november 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM, als je deze SC naar KPD verplaats kan enkel nog de elite meeposten
[..]
Welkom terug, hoe is het leven in Kroatie?
Alleen een amateur zou de sc naar KPD verplaatsen. Iedereen weet dat ik daar geen mod rechten heb.quote:Op maandag 25 november 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM, als je deze SC naar KPD verplaats kan enkel nog de elite meeposten
Goed man. Vorige week lekker in korte broek en t-shirt rondgelopen. Zelfs nog in het buitenzwembad geweest. Bijna 25 graden, korte rokjes, felle zon, koud bier alles.quote:
He, verdorie.quote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen een amateur zou de sc naar KPD verplaatsen. Iedereen weet dat ik daar geen mod rechten heb.
quote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen een amateur zou de sc naar KPD verplaatsen. Iedereen weet dat ik daar geen mod rechten heb.
ICT testen? Wat heeft dat te maken met jezelf en je team voorstellen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb hulp nodig...
Vanuit hoger management hebben ze het onzalige plan opgevat dat ieder team zich in 10 minuten moet presenteren op een leuk en originele manier. We mogen echter geen powerpoint presentatie gebruiken. Hoe de neuk maak ik ict testen leuk?
Verkleden als Sinterklaas en Zwarte Pietquote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb hulp nodig...
Vanuit hoger management hebben ze het onzalige plan opgevat dat ieder team zich in 10 minuten moet presenteren op een leuk en originele manier. We mogen echter geen powerpoint presentatie gebruiken. Hoe de neuk maak ik ict testen leuk?
Ik ben hier test manager. We moeten onszelf voorstellen en uitleggen wat we doen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ICT testen? Wat heeft dat te maken met jezelf en je team voorstellen.
Is in Brussel, niet alleen nl-taligen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Verkleden als Sinterklaas en Zwarte Piet
Niet.quote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb hulp nodig...
Dat maakt het des te leukerquote:Op maandag 25 november 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is in Brussel, niet alleen nl-taligen.
Allemaal achter elkaar gaan staan en hetzelfde bewegen. Lekker ludiek xDquote:Op maandag 25 november 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben hier test manager. We moeten onszelf voorstellen en uitleggen wat we doen.
Pics van naakte vrouwen natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb hulp nodig...
Hmmm. 70% van het publiek is vrouwelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics van naakte vrouwen natuurlijk.
Jezus, soms denk ik wel eens dat ik al jullie beslissingen moet voorkauwen.
Presenteer naakt.quote:Op maandag 25 november 2013 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm. 70% van het publiek is vrouwelijk.
10 minuten lang? En dan?quote:Op maandag 25 november 2013 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal achter elkaar gaan staan en hetzelfde bewegen. Lekker ludiek xD
Een sketch opvoeren waarin je de andere afdeling belachelijk maakt op ICT gebied. Of je gaat al hun gegevens door (Ervan uitgaande dat je toegang tot hun account hebt ict zijnde) en confronteert ze met het meest vunzige materiaal wat je kunt vinden.quote:
Luie Surinamer.quote:Op maandag 25 november 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
Problem solved. ´Het is uitdrukkelijk de bedoeling dat teamleads en managers niet presenteren, maar dit overlaten aan de teamleden.´
Zullen je teamleden blij mee zijnquote:Op maandag 25 november 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
Problem solved. ´Het is uitdrukkelijk de bedoeling dat teamleads en managers niet presenteren, maar dit overlaten aan de teamleden.´
Ik heb ook nog maar een klein team hier: 5 personen. Waarvan er 1 geschiedenis heeft gestudeerd, 1 geologie en 1 Nederlandse taal- en letterkunde. Tja, logisch dat je dan IT consultant wordt...quote:Op maandag 25 november 2013 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen je teamleden blij mee zijn
Echt daar had ik zo hekel aan bij de Rabo toen
Gelukkig had ik nooit zulke onzin in de biebquote:Op maandag 25 november 2013 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen je teamleden blij mee zijn
Echt daar had ik zo hekel aan bij de Rabo toen
Je kunt dit stripje ook voordragen. De lachstuipen zullen zeker 10 minuten aanhouden. Die stropdas ook boven de dekens ::Dquote:Op maandag 25 november 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar een klein team hier: 5 personen. Waarvan er 1 geschiedenis heeft gestudeerd, 1 geologie en 1 Nederlandse taal- en letterkunde. Tja, logisch dat je dan IT consultant wordt...
Ik ook niet meer, ben blij dat ik daar weg benquote:Op maandag 25 november 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nooit zulke onzin in de bieb
Ik vraag me af hoe veel die vent verdient met z'n kutstripjes.quote:Op maandag 25 november 2013 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt dit stripje ook voordragen. De lachstuipen zullen zeker 10 minuten aanhouden. Die stropdas ook boven de dekens ::DWie slaat er nou met zijn stropdas nog om xD
[ afbeelding ]
Had ik vroeger altijd toen ik nog blowdequote:Op maandag 25 november 2013 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
In slaap vallen op de bank is zo
Irritant
En nu ben ik suf
Ook absoluut niet geloofwaardig, ze hebben helemaal geen geel/blauwe stropdassen bij RKC. Daar gaan ze over vallen bij de presentatie denk ik.quote:Op maandag 25 november 2013 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt dit stripje ook voordragen. De lachstuipen zullen zeker 10 minuten aanhouden. Die stropdas ook boven de dekens ::DWie slaat er nou met zijn stropdas nog om xD
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon beetje grieperig, gebeurd me nooit. Maar ik had het nodig blijkbaar.quote:Op maandag 25 november 2013 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Had ik vroeger altijd toen ik nog blowde![]()
Paar weken geleden voor het eerst in jaren weer wiet gekocht/geblowd. Gebeurde direct weer iedere avond. Heb het maar weggegooid
Jij bent wel echt extreem vaak grieperig/ziek?quote:Op maandag 25 november 2013 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beetje grieperig, gebeurd me nooit. Maar ik had het nodig blijkbaar.
Ik gun hem een topsalaris, wat een lol heb ik erom.quote:Op maandag 25 november 2013 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe veel die vent verdient met z'n kutstripjes.
quote:Op maandag 25 november 2013 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun hem een topsalaris, wat een lol heb ik erom.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nicki Minaj is een lelijk dik loeder.
Zal wel weer door f'noord komen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent wel echt extreem vaak grieperig/ziek?
Laatste 5 maanden wel ja. Ik ziek nooit uit, dat is mijn probleemquote:Op maandag 25 november 2013 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent wel echt extreem vaak grieperig/ziek?
[..]
Ik gun hem een topsalaris, wat een lol heb ik erom.
Hmm oké. Laten we het maar hopen dan, maar heeft de astma zich pas net ontwikkeld dan?quote:Op maandag 25 november 2013 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatste 5 maanden wel ja. Ik ziek nooit uit, dat is mijn probleemIk blijf steeds maar werken, nu heb ik 3 dagen (overuren) opgenomen, omdat ik mij niet ziek wil melden
En ik moet ze toch opmaken voor 31-12.
Kamp nu al 5 maanden met allergisch astma, volgens de dokter moet dat met allergie pillen en inhaler weggaanIk ben benieuwd
Vervelend is het wel.
Die werken samen met OAD en zijn dus failliet, dat je dit nog niet wist c_a.quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens is neckermann reizen enorm langzaam de laatste tijd
Ik moet de vakantie 2014 boeken, maar met die trage site is dat behoorlijk irritant
Heb je CA toch voor een deceptie behoed.quote:Op maandag 25 november 2013 13:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die werken samen met OAD en zijn dus failliet, dat je dit nog niet wist c_a.
Ah, ook dat achterlijke dat je overuren moet opnemen ipv laten uitbetalen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatste 5 maanden wel ja. Ik ziek nooit uit, dat is mijn probleemIk blijf steeds maar werken, nu heb ik 3 dagen (overuren) opgenomen, omdat ik mij niet ziek wil melden
Kamp nu al 5 maanden met allergisch astma, volgens de dokter moet dat met allergie pillen en inhaler weggaanIk ben benieuwd
Vervelend is het wel.
Ja blijkbaar. Omdat ik niet naar de dokter ben gegaan in juli, heeft mijn allergie het omgezet naar allergisch astma.quote:Op maandag 25 november 2013 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm oké. Laten we het maar hopen dan, maar heeft de astma zich pas net ontwikkeld dan?
Nee effe serieus?? Meen je dat?quote:Op maandag 25 november 2013 13:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die werken samen met OAD en zijn dus failliet, dat je dit nog niet wist c_a.
Ach ja, extra dagjes vrij ipv ziekmelden is ook wel lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 13:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, ook dat achterlijke dat je overuren moet opnemen ipv laten uitbetalen.
Misschien wat minder zuipen?quote:Op maandag 25 november 2013 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vervelend is het wel.
Nog meer dagen vrij? Jij bent er vaker niet dan wel op je werk.quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja, extra dagjes vrij ipv ziekmelden is ook wel lekker
Dat meen ik serieus ja. Ze zijn op zoek naar andere alternatieven maar er word aangeraden om niks bij neckerman te gaan boeken.quote:Op maandag 25 november 2013 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee effe serieus?? Meen je dat?
*wordtquote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus ja. Ze zijn op zoek naar andere alternatieven maar er word aangeraden om niks bij neckerman te gaan boeken.
Ik drink 1 keer in de 2 wekenquote:
Ik werk elke week gewoon 4/5 dagen hoorquote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog meer dagen vrij? Jij bent er vaker niet dan wel op je werk.
Ik kan er niks over vinden?quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus ja. Ze zijn op zoek naar andere alternatieven maar er word aangeraden om niks bij neckerman te gaan boeken.
Ben je al een keer bij een specialist geweest of is dat de specialist?quote:Op maandag 25 november 2013 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vervelend is het wel.
Vreemd LR zei het laatst via DM misschien kan die er meer over vertellen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan er niks over vinden?
Wil je ontkennen dat je de weken daarvoor bijzonder weinig hebt gewerkt?quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik drink 1 keer in de 2 weken
En dat hou ik zo
[..]
Ik werk elke week gewoon 4/5 dagen hoor
Week 1 36 uur
Week 2 36 uur
Week 3 44,5 uurGewoon fulltime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |