Ok.quote:Op zondag 24 november 2013 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die gast bij die Menzis reclame is niet uit te staan.
Nee.quote:
Dit account heeft potentie.quote:Op zondag 24 november 2013 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die gast bij die Menzis reclame is niet uit te staan.
Oohjee wat heb ik gedaanquote:
Ach je wil toch nooit meer met me spelenquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze ben je uit mijn Origin friendlist gezuiverd : @ : @ : @
Hoi HMFquote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet dat je me niet uit kan staan, daarom blijf ik lekker verder posten.
Lil Kleine is een keiharde baas, heeft fantastische teksten en jij neemt hem niet serieus.quote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohjee wat heb ik gedaan
[..]
Ach je wil toch nooit meer met me spelen
Ja ik ben toch godnondeju geen hommo jonguhquote:Op zondag 24 november 2013 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lil Kleine is een keiharde baas, heeft fantastische teksten en jij neemt hem niet serieus.
Leuk, leuk, je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben toch godnondeju geen hommo jonguh
Gast.quote:Op zondag 24 november 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee xd
[..]
hij kan zeker lang op iets wachten xd
Ik niet.quote:Op zondag 24 november 2013 22:51 schreef Typisch het volgende:
ik ben een beetje verdrietig door feyenoord
Met je gekots in de SC. Ruim het wel even op wil je.quote:Op zondag 24 november 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan mij en ik ben geen Fries. Verder moet ik niets momenteel.
quote:Op zondag 24 november 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met je gekots in de SC. Ruim het wel even op wil je.
Ik hoop dat de punt van je potlood afbreekt.quote:Op zondag 24 november 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze kat opgegeten wordt door een hond.
Ik heb de afgelopen maanden genoeg kittens gezien. Daar word je toch vrolijk van.quote:Op maandag 25 november 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ahw. Een vriend heeft ook een nieuw katje. Zelden zo vertederd dronken geworden.
Honden > kattenquote:Op maandag 25 november 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden genoeg kittens gezien. Daar word je toch vrolijk van.
Mensen die liever honden hebben dan katten
Ik kots omdat ik hier nu alleen zit samen met jou.quote:Op maandag 25 november 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Loop je boel nou weer vies te maken hier, jeetje. Wat heb je allemaal op Rensje?
Haha, wat ben je toch een aandoenlijk mannetjequote:Op maandag 25 november 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kots omdat ik hier nu alleen zit samen met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |