Sommige dingen moet je digitaal willen laten ja.quote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook maar ze neukt niet met mensen van FOK!.
Ze stuurde wel "ik wacht op je", oh nee nu krijg ik een ban vanwege DM openbaring.quote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis mee.. vrouwen horen ook gewoon dom en geil te zijn. Vrouwen met hersenen denken dat ze niet in de keuken thuis horen
En jij hebt der dus laten wachten?quote:Op maandag 25 november 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze stuurde wel "ik wacht op je", oh nee nu krijg ik een ban vanwege DM openbaring.
Meid toch.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Dven het volgende:
Nu ik een bril heb, bekijk ik de wereld met hele andere ogen
Nee hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Dven het volgende:
Nu ik een bril heb, bekijk ik de wereld met hele andere ogen
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En jij hebt der dus laten wachten?
Kutopmerking niet gelezen.quote:
Bijzonder om er dan toch een oordeel over te hebben.quote:
Wanneer jij mij quote betreft het in 34 op de 36 gevallen een kutopmerking. Derhalve is de uitspraak niet zo boude als dat hij allicht lijkt.quote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder om er dan toch een oordeel over te hebben.
Iets doet mij vermoeden dat je mijn opmerking wel degelijk hebt gelezen en hier over liegt!
Ik ben echt blij dat je weer terug bent.quote:Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer jij mij quote betreft het in 34 op de 36 gevallen een kutopmerking. Derhalve is de uitspraak niet zo boude als dat hij allicht lijkt.
GGMM, als je deze SC naar KPD verplaats kan enkel nog de elite meepostenquote:Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat je weer terug bent.
Welkom terug, hoe is het leven in Kroatie?quote:Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer jij mij quote betreft het in 34 op de 36 gevallen een kutopmerking. Derhalve is de uitspraak niet zo boude als dat hij allicht lijkt.
Ik ook. Af en toe effe meegelezen in het topic. Schrijnend. Deze kwaliteitsinjectie komt wat dat betreft niet ongelegen. Nu nog even volhouden tot de andere topusers weer aanschuivenquote:Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat je weer terug bent.
In KPD mag Tjacka niet meer meemodden want hij heeft er de leeftijd niet voorquote:Op maandag 25 november 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM, als je deze SC naar KPD verplaats kan enkel nog de elite meeposten
[..]
Welkom terug, hoe is het leven in Kroatie?
Alleen een amateur zou de sc naar KPD verplaatsen. Iedereen weet dat ik daar geen mod rechten heb.quote:Op maandag 25 november 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM, als je deze SC naar KPD verplaats kan enkel nog de elite meeposten
Goed man. Vorige week lekker in korte broek en t-shirt rondgelopen. Zelfs nog in het buitenzwembad geweest. Bijna 25 graden, korte rokjes, felle zon, koud bier alles.quote:
He, verdorie.quote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen een amateur zou de sc naar KPD verplaatsen. Iedereen weet dat ik daar geen mod rechten heb.
quote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen een amateur zou de sc naar KPD verplaatsen. Iedereen weet dat ik daar geen mod rechten heb.
ICT testen? Wat heeft dat te maken met jezelf en je team voorstellen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb hulp nodig...
Vanuit hoger management hebben ze het onzalige plan opgevat dat ieder team zich in 10 minuten moet presenteren op een leuk en originele manier. We mogen echter geen powerpoint presentatie gebruiken. Hoe de neuk maak ik ict testen leuk?
Verkleden als Sinterklaas en Zwarte Pietquote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb hulp nodig...
Vanuit hoger management hebben ze het onzalige plan opgevat dat ieder team zich in 10 minuten moet presenteren op een leuk en originele manier. We mogen echter geen powerpoint presentatie gebruiken. Hoe de neuk maak ik ict testen leuk?
Ik ben hier test manager. We moeten onszelf voorstellen en uitleggen wat we doen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ICT testen? Wat heeft dat te maken met jezelf en je team voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |