Wat er echt gebeurde:quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat er volgens mij gebeurde:
Jij post een filmpje van Wegmisbruikers, en zegt dat je die niet bedoelt, maar de versie die SBS6 uitzendt.
Ik vraag: "Die versie van SBS6, dat is toch Blik op de weg?"
Daarna snap ik het niet meer
Oh ik had geen zin om je filmpje daadwerkelijk te bekijken, mijn excuses.quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat er echt gebeurde:
Ik post een filmpje van een EO programma en niet van Wegmisbruikers, ondanks dat er 'wegmisbruikers' in de titel van het filmpje staat.
Ter verduidelijking zeg ik erbij: 'Maar dan de SBS6 variant' om aan te duiden dat ik de echte Wegmisbruikers bedoel.
Nu snap je het wel.
Dat is dan je eigen gebrek.quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ik had geen zin om je filmpje daadwerkelijk te bekijken, mijn excuses.
Lees je eigen post nog eens.quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint steeds meer standaardzinnetjes te produceren.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog niet gegeten joh? Ik wil net naar bed gaan en jij bent nog aan het kokenquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, m'n saus is redelijk goed bijgetrokken.
21:11 naar bedquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog niet gegeten joh? Ik wil net naar bed gaan en jij bent nog aan het koken
Dan mis je wel Studio Voetbal.quote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Vannacht 5/6 uur geslapen en kankerveel gezopen, morgen om 5:30 m'n bed uit
Jawel. Hoe maak jij uit die post op dat ik nog niet gegeten heb? Je bent niet echt scherp vandaag he?quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog niet gegeten joh? Ik wil net naar bed gaan en jij bent nog aan het koken
Nee niet echt nee. Ben een gebroken manquote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel. Hoe maak jij uit die post op dat ik nog niet gegeten heb? Je bent niet echt scherp vandaag he?
Kan gebeuren. Misschien moet je net zoals ik een mandarijntje eten.quote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee niet echt nee. Ben een gebroken man
U mad?quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Stelletjes die een gezamenlijk facebook account hebben: ga eens dood.
Tot zover mijn dringende verzoek.
Nog nooit tegengekomen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Stelletjes die een gezamenlijk facebook account hebben: ga eens dood.
Tot zover mijn dringende verzoek.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
U mad,
Jelly
het zit diep
Zo, hebben we de davy-oneliners weer gehad.
jammer dat je hem achter zijn rug om belachelijk moet makenquote:Op zondag 24 november 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
U mad,
Jelly
het zit diep
Zo, hebben we de davy-oneliners weer gehad.
Hij geeft toch geen fuck als ik het in bijzijn van hem doe.quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat je hem achter zijn rug om belachelijk moet maken
Kleuter.quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij geeft toch geen fuck als ik het in bijzijn van hem doe.
Mensen die zichzelf Lil Kleine noemen neem ik bij voorbaat al niet serieus.quote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Lil Kleine en Hans Kazan in van God los
Beetje wijvengedrag idd.quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat je hem achter zijn rug om belachelijk moet maken
Ik neem jou nooit meer serieus.quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf Lil Kleine noemen neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Bij deze ben je uit mijn Origin friendlist gezuiverd : @ : @ : @quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf Lil Kleine noemen neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Niet echt mijn onderwerp, maar als het goed is waarom niet. (Alleen niet vandaag)quote:Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, Smoofie of LR. Hebben jullie nog interessante Afghanistan docu's?
Euh...?quote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks weer tijd voor de wekelijkse zelfpijniging.
Ah. Kijk je die onzin serieus nog ja?quote:Op zondag 24 november 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Studio Voetbal, dat weet je toch?
Ja, blijf het toch prettig vinden. Anders heb ik zo'n leeg gevoel op de zondagavond.quote:Op zondag 24 november 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah. Kijk je die onzin serieus nog ja?
Ik had er eentje over een groep Amerikaanse soldaten met head cameras op, maar kan 'm niet meer vinden.quote:Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, Smoofie of LR. Hebben jullie nog interessante Afghanistan docu's?
Dat klinkt tof.quote:Op zondag 24 november 2013 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had er eentje over een groep Amerikaanse soldaten met head cameras op, maar kan 'm niet meer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |