Ik heb mezelf vermaakt met een stukje Game of Thrones, ik denk dat ik straks nog een aflevering ga kijken. Vind jij dat een slimme keuze, groot orakel?quote:Op zondag 24 november 2013 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zowaar iets interessants.
GoT is sowieso de shit.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vermaakt met een stukje Game of Thrones, ik denk dat ik straks nog een aflevering ga kijken. Vind jij dat een slimme keuze, groot orakel?
Dat ligt eraan. Studio Voetbal mag je natuurlijk niet missen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vermaakt met een stukje Game of Thrones, ik denk dat ik straks nog een aflevering ga kijken. Vind jij dat een slimme keuze, groot orakel?
Ik probeer rond 21:15 zeker een nieuwe aflevering te kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Studio Voetbal mag je natuurlijk niet missen.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Elan het volgende:
Hugo Borst moet weer primetime op tv wat jou Stijntje?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
Wel makkelijk geld verdienen in het criminele vroeger.
Vorige week was mooier.quote:Op zondag 24 november 2013 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zowaar iets interessants.
Nee. Toto zijn oplichters.quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Calandje had je geen Toto gedaan dit weekend?
Blik op de weg?quote:
Kijk eens goed naar je eigen post.quote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar je post een filmpje van wegmisbruikers, ik snap je niet
Wat er volgens mij gebeurde:quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je eigen post.
Kijk nou maar goed.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat er volgens mij gebeurde:
Jij post een filmpje van Wegmisbruikers, en zegt dat je die niet bedoelt, maar de versie die SBS6 uitzendt.
Ik vraag: "Die versie van SBS6, dat is toch Blik op de weg?"
Daarna snap ik het niet meer
Kijk eens goed mattie.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat er volgens mij gebeurde:
Jij post een filmpje van Wegmisbruikers, en zegt dat je die niet bedoelt, maar de versie die SBS6 uitzendt.
Ik vraag: "Die versie van SBS6, dat is toch Blik op de weg?"
Daarna snap ik het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |