Wat er echt gebeurde:quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat er volgens mij gebeurde:
Jij post een filmpje van Wegmisbruikers, en zegt dat je die niet bedoelt, maar de versie die SBS6 uitzendt.
Ik vraag: "Die versie van SBS6, dat is toch Blik op de weg?"
Daarna snap ik het niet meer
Oh ik had geen zin om je filmpje daadwerkelijk te bekijken, mijn excuses.quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat er echt gebeurde:
Ik post een filmpje van een EO programma en niet van Wegmisbruikers, ondanks dat er 'wegmisbruikers' in de titel van het filmpje staat.
Ter verduidelijking zeg ik erbij: 'Maar dan de SBS6 variant' om aan te duiden dat ik de echte Wegmisbruikers bedoel.
Nu snap je het wel.
Dat is dan je eigen gebrek.quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ik had geen zin om je filmpje daadwerkelijk te bekijken, mijn excuses.
Lees je eigen post nog eens.quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint steeds meer standaardzinnetjes te produceren.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog niet gegeten joh? Ik wil net naar bed gaan en jij bent nog aan het kokenquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, m'n saus is redelijk goed bijgetrokken.
21:11 naar bedquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog niet gegeten joh? Ik wil net naar bed gaan en jij bent nog aan het koken
Dan mis je wel Studio Voetbal.quote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Vannacht 5/6 uur geslapen en kankerveel gezopen, morgen om 5:30 m'n bed uit
Jawel. Hoe maak jij uit die post op dat ik nog niet gegeten heb? Je bent niet echt scherp vandaag he?quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog niet gegeten joh? Ik wil net naar bed gaan en jij bent nog aan het koken
Nee niet echt nee. Ben een gebroken manquote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel. Hoe maak jij uit die post op dat ik nog niet gegeten heb? Je bent niet echt scherp vandaag he?
Kan gebeuren. Misschien moet je net zoals ik een mandarijntje eten.quote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee niet echt nee. Ben een gebroken man
U mad?quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Stelletjes die een gezamenlijk facebook account hebben: ga eens dood.
Tot zover mijn dringende verzoek.
Nog nooit tegengekomen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Stelletjes die een gezamenlijk facebook account hebben: ga eens dood.
Tot zover mijn dringende verzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |