Ja klopt, hoek Beethovenstraat.quote:Op maandag 25 november 2013 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Terwijl de HEMA toch dichtbij zit, al ben ik bij die nooit geweest (stadionweg)
Das niet slim.quote:Op maandag 25 november 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Verdomme ik wilde een Hema NS dagkaart kopen, kon het maar t/m gisterenSukkel.
Nee... gelukkig scheelt het maar een paar euro met gewoon 2 kaartjes kopen. Anders had ik helemaal gebaald.quote:
Waar moet je heen dan?quote:Op maandag 25 november 2013 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee... gelukkig scheelt het maar een paar euro met gewoon 2 kaartjes kopen. Anders had ik helemaal gebaald.
Tis wat.quote:
Ik zou de sprinter naar Rotterdam nemen, duurt het langer.quote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is heel wat hoor, als Amsterdammer naar Rotterdam reizen
Hou op die heb ik weleens op de terugweg gehad. Die stopt op plekken waar ik nog nooit van had gehoordquote:Op maandag 25 november 2013 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou de sprinter naar Rotterdam nemen, duurt het langer.
Die gaat via Breukelen, niet via Haarlem.quote:Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hou op die heb ik weleens op de terugweg gehad. Die stopt op plekken waar ik nog nooit van had gehoordZelfs bij Spaarnwoude waar volgens mij niet eens mensen wonen.
Nee hoor deze ging ook langs Spaarnwoude en Haarlem idd. Was de trein van 23:30 zoiets denk ik.quote:Op maandag 25 november 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat via Breukelen, niet via Haarlem.
00:30? Dat is de sneltrein ja, die stopt dan eenmalig in Spaarnwoude als veegtrein.quote:Op maandag 25 november 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor deze ging ook langs Spaarnwoude en Haarlem idd. Was de trein van 23:30 zoiets denk ik.
Zie hierboven. Ik pak de trein op DH CS niet vanaf Rotterdam.quote:Op maandag 25 november 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
00:30? Dat is de sneltrein ja, die stopt dan eenmalig in Spaarnwoude als veegtrein.
RET.quote:Op maandag 25 november 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Was trouwens vanaf Den Haag CS, vanaf daar nemen we altijd de tram.
quote:Op maandag 25 november 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij een andere lijn. Niet RET. Een soort sneltram.
Metrolijn E ja.quote:
ik ken alleen de metro van rotterdam centraal naar den haag. (ja en de trein danquote:Op maandag 25 november 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Metrolijn E ja.
Dat is toch het enige alternatief voor de trein, of is er nog 1?
Dat is RandstadRail/RET, de facto Metrolijn E.quote:Op maandag 25 november 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm geloof wel dat die het is toch.
Socios leest mee, die vindt het rete-interessantquote:Op maandag 25 november 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat vele users dit een interessante discussie vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |