Is in Brussel, niet alleen nl-taligen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Verkleden als Sinterklaas en Zwarte Piet
Niet.quote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb hulp nodig...
Vanuit hoger management hebben ze het onzalige plan opgevat dat ieder team zich in 10 minuten moet presenteren op een leuk en originele manier. We mogen echter geen powerpoint presentatie gebruiken. Hoe de neuk maak ik ict testen leuk?
Dat maakt het des te leukerquote:Op maandag 25 november 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is in Brussel, niet alleen nl-taligen.
Allemaal achter elkaar gaan staan en hetzelfde bewegen. Lekker ludiek xDquote:Op maandag 25 november 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben hier test manager. We moeten onszelf voorstellen en uitleggen wat we doen.
Pics van naakte vrouwen natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb hulp nodig...
Vanuit hoger management hebben ze het onzalige plan opgevat dat ieder team zich in 10 minuten moet presenteren op een leuk en originele manier. We mogen echter geen powerpoint presentatie gebruiken. Hoe de neuk maak ik ict testen leuk?
Hmmm. 70% van het publiek is vrouwelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics van naakte vrouwen natuurlijk.
Jezus, soms denk ik wel eens dat ik al jullie beslissingen moet voorkauwen.
Presenteer naakt.quote:Op maandag 25 november 2013 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm. 70% van het publiek is vrouwelijk.
10 minuten lang? En dan?quote:Op maandag 25 november 2013 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal achter elkaar gaan staan en hetzelfde bewegen. Lekker ludiek xD
Een sketch opvoeren waarin je de andere afdeling belachelijk maakt op ICT gebied. Of je gaat al hun gegevens door (Ervan uitgaande dat je toegang tot hun account hebt ict zijnde) en confronteert ze met het meest vunzige materiaal wat je kunt vinden.quote:
Luie Surinamer.quote:Op maandag 25 november 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
Problem solved. ´Het is uitdrukkelijk de bedoeling dat teamleads en managers niet presenteren, maar dit overlaten aan de teamleden.´
Zullen je teamleden blij mee zijnquote:Op maandag 25 november 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
Problem solved. ´Het is uitdrukkelijk de bedoeling dat teamleads en managers niet presenteren, maar dit overlaten aan de teamleden.´
Ik heb ook nog maar een klein team hier: 5 personen. Waarvan er 1 geschiedenis heeft gestudeerd, 1 geologie en 1 Nederlandse taal- en letterkunde. Tja, logisch dat je dan IT consultant wordt...quote:Op maandag 25 november 2013 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen je teamleden blij mee zijn
Echt daar had ik zo hekel aan bij de Rabo toen
Gelukkig had ik nooit zulke onzin in de biebquote:Op maandag 25 november 2013 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen je teamleden blij mee zijn
Echt daar had ik zo hekel aan bij de Rabo toen
Je kunt dit stripje ook voordragen. De lachstuipen zullen zeker 10 minuten aanhouden. Die stropdas ook boven de dekens ::Dquote:Op maandag 25 november 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar een klein team hier: 5 personen. Waarvan er 1 geschiedenis heeft gestudeerd, 1 geologie en 1 Nederlandse taal- en letterkunde. Tja, logisch dat je dan IT consultant wordt...
Ik ook niet meer, ben blij dat ik daar weg benquote:Op maandag 25 november 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nooit zulke onzin in de bieb
Ik vraag me af hoe veel die vent verdient met z'n kutstripjes.quote:Op maandag 25 november 2013 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt dit stripje ook voordragen. De lachstuipen zullen zeker 10 minuten aanhouden. Die stropdas ook boven de dekens ::DWie slaat er nou met zijn stropdas nog om xD
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |