quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef DO2 het volgende:
Ik zag vandaag dat er een nieuw album van Tindersticks uit is...
En toen bedacht ik me opeens dat ik er jaren geleden regelmatig naar luisterde en ze nu vrijwel vergeten ben.
Dus ik gooi er even een aantal mooie oudjes in om het geheugen op te frissen:
-
Curtains
.
Heb jij hetzelfde accent dan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Ha, de kantineheld van Voetbal International van afgelopen vrijdag was van de club (HVCH) waar ik 13 jaar mijn voetbalkunsten heb vertoond. Wat een nostalgie.![]()
Ik heb mijn zachte G behouden, aangezien ik dat mooier vind dan dat wasmachinegeluid van boven de rivieren, maar dat is 't dan ook wel. Zelfs ik kon 'm niet verstaan en hij heeft me vroeger nog fristi's verkocht.quote:
Dan mag je je wasmachine wel eens na laten kijken als hij als een g klinkt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik heb mijn zachte G behouden, aangezien ik dat mooier vind dan dat wasmachinegeluid van boven de rivieren, maar dat is 't dan ook wel. Zelfs ik kon 'm niet verstaan en hij heeft me vroeger nog fristi's verkocht.
Kon ik er maar bij zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
http://instagram.com/p/hHMRqAJBG_/
Atzegod!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met totale perfectie enzoquote:Op zondag 24 november 2013 23:19t schreef Maxerazzi het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat Atze-figuur? Enige dat ik weet, is dat 't een muziekjournalist is?
Running gagquote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat Atze-figuur? Enige dat ik weet, is dat 't een muziekjournalist is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Juli 2014 duurt nog even, ik hoop dat die dan zich al weer beter voelt.quote:Op maandag 25 november 2013 11:21 schreef Norrage het volgende:
jeetje, je hebt het wel leuk in Londen...Klootzak
Maar je mag dus weer naar drukke settings van de dokter?
Volgende week Yo La Tengo als testcase.quote:Op maandag 25 november 2013 11:24 schreef Norrage het volgende:
Nu refereer ik niet alleen naar aanstaande juli
quote:Op maandag 25 november 2013 11:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
En omdat het een muziektopic is:
Ik ga even kinderachtig de eer opstrijken.quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef Felagund het volgende:
Floex, tip uit het vorige topic van weet niet meer wie, is idd een fijn bandje.
Ik heb het ook geluisterd. Ik vind het niet zoquote:Op maandag 25 november 2013 20:52 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ga even kinderachtig de eer opstrijken.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:54 schreef Norrage het volgende:
Die verslagen van het Arcad Reflektors concert![]()
![]()
http://kickingthehabit.nl(...)-disco-rock-en-theat
http://oor.nl/#reviews/co(...)st_om_naar_te_kijken
http://www.humo.be/concer(...)chaarbeek-24-11-2013
Gewoon een onzekere hipsterquote:Op maandag 25 november 2013 21:53 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb oprecht nog nooit een recensie van Bart Steenhaut gelezen waar ik het niet compleet mee oneens was, hij zit er altijd naast. (ja, andere meningen kunnen wel maar zijn recensies slaan nergens op) Onbegrijpelijk dat die man de verantwoordelijke van de muzieksectie is in een kwaliteitskrant. Schandalig.
(sorry, moest het even kwijt)
Ik vind het wel een leuke recensie. Heeft wel een beter AF concert gezien. Wat moet hij dan schrijven?quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef DeMessias het volgende:
[..]![]()
Bart Steenhaut, Chef Muziek van de Morgen en azijnpisser eerste klas, vond het een gewoon concert![]()
Arcade Fire in Schaarbeek: Grote gebeurtenis, gewoon concert ***
Zullen ze altijd nuchter een concert beleven denk je? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 25 november 2013 22:07 schreef DO2 het volgende:
Ja, en daarmee ontneem je jezelf dus ook de mogelijkheid om er volledig in op te gaan.
Want je moet natuurlijk wel blijven opletten.
dat hij nog nooit een leuk AF concert heeft gezien?quote:Op maandag 25 november 2013 22:08 schreef Z het volgende:
Ik vind het wel een leuke recensie. Heeft wel een beter AF concert gezien. Wat moet hij dan schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zullen vast weleens een biertje drinken, denk ik.quote:Op maandag 25 november 2013 22:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Zullen ze altijd nuchter een concert beleven denk je? Ben ik wel benieuwd naar.
Aan de ene kant is het werk, dus mag je niet drinken. Aan de andere kant moet je een concert beleven zoals het publiek dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |