Maar de rest was beheerst hoor.quote:
Je vergeet "kids!"quote:
Button werd ook enorm gehyped ondanks dat die minder talent had, en is veel intelligenter en evenwichtiger. De hype viel snel dood door zijn slechte presteren en zo heeft hij zich na meer dan 5 jaar toch nog weten te ontwikkelen tot een goede coureur. Hamilton zat meteen in een goede auto en liet veel snelheid zien, terwijl de Britten smachtten naar een eigen Schumacher. Dus toen werd hij maar meteen tot 10-voudig WK uitgeroepen, zonder ooit te leren waar het nou eigenlijk om gaat.quote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Button dan?
Ach, die struggelt met een slechte auto... Da's waar ook.
Ah, ik heb een vis gevangen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Button werd ook enorm gehyped ondanks dat die minder talent had, en is veel intelligenter en evenwichtiger. De hype viel snel dood door zijn slechte presteren en zo heeft hij zich na meer dan 5 jaar toch nog weten te ontwikkelen tot een goede coureur. Hamilton zat meteen in een goede auto en liet veel snelheid zien, terwijl de Britten smachtten naar een eigen Schumacher. Dus toen werd hij maar meteen tot 10-voudig WK uitgeroepen, zonder ooit te leren waar het nou eigenlijk om gaat.
Geen idee waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, ik heb een vis gevangen.
Of is: Kip! Ik heb je! beter?
Charming, die antenne voor z'n hoofdquote:
Webber op de hoogste tree laten staan ofzoquote:Op zondag 24 november 2013 18:41 schreef ChuckBartowski het volgende:
Benieuwd of Vettel, ondanks zijn bijzondere prestatie, het respect toont dat Webber verdient op z'n laatste dag
Dat was precies waar ik aan dacht: Button indertijd ook gehyped, Lewis in de watten gelegd en 'kapsones' gekregen (om mijn eigen woorden maar te gebruiken).quote:Op zondag 24 november 2013 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen idee waar je mee bezig bent.
* Sally krijgt (rode) flash backs...quote:Op zondag 24 november 2013 18:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Webber op de hoogste tree laten staan ofzo
Schumi - Massa?quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally krijgt (rode) flash backs...
Weet niet of Mark dat zou willenquote:Op zondag 24 november 2013 18:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Webber op de hoogste tree laten staan ofzo
moet ik ook gelijk aan terug denken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally krijgt (rode) flash backs...
schumi - Barri oostenrijk 2002quote:
Ik vind dat je onzin praat.quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Button werd ook enorm gehyped ondanks dat die minder talent had, en is veel intelligenter en evenwichtiger. De hype viel snel dood door zijn slechte presteren en zo heeft hij zich na meer dan 5 jaar toch nog weten te ontwikkelen tot een goede coureur. Hamilton zat meteen in een goede auto en liet veel snelheid zien, terwijl de Britten smachtten naar een eigen Schumacher. Dus toen werd hij maar meteen tot 10-voudig WK uitgeroepen, zonder ooit te leren waar het nou eigenlijk om gaat.
Veronica?quote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Crientj het volgende:
Ah, volgens Van Dam kreeg Massa een steen tegen zijn hoofd tijdens zn ongeluk.
Mark zonder helm in de auto, priceless
Van Dam mag dan wel eens een suspension schokbrekerveer proberen te koppen als een voetbal...quote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Crientj het volgende:
Ah, volgens Van Dam kreeg Massa een steen tegen zijn hoofd tijdens zn ongeluk.
Mark zonder helm in de auto, priceless
Je omschreef het wat cryptisch. Maar je ziet het ook in andere sporten, gewoon een groot talent zijn dat nog veel te leren heeft is heel erg moeilijk als Brit met zo'n hysterisch volkje om je heen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was precies waar ik aan dacht: Button indertijd ook gehyped, Lewis in de watten gelegd en 'kapsones' gekregen (om mijn eigen woorden maar te gebruiken).
Opnieuw eens met je, dus.
Precies.quote:Op zondag 24 november 2013 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Van Dam mag dan wel eens een suspension veer proberen te koppen als een voetbal...![]()
(nee, geen doodverwensing.)
Ach, wij Nederlanders kunnen er ook wat van hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je omschreef het wat cryptisch. Maar je ziet het ook in andere sporten, gewoon een groot talent zijn dat nog veel te leren heeft is heel erg moeilijk als Brit met zo'n hysterisch volkje om je heen.
Dat mag, maar zonder argumentatie maakt die mededeling niet veel indruk.quote:
Als het zo "spannend" wordt als dit jaar dan mag het nog wel wat langer duren.quote:Op zondag 24 november 2013 18:37 schreef WEST het volgende:
[..]
nog 108 dagen wachten, dan mogen ze weer
Wat mij betreft kan het niet snel genoeg januari zijn, als de presentaties beginnenquote:Op zondag 24 november 2013 18:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als het zo "spannend" wordt als dit jaar dan mag het nog wel wat langer duren.
Webber mag dus eerst, dat is het gebaarquote:
Snap ik, maar ze begreep dat dus nietquote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Webber mag dus eerst, dat is het gebaar
Nou wat een ramp.quote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef zoem het volgende:
Braziliaanse tv-presentator als interviewster
De commentator zei het net, maar ik versta die Portugese namen niet zo goedquote:
Glendda Koslowskyquote:Op zondag 24 november 2013 18:51 schreef Sally het volgende:
[..]
De commentator zei het net, maar ik versta die Portugese namen niet zo goed
zit een mooi koppie op en een lekker kontjequote:
Die niet, die andere toen Coulthard op de grid liep.quote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef chufi het volgende:
Iemand vroeg in het begin om een Blondine...
[ afbeelding ]
Ach ja, Engels is moeilijk als je het niet als moedertaal hebtquote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Sinister-D- het volgende:
''the highstes number of wins in a season''_!
Daarom zet je er niet zo'n vrouw neer, maar een gerespecteerd coureur of een fatsoenlijk internationale journalist.quote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach ja, Engels is moeilijk als je het niet als moedertaal hebt
Volgend seizoen dan maarquote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Die niet, die andere toen Coulthard op de grid liep.
En een mooi kleurtjequote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef WEST het volgende:
[..]
zit een mooi koppie op en een lekker kontje
quote:
Ergens welquote:
Ik vind Nederlanders in dat opzicht ook helemaal niet nuchter. Maar wij wachten dan tenminste nog met het verkopen van de huid tot we een beer in het vizier hebben, terwijl de Britten dat doen als ze de rand van het bos in de verte kunnen zien. Eerlijk gezegd vind ik het vooral sneu voor al die Britse talenten die maar het zo'n hype hebben te leren omgaan.quote:Op zondag 24 november 2013 18:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, wij Nederlanders kunnen er ook wat van hoor.
* Sally herinnert zich het EK Voetbal van '88 nog persoonlijk, en het WK '78 zit als een naald in veel Nederlandse voetbalharten
als je dit zo ziet snap je wel waaromquote:Op zondag 24 november 2013 18:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ergens wel
Maar ja, vrouwen worden nog steeds ondergewaardeerd in de hele wereld. Top dat zij een kans krijgt!
Het was wat ik dacht, maar kon mij er niet toe zetten dit te posten. Ben blij dat jij dat doet.quote:Op zondag 24 november 2013 18:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ergens wel
Maar ja, vrouwen worden nog steeds ondergewaardeerd in de hele wereld. Top dat zij een kans krijgt!
Persoonlijk vraag, en offtopic:quote:Op zondag 24 november 2013 18:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind Nederlanders in dat opzicht ook helemaal niet nuchter. Maar wij wachten dan tenminste nog met het verkopen van de huid tot we een beer in het vizier hebben, terwijl de Britten dat doen als ze de rand van het bos in de verte kunnen zien. Eerlijk gezegd vind ik het vooral sneu voor al die Britse talenten die maar het zo'n hype hebben te leren omgaan.
*KLETS*quote:Op zondag 24 november 2013 18:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
als je dit zo ziet snap je wel waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Lekker boeiend, zo spreek je dubbel r uit daar. Gaan haten vanwege een accent slaat ook nergens op, ze kwam gewoon normaal uit haar woorden.quote:
Ik ook niet. Maar dan doordat ik alle races dit seizoen gezien heb.quote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ok, heb sinds tijden weer eens een race gezien, kwam er toevallig langs bij Veronica. Eerst de samenvatting van vijf minuten van het eerste uur, al veelzeggend. Volgens mij 4 minuten de start na ronde 2 ofzo en herhalingen en al, dan een minuutje highlights van de rest. Motortje ontploft, geloof drie inhaalmanoeuvres. That's it, en het einde was ook niet bepaald spectaculair...
Niks gemist dit seizoen, wel een hoogtepuntje! Button vierde !!![]()
mmm mag wel doorgaanquote:
Zowel Button als Hamilton zijn WK geworden. Dus helemaal ongelijk hadden de Britten niet. Vind dat beide goed met de druk zijn omgegaan.quote:Op zondag 24 november 2013 18:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind Nederlanders in dat opzicht ook helemaal niet nuchter. Maar wij wachten dan tenminste nog met het verkopen van de huid tot we een beer in het vizier hebben, terwijl de Britten dat doen als ze de rand van het bos in de verte kunnen zien. Eerlijk gezegd vind ik het vooral sneu voor al die Britse talenten die maar het zo'n hype hebben te leren omgaan.
Kan me geen bal schelen hoe oud je bent. Ik laat me niet beledigen als vrouw.quote:Op zondag 24 november 2013 18:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
mmm mag wel doorgaan![]()
![]()
ach blaag daar ben ik denk ik iets te oud voor
Ik haat niet. Vond gewoon dat ze zich belachelijk stond te maken, als ze dan perse al een vrouw daar willen hebben neem dan een journaliste die internationaal bekend is en wel degelijk Engels kan. Een Lee McKenzie bv.quote:Op zondag 24 november 2013 18:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker boeiend, zo spreek je dubbel r uit daar. Gaan haten vanwege een accent slaat ook nergens op, ze kwam gewoon normaal uit haar woorden.
omdat ?? de waarheid gezegd werdquote:Op zondag 24 november 2013 18:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie
mijn
edit.
Jou draag ik iig nooit voor als redactielid voor FOK!sport.
Ze sprak prima Engels. Veruit het grootste deel van de mensen die niet Engels als moedertaal hebben zou wel wat accent hebben, maar het was heel makkelijk te volgen. Niks mis mee.quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik haat niet. Vond gewoon dat ze zich belachelijk stond te maken, als ze dan perse al een vrouw daar willen hebben neem dan een journaliste die internationaal bekend is en wel degelijk Engels kan. Een Lee McKenzie bv.
Ik kan me nog Hongarije vorig jaar herinneren dat er een of andere opera zanger domme vragen stond te stellen, daar werd ook over geklaagd, dit was imho precies hetzelfde.
Het lijjkt je niet veel te schelen dat vrouwen worden ondergewaardeerd in heel de wereld.quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
omdat ?? de waarheid gezegd werd![]()
![]()
Maar die Blow up was inderdaad wel mooi om te zien
te veel band, te weinig F1 beeldenquote:
M.I. was ze heel erg bezig met Alonso niet nog bozer maken dan 'ie al keekquote:Op zondag 24 november 2013 19:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze sprak prima Engels. Veruit het grootste deel van de mensen die niet Engels als moedertaal hebben zou wel wat accent hebben, maar het was heel makkelijk te volgen. Niks mis mee.
ik zou bernie for free aanrijdenquote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef Eenskijken het volgende:
ahahahaha niets gemist zo te zien.
mijn geliefde sport is verandert in een saaie kutsport:/
Mwa weer een Duitser die jaren achter elkaar WK wordt. Dat is niet veranderd.quote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb een tv en internet, ik zie het gebeuren en zie ook hoe het gebeurt, ook hoe de BBC bijvoorbeeld alles verdraaid richting hun favorietjes, en dat hoeven dan niet eens grote talenten of zelfs Britten te zijn. Het is ontzettend partijdig en 'chauvinistic' in de Engelse betekenis van het woord. Hamilton was wel echt een dieptepunt, maar we hebben ook Henmania gehad terwijl die man gewoon niet goed genoeg kon tennissen om Wimbledon te winnen. Rooney is op zijn 18e tot de nieuwe Pele gebombardeerd terwijl het maar 'gewoon' een groot talent was.quote:Op zondag 24 november 2013 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Persoonlijk vraag, en offtopic:
Hoe ken je de Britse cultuur zo goed? Heb je er gewoond of zo? (of woon je nog)
Deze vrouw kon ook Portugees, daarmee sprak ze het publiek aan.quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik haat niet. Vond gewoon dat ze zich belachelijk stond te maken, als ze dan perse al een vrouw daar willen hebben neem dan een journaliste die internationaal bekend is en wel degelijk Engels kan. Een Lee McKenzie bv.
Ik kan me nog Hongarije vorig jaar herinneren dat er een of andere opera zanger domme vragen stond te stellen, daar werd ook over geklaagd, dit was imho precies hetzelfde.
Montoya bedoel je?quote:Op zondag 24 november 2013 18:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Zowel Button als Hamilton zijn WK geworden. Dus helemaal ongelijk hadden de Britten niet. Vind dat beide goed met de druk zijn omgegaan.
Ik kan mij Juan Pablo van Wiliams nog herinneren. Die kon bv niet met de druk om gaan.
Ze haperde te veel. Als ze de vragen met meer overtuiging had gevraagd, hadden we deze discussie niet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Deze vrouw kon ook Portugees, daarmee sprak ze het publiek aan.
Waren het echt slechte vragen, dan? Ze leek van haar stuk gebracht omdat ze haar (voorbereide) vragen niet eerst aan Vettel kon stellen, maar door diezelfde Vettel naar Webber werd verwezen.
Kom je dit nu elke keer melden hier? Kijk dan gewoon niet meerquote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef Eenskijken het volgende:
Kon niet op zijn achternaam komen. Maar die bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Montoya bedoel je?
Die had veel last van druk uit zijn eigen land inderdaad. De eerste Colombiaan in de F1...
Maar die is NASCAR en Indycar gaan doen. Daar verdient 'ie goed mee
+1.quote:Op zondag 24 november 2013 19:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Kom je dit nu elke keer melden hier? Kijk dan gewoon niet meer
Zeker vermakelijk. En die wet/dry condities waren ook best leuk om te zien. De coureurs en teams die twijfelen of ze nu wel of niet naar regenbanden moeten gaanquote:Ik vond het wel een vermakelijke race, jammer dat de regen uitbleef...
111 dagen aldus Lee McKenziequote:Op zondag 24 november 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
Nou jongens het zit er op voor dit jaar. Nou weer lang wachten tot het nieuwe seizoen
Leuk en aardig dat ze Portugees sprak, maar het is wel internationale TV, dus dan mag het wel wat professioneler overkomen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Deze vrouw kon ook Portugees, daarmee sprak ze het publiek aan.
Waren het echt slechte vragen, dan? Ze leek van haar stuk gebracht omdat ze haar (voorbereide) vragen niet eerst aan Vettel kon stellen, maar door diezelfde Vettel naar Webber werd verwezen.
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand trouwens een stream die het wel doet zonder er telkens uit te vliegen?
Dat is dus de stream die het niet doetquote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef Sally het volgende:
[..]
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
?
Server is wel druk. En nu weer reclame
Hij is toch al wereldkampioen geweest?quote:Op zondag 24 november 2013 19:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb een tv en internet, ik zie het gebeuren en zie ook hoe het gebeurt, ook hoe de BBC bijvoorbeeld alles verdraaid richting hun favorietjes, en dat hoeven dan niet eens grote talenten of zelfs Britten te zijn. Het is ontzettend partijdig en 'chauvinistic' in de Engelse betekenis van het woord. Hamilton was wel echt een dieptepunt, maar we hebben ook Henmania gehad terwijl die man gewoon niet goed genoeg kon tennissen om Wimbledon te winnen. Rooney is op zijn 18e tot de nieuwe Pele gebombardeerd terwijl het maar 'gewoon' een groot talent was.
Natuurlijk beinvloedt dat jonge sporters. Als mensen gaan speculeren met hoeveel wereldtitels hij het record van Schumacher gaat verbreken, hoe moet Hamilton, niet bepaald een groot licht, dan beide benen op de grond houden en zich realiseren wat hij allemaal nog te leren heeft en hoe je WK wordt?
Dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dus de stream die het niet doet
Ik mis UStream
Mijn huidige stream doet het prima, zoals je al zei was het waarschijnlijk de drukke server.quote:Op zondag 24 november 2013 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.
Ligt 't aan je internetverbinding? is het enige wat ik nog kan bedenken.
Jinx!quote:Op zondag 24 november 2013 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn huidige stream doet het prima, zoals je al zei was het waarschijnlijk de drukke server.
Edit:De stream stopt er natuurlijk mee
Klopt. Hij post een boel onzin.quote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij is toch al wereldkampioen geweest?
Die kon ook niet zo goed met een auto omgaan, over hypes gesproken. Die had kennelijk in de VS geleerd dat hij heel goed was, maar de F1 is gewoon een klasse hoger, die vond dan ook dat iedereen maar aan de kant moest als hij een gaatje zag wat er niet was en was ook zo'n verwend nest die vond dat hij niet het beste uit de auto hoefde te halen in een teamsport, maar dat de auto het beste uit hem moest halen. Dat is ook de houding van Hamilton.quote:Op zondag 24 november 2013 18:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Zowel Button als Hamilton zijn WK geworden. Dus helemaal ongelijk hadden de Britten niet. Vind dat beide goed met de druk zijn omgegaan.
Ik kan mij Juan Pablo van Wiliams nog herinneren. Die kon bv niet met de druk om gaan.
Ondanks zichzelf ja. Met zijn auto's en zijn talent had hij veel meer moeten doen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij is toch al wereldkampioen geweest?
/mequote:Op zondag 24 november 2013 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand de Sky stream aan het volgen? Schijnt dat daar bevestigd is dat Pic exit is bij Caterham.
Betekend dat dan dat Guido mag blijven?quote:Op zondag 24 november 2013 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand de Sky stream aan het volgen? Schijnt dat daar bevestigd is dat Pic exit is bij Caterham.
Ik volg het wel, maar heb geen woord gehoord over Pic. Wel een mogelijke overstap van Sutil naar Sauber (onwaarschijnlijk, maar goed)quote:Op zondag 24 november 2013 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Guido was al min of meer bevestigd .quote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Betekend dat dan dat Guido mag blijven?
Kweet het niet. Zag dat ergens onderaan in het commentaar van een nieuws artikel staan. Jordan heeft er al van gesproken dat GvdG en Eriksson de lineup gaan zijn voor 2014.quote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Betekend dat dan dat Guido mag blijven?
Boeiend en het is geen beste manquote:
Misschien niet dé beste manquote:Op zondag 24 november 2013 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Boeiend en het is geen beste manhij heeft wel rijke schoonouders
In de redbull van dit seizoen had die denk ik best aardig gedaanquote:
Dat zei ik ook nietquote:
Ik denk dat VdG een goede subtopper is. Zeker niet de minste van de Nederlandse coureurs die we gehad hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef Joene het volgende:
[..]
In de redbull van dit seizoen had die denk ik best aardig gedaan
Wat mij opviel is dat die dame met haar rug naar de camera stond. Niet heel professioneelquote:Op zondag 24 november 2013 20:29 schreef Fer het volgende:
Niemand die opviel dat het shirt van die Braziliaanse wel heel raar in der broek zat? Lokale mode misschien?
Grappiger was voor het podium ceremonie, waar Webber nog tegen Alonso begon over de turn in van zijn Ferrari. Alonso die hem als Manuel van Falty Towers onbegrijpend bleef aankijken.
Alonso die suggereerde dat ie Massa nog op de het podium had willen helpen. Waarschijnlijk foutje van het team, die hadden hem moeten waarschuwen.
Huh? Ging toch om positie? En zo niet, in principe heeft hij dan nog steeds dezelfde rechten.quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef Wombcat het volgende:
Het vreemde bij het Hamilton-Bottas incident is wel dat Bottas op een ronde lag. Als 'ie dan zonodig zichzelf wil unlappen, moet 'ie dat maar doen op een plek waar voldoende ruimte is en hij meteen weer voldoende afstand kan nemen. En dus niet aan de buitenkant van een bocht.
Ik las op een ander forum dat Bottas op een ronde lag.quote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Huh? Ging toch om positie? En zo niet, in principe heeft hij dan nog steeds dezelfde rechten.
Volgens mij was dat ook om positiequote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Huh? Ging toch om positie? En zo niet, in principe heeft hij dan nog steeds dezelfde rechten.
Nee, Bottas lag op een ronde, blijkt ook uit de lapchart:quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook om positie![]()
Dan nog, een coureur die iemand unlapt heeft als het goed is dezelfde rechten. Het is juist de coureur die unlapt wordt die moet opletten lijkt mij, hij is immers (te) langzaam aan het rijden.quote:Op zondag 24 november 2013 21:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, was Bottas lag op een ronde, blijkt ook uit de lapchart:
http://www.fia.com/champi(...)grand-prix-lap-chart
Bottas lag 17e toen 'ie uitviel, Hamilton 4e.
Nou, niet helemaal, want als iemand gelapt wordt, moet 'ie tegenwoordig zo ongeveer in de lucht oplossen, anders krijgt 'ie straf. Het is dan wel vreemd dat je dan bij het unlappen wel in de weg mag rijden.quote:Op zondag 24 november 2013 21:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan nog, een coureur die iemand unlapt heeft als het goed is dezelfde rechten.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal, want als iemand gelapt wordt, moet 'ie tegenwoordig zo ongeveer in de lucht oplossen, anders krijgt 'ie straf. Het is dan wel vreemd dat je dan bij het unlappen wel in de weg mag rijden.
Je moet imo dan niet proberen jezelf te unlappen op een plek waar dat eigenlijk niet kan, zoals Bottas dat probeerde.
Tijdens de Duitse GP van 2012, beste wat ik nu kan vindenquote:But while Horner accepted that Hamilton's actions cost Red Bull a shot at victory, as it prevented Vettel from being close enough to potentially take the lead during the pitstops, he stopped short of criticising the 2008 world champion.
"If you look at the rules, I don't think that there is anything to say that a car can't unlap itself," said Horner. "It's frustrating that it cost us a second and it's unfortunate that he didn't unlap himself from Fernando as well.
Ik zeg ook niet dat 'ie zichzelf niet mag unlappen, maar dat 'ie dat moet doen zonder de ander in de weg te rijden.quote:Op zondag 24 november 2013 21:58 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
Tijdens de Duitse GP van 2012, beste wat ik nu kan vinden
Maar ik zou het slim vinden van Hamilton om hem er gewoon voorbij te laten, als het toch niet om positie gaat. Hij heeft er dan totaal geen last van. Mocht hij daarna weer sneller zijn dan had Bottas een blauwe vlag gekregen.
En Bottas rijdt niet in de weg, hij deed gewoon een legale inhaalpoging. Anders had hij wel een drive through gekregen lijkt me
Das waar, was voor iedereen beter geweest als Bottas het in een DRS zone had gedaan. Maar zoals ik al zei, was het een beetje nutteloos van Hamilton om die 'positie' te verdedigen. Wat dat betreft hadden ze beiden gewoon beter moeten nadenkenquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat 'ie zichzelf niet mag unlappen, maar dat 'ie dat moet doen zonder de ander in de weg te rijden.
En op de plek waar Bottas probeerde Hamilton aan de buitenkant in te halen, dan rijd je daar in de weg. Want eigenlijk kan dat niet op die plek.
Wat ben jij een huichelaar zeg.quote:Op zondag 24 november 2013 22:45 schreef Marks het volgende:
Mooie race, weer een argument TEGEN de Tilke banen. Vloeiende bochten, ritme... Zelfs zonder DRS werd er al volop ingehaald!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op zondag 24 november 2013 23:45 schreef Fer het volgende:
En dat shot van voren genomen tussen Hamilton en Bottas is niet duidelijk, op de onboard zag je duidelijk dat Hamilton gewoon naar rechts stuurt voor de bocht en Bottas op het laatste moment aan komt zeilen.
Slechte beslissing, vraag me welke fossiel ze dit keer in de commissie hadden zitten.
quote:Paul Gutjahr started racing in the late 1960s with Alfa Romeo, Lancia, Lotus and Porsche, then March in Formula 3.
quote:Italian-born Vincenzo Spano grew up in Venezuela, where he went on to study at the Universidad Central de Venezuela, becoming an attorney-at-law. Spano has wide-ranging experience in motor sport, from national to international level. He has worked for the Touring y Automóvil Club de Venezuela since 1991,
Gevonden, 2 fossielen dus en een Heiki Kovaleinen van 20 jaar geleden.quote:Mark Blundell raced for McLaren, Tyrrell, Ligier and Brabham in an F1 career that encompassed 61 grands prix between 1991 and 1995 and included three podium finishes.
twitter:SamOKeefe twitterde op zondag 24-11-2013 om 21:29:40Signing off the V8! #F1 #Brazil #v8 http://t.co/YIllo1zg0X reageer retweet
Alle rijders zijn van tevoren gewaarschuwd, inclusief slechte paint. Aan de radio van Massa te horen had zijn engineer al meerdere keren een waarschuwing gekregen. Als je het dan toch blijft doen ben je gewoon dom.quote:Op zondag 24 november 2013 23:45 schreef Fer het volgende:
Massa een drive through, voor iets wat ze al 30 jaar doen in de F1. Tis gewoon een aparte start/finish daar en je kan niets eens teveel naar rechts van de witte lijn, dan pak je rubber op. BS dus.
De bocht was naar links. Bottas moet inhalen aan de buitenkant omdat Hamilton zo achterlijk is om te gaan verdedigen tegen een gelapte coureur. Vervolgens rijdt Hamilton volledig onnodig tegen Bottas aan: causing an avoidable collision. Daar staat een straf op, of je jezelf er nou mee hebt benadeeld of niet.quote:En dat shot van voren genomen tussen Hamilton en Bottas is niet duidelijk, op de onboard zag je duidelijk dat Hamilton gewoon naar rechts stuurt voor de bocht en Bottas op het laatste moment aan komt zeilen.
Het is ook nooit goed. Zitten er geen coureurs in: de stewards hebben idee van hoe het echte racen werkt! Zitter er oude coureurs in: die fossielen zijn niet relevant meer! Zitten er recentere ex-coureurs in: zij zijn niet objectief en proberen zo maar hun gram te halen!quote:Slechte beslissing, vraag me welke fossiel ze dit keer in de commissie hadden zitten.
Gezeur over die ''avoidable'' collissions... bureaucratie ten top.quote:Op maandag 25 november 2013 09:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Alle rijders zijn van tevoren gewaarschuwd, inclusief slechte paint. Aan de radio van Massa te horen had zijn engineer al meerdere keren een waarschuwing gekregen. Als je het dan toch blijft doen ben je gewoon dom.
[..]
De bocht was naar links. Bottas moet inhalen aan de buitenkant omdat Hamilton zo achterlijk is om te gaan verdedigen tegen een gelapte coureur. Vervolgens rijdt Hamilton volledig onnodig tegen Bottas aan: causing an avoidable collision. Daar staat een straf op, of je jezelf er nou mee hebt benadeeld of niet.
[..]
Het is ook nooit goed. Zitten er geen coureurs in: de stewards hebben idee van hoe het echte racen werkt! Zitter er oude coureurs in: die fossielen zijn niet relevant meer! Zitten er recentere ex-coureurs in: zij zijn niet objectief en proberen zo maar hun gram te halen!
Wat een nonsense. Natuurlijk horen incidenten erbij, maar regels ook en straffen als die overtreden worden ook. Niemand probeert de overtredingen uit het voetbal te krijgen, maar dat is nog geen reden om ze niet te bestraffen. Het is namelijk niet de bedoeling dat iedereen de meest roekeloze er maar langslaat omdat ze er anders af worden getikt of dat coureurs zo op achterstand worden gezet of zelfs uit de race komen te liggen omdat een ander niet uitkijkt.quote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Marks het volgende:
[..]
Gezeur over die ''avoidable'' collissions... bureaucratie ten top.
Dit soort incidenten horen bij racen en zorgen juist voor de saus van entertainment. Blijkbaar moet alles foutloos, clean en onberispelijk verlopen.![]()
Laat de F1 weer eens naar NASCAR kijken in dat opzicht, waar laatst de nr 2 in een gevecht de leider uit de race ketst... Niets avoidable collision, niets ''investigation'', gewoon onderdeel van racen. Klaar... Zo hoort het.![]()
Misschien had het er ook een tikje mee te maken dat de grid op verschillende plaatsen door elkaar gehusseld was door een natte kwalificatie, de teams geen enkele referentie hadden mbt droogweerbanden, deltas e.d. en er vrij grote verschillen waren in setups.quote:Op zondag 24 november 2013 22:45 schreef Marks het volgende:
Mooie race, weer een argument TEGEN de Tilke banen. Vloeiende bochten, ritme... Zelfs zonder DRS werd er al volop ingehaald!
Ook zeker jaquote:Op maandag 25 november 2013 19:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien had het er ook een tikje mee te maken dat de grid op verschillende plaatsen door elkaar gehusseld was door een natte kwalificatie, de teams geen enkele referentie hadden mbt droogweerbanden, deltas e.d. en er vrij grote verschillen waren in setups.
Zo lelijk dat die zakken bij der broekje zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar alvast.
[ link | afbeelding ]
Nu je het zegt.... nee had dat wel gezien natuurlijk maar het is geen afknapper.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Zo lelijk dat die zakken bij der broekje zichtbaar zijn.
Ik zie geen zakken??quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Zo lelijk dat die zakken bij der broekje zichtbaar zijn.
Thnx for the pic! Deze had ik gemist op tv!quote:
Deze vind ik hem wel meer eer aan doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx for the pic! Deze had ik gemist op tv!
Arme Webber![]()
Geen afscheid zoals 'ie zich gedacht had, waarschijnlijk. Maar stiekem best leuk leedvermaak
Inderdaad, vond het wel heel tof dat hij zijn helm af deedquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze vind ik hem wel meer eer aan doen
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze vind ik hem wel meer eer aan doen
[ afbeelding ]
Had een enorm baas-gehalte..quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker![]()
De beelden van hem - al rijdend - prutsend aan z'n helm om 'm af te krijgen (met Coulthard die zegt "Don't try this at home, kids!") en dan het shot dat hij zijn haren in de wind laat afkoelen: die staan op mijn netvlies gegrift
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |