Als het zo "spannend" wordt als dit jaar dan mag het nog wel wat langer duren.quote:Op zondag 24 november 2013 18:37 schreef WEST het volgende:
[..]
nog 108 dagen wachten, dan mogen ze weer
Wat mij betreft kan het niet snel genoeg januari zijn, als de presentaties beginnenquote:Op zondag 24 november 2013 18:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als het zo "spannend" wordt als dit jaar dan mag het nog wel wat langer duren.
Webber mag dus eerst, dat is het gebaarquote:
Snap ik, maar ze begreep dat dus nietquote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Webber mag dus eerst, dat is het gebaar
Nou wat een ramp.quote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef zoem het volgende:
Braziliaanse tv-presentator als interviewster
De commentator zei het net, maar ik versta die Portugese namen niet zo goedquote:
Glendda Koslowskyquote:Op zondag 24 november 2013 18:51 schreef Sally het volgende:
[..]
De commentator zei het net, maar ik versta die Portugese namen niet zo goed
zit een mooi koppie op en een lekker kontjequote:
Die niet, die andere toen Coulthard op de grid liep.quote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef chufi het volgende:
Iemand vroeg in het begin om een Blondine...
[ afbeelding ]
Ach ja, Engels is moeilijk als je het niet als moedertaal hebtquote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Sinister-D- het volgende:
''the highstes number of wins in a season''_!
Daarom zet je er niet zo'n vrouw neer, maar een gerespecteerd coureur of een fatsoenlijk internationale journalist.quote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach ja, Engels is moeilijk als je het niet als moedertaal hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |