Royal sadness die gozer inderdaad. Lijkt me dat ie volgend jaar dus bij Lotus rijdt.quote:
Je bent anders gewend van hem dan?quote:
Het is niet eens helemaal zijn schuld. Die Britten proberen elk talent in wat voor sport dan ook de vernieling in te hypen. Alleen de meest intelligenten die ook nog stevig in hun schoenen staan overleven dat, en daar hoort Hamilton niet bij.quote:Op zondag 24 november 2013 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Eens met je.
En daarom zei ik ook dat Lewis een van mijn favo's WAS geweest. Ik praat niks goed verder.
(link weggehaald)quote:Opzondag 24 november 2013 12:25 schreef Sally het volgende:
Grand Prix van Brazilie 23 - 24 november 2013
Kwali
- Marussia hield GRO op? >> niet officieel bestraft.
Race
- Sergio Perez (Mercedes) en Paul di Resta (Force India) wordt onderzocht.
Cars 6 and 14 under investigation.
- Romain Grosjean (Lotus): olielekkage, motor zei POEF!
- Felipe Massa (Ferrari): DT-penalty (overschrijden witte lijn bij pitingang)
- Valterie Bottas (Williams): STOP (aangereden door Hamilton)
- Lewis Hamilton (Mercedes): DT-penalty (veroorzaken ongeval)
- Giedo van der Garde (Caterham): DT-penalty (negeren blauwe vlaggen)
- Charles Pic (Caterham): STOP (gebroken rechterachterophaning)
- Maldonado spint na contact met Vergne : onderzoek???
Ja, leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 18:30 schreef Sally het volgende:
Voorspellende gaven?
[..]
(link weggehaald)
maar ondanks dat geen saaie race. Maar dit is dan ook geen Tilke baanquote:Op zondag 24 november 2013 18:31 schreef heywoodu het volgende:
Toch jammer, al vanaf de start zo'n vochtige lucht, maar toch eigenlijk een relatief droge race
Button dan?quote:Op zondag 24 november 2013 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is niet eens helemaal zijn schuld. Die Britten proberen elk talent in wat voor sport dan ook de vernieling in te hypen. Alleen de meest intelligenten die ook nog stevig in hun schoenen staan overleven dat, en daar hoort Hamilton niet bij.
Ik denk Chiltonquote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
nog 3 ronden spannend wie gaat er winnen???
Ik hoop Vettel, die gun ik wel een keer de overwinning.quote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Dat hoopte ik anders ook van Spa en Monza.....quote:Op zondag 24 november 2013 18:32 schreef WEST het volgende:
[..]
maar ondanks dat geen saaie race. Maar dit is dan ook geen Tilke baan
In je FOK! F1-managerteam?quote:
Paar leuke momentjes gezien ja, dat is al beter dan het gros van de races dit jaar.quote:Op zondag 24 november 2013 18:32 schreef WEST het volgende:
[..]
maar ondanks dat geen saaie race. Maar dit is dan ook geen Tilke baan
Leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
That's the spirit!quote:
Is ie überhaupt wel eens hoger gefinisht dan de laatste plaats? En dan heb ik het over de nog rijdende wagens, en niet geklasseerde......quote:
En zijn team zegt terug: "de laatste ronde, enjoy it!"quote:Op zondag 24 november 2013 18:35 schreef Gramulanion het volgende:
Webber tijdens de laatste ronde al "thanks boys"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |