Zeker niet. Vettel kan het nieuwe record met nóg een overwinning uitbreiden. Rij dat maar eens uit de boeken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou wel een mooi gebaar zijn na die race in het begin van het jaar, maar ik denk het niet
Vorig jaar begon de regen toch ook pas met nog 3-5 ronde's te gaan?quote:Op zondag 24 november 2013 18:16 schreef WEST het volgende:
het wordt wel wat heiig dus het wordt wel nat
iets eerder toch?quote:Op zondag 24 november 2013 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig jaar begon de regen toch ook pas met nog 3-5 ronde's te gaan?
Ik mag het hopen.quote:
Laten winnen uit medelijden zou een mooie afsluiter zijn? Eerder de ultieme schop na.quote:Op zondag 24 november 2013 18:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Zou een mooie afsluiter zijn van z'n carrière.![]()
En jij krijgt geen gelijk
Ghehequote:Op zondag 24 november 2013 18:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Laten winnen uit medelijden zou een mooie afsluiter zijn? Eerder de ultieme schop na.
Massa zit in de 1:17's, Perez (6e) en Rosberg (5e) allebei in de 1:16's.quote:Op zondag 24 november 2013 18:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Met Alonso op plek 3 moet Massa meer punten halen dan Rosberg en Hamilton samen om Ferrari 2e te laten worden in het kampioenschap.
Behalve die van Bottas, die is ei-vormig nadat die velg een paar keer stuiterdequote:
Zo bedoelde ik het uiteraard NIET. En dat weten jullie ook wel.quote:Op zondag 24 november 2013 18:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Laten winnen uit medelijden zou een mooie afsluiter zijn? Eerder de ultieme schop na.
Ongelukken waar geen van beiden schuld aan heeft zijn dan ook de uitzondering. Als Hamilton gewoon niet naar hem toe stuurt dan is er ook geen aanrijding.quote:Op zondag 24 november 2013 18:11 schreef Dimauro het volgende:
[..]
tegenwoordig moet er altijd iemand de schuld hebben lijkt het wel
Nee, Brawn klaagde vorige week nog over Hamiltons imitaties van Raikkonen terwijl hij even later riep dat hij geinformeerd moest worden door zijn team. En hij heeft wel vaker dat hij begint te roepen dat hij gewoon hard wil rijden terwijl hij zijn banden aan het aftrappen is. Dat hoor je niet van Vettel.quote:
Een bemazzeld titeltje in een ijzersterke auto ja. Maar sinds zijn eerste halve seizoen gedraagt hij zich als een verwend nest en een losbol, en met die mentaliteit doet hij zijn ruwe talent geen eer aan.quote:En opnieuw: Lewis Hamilton was mijn Brookie© of the year, en won ook een wereldtitel.
Lolquote:Op zondag 24 november 2013 18:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Behalve die van Bottas, die is ei-vormig nadat die velg een paar keer stuiterde
Er kwam een bocht aan hè.quote:Op zondag 24 november 2013 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ongelukken waar geen van beiden schuld aan heeft zijn dan ook de uitzondering. Als Hamilton gewoon niet naar hem toe stuurt dan is er ook geen aanrijding.
[..]
Een bemazzeld titeltje in een ijzersterke auto ja. Maar sinds zijn eerste halve seizoen gedraagt hij zich als een verwend nest en een losbol, en met die mentaliteit doet hij zijn ruwe talent geen eer aan.
Ik heb eens gehoord dat als Ferrari een geweldige auto maakt dat dat dan ten koste gaat van de F1 auto, wellicht ook bij McLaren en de P1.quote:Op zondag 24 november 2013 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slechtste jaar voor McLaren sinds 1980.
Dat is een belangrijk onderdeel van de sport.quote:
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 24 november 2013 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb eens gehoord dat als Ferrari een geweldige auto maakt dat dat dan ten koste gaat van de F1 auto, wellicht ook bij McLaren en de P1.
Dat kan altijd, want het is F1.quote:Op zondag 24 november 2013 18:23 schreef Sally het volgende:
Hm, iets gebroken zei Pic.
Dus... Kan dat ook met Giedo gebeuren?
Scheelt, ligt het eens een keer niet aan hem zelfquote:Op zondag 24 november 2013 18:23 schreef Sally het volgende:
Hm, iets gebroken zei Pic.
Dus... Kan dat ook met Giedo gebeuren?
quote:Op zondag 24 november 2013 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is een belangrijk onderdeel van de sport.
Eens met je.quote:Op zondag 24 november 2013 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ongelukken waar geen van beiden schuld aan heeft zijn dan ook de uitzondering. Als Hamilton gewoon niet naar hem toe stuurt dan is er ook geen aanrijding.
[..]
Nee, Brawn klaagde vorige week nog over Hamiltons imitaties van Raikkonen terwijl hij even later riep dat hij geinformeerd moest worden door zijn team. En hij heeft wel vaker dat hij begint te roepen dat hij gewoon hard wil rijden terwijl hij zijn banden aan het aftrappen is. Dat hoor je niet van Vettel.
[..]
Een bemazzeld titeltje in een ijzersterke auto ja. Maar sinds zijn eerste halve seizoen gedraagt hij zich als een verwend nest en een losbol, en met die mentaliteit doet hij zijn ruwe talent geen eer aan.
Royal sadness die gozer inderdaad. Lijkt me dat ie volgend jaar dus bij Lotus rijdt.quote:
Je bent anders gewend van hem dan?quote:
Het is niet eens helemaal zijn schuld. Die Britten proberen elk talent in wat voor sport dan ook de vernieling in te hypen. Alleen de meest intelligenten die ook nog stevig in hun schoenen staan overleven dat, en daar hoort Hamilton niet bij.quote:Op zondag 24 november 2013 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Eens met je.
En daarom zei ik ook dat Lewis een van mijn favo's WAS geweest. Ik praat niks goed verder.
(link weggehaald)quote:Opzondag 24 november 2013 12:25 schreef Sally het volgende:
Grand Prix van Brazilie 23 - 24 november 2013
Kwali
- Marussia hield GRO op? >> niet officieel bestraft.
Race
- Sergio Perez (Mercedes) en Paul di Resta (Force India) wordt onderzocht.
Cars 6 and 14 under investigation.
- Romain Grosjean (Lotus): olielekkage, motor zei POEF!
- Felipe Massa (Ferrari): DT-penalty (overschrijden witte lijn bij pitingang)
- Valterie Bottas (Williams): STOP (aangereden door Hamilton)
- Lewis Hamilton (Mercedes): DT-penalty (veroorzaken ongeval)
- Giedo van der Garde (Caterham): DT-penalty (negeren blauwe vlaggen)
- Charles Pic (Caterham): STOP (gebroken rechterachterophaning)
- Maldonado spint na contact met Vergne : onderzoek???
Ja, leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 18:30 schreef Sally het volgende:
Voorspellende gaven?
[..]
(link weggehaald)
maar ondanks dat geen saaie race. Maar dit is dan ook geen Tilke baanquote:Op zondag 24 november 2013 18:31 schreef heywoodu het volgende:
Toch jammer, al vanaf de start zo'n vochtige lucht, maar toch eigenlijk een relatief droge race
Button dan?quote:Op zondag 24 november 2013 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is niet eens helemaal zijn schuld. Die Britten proberen elk talent in wat voor sport dan ook de vernieling in te hypen. Alleen de meest intelligenten die ook nog stevig in hun schoenen staan overleven dat, en daar hoort Hamilton niet bij.
Ik denk Chiltonquote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
nog 3 ronden spannend wie gaat er winnen???
Ik hoop Vettel, die gun ik wel een keer de overwinning.quote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Dat hoopte ik anders ook van Spa en Monza.....quote:Op zondag 24 november 2013 18:32 schreef WEST het volgende:
[..]
maar ondanks dat geen saaie race. Maar dit is dan ook geen Tilke baan
In je FOK! F1-managerteam?quote:
Paar leuke momentjes gezien ja, dat is al beter dan het gros van de races dit jaar.quote:Op zondag 24 november 2013 18:32 schreef WEST het volgende:
[..]
maar ondanks dat geen saaie race. Maar dit is dan ook geen Tilke baan
Leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
That's the spirit!quote:
Is ie überhaupt wel eens hoger gefinisht dan de laatste plaats? En dan heb ik het over de nog rijdende wagens, en niet geklasseerde......quote:
En zijn team zegt terug: "de laatste ronde, enjoy it!"quote:Op zondag 24 november 2013 18:35 schreef Gramulanion het volgende:
Webber tijdens de laatste ronde al "thanks boys"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |