Hamilton stuurt naar hem toe, terechte straf.quote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef WEST het volgende:
dit was gewoon een race ongeluk. Beiden waren fout.
Net als Vettel?quote:Op zondag 24 november 2013 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton vooral met stoere praatjes over de radio en in interviews.
Zeker niet. Vettel kan het nieuwe record met nóg een overwinning uitbreiden. Rij dat maar eens uit de boeken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou wel een mooi gebaar zijn na die race in het begin van het jaar, maar ik denk het niet
Vorig jaar begon de regen toch ook pas met nog 3-5 ronde's te gaan?quote:Op zondag 24 november 2013 18:16 schreef WEST het volgende:
het wordt wel wat heiig dus het wordt wel nat
iets eerder toch?quote:Op zondag 24 november 2013 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig jaar begon de regen toch ook pas met nog 3-5 ronde's te gaan?
Ik mag het hopen.quote:
Laten winnen uit medelijden zou een mooie afsluiter zijn? Eerder de ultieme schop na.quote:Op zondag 24 november 2013 18:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Zou een mooie afsluiter zijn van z'n carrière.![]()
En jij krijgt geen gelijk
Ghehequote:Op zondag 24 november 2013 18:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Laten winnen uit medelijden zou een mooie afsluiter zijn? Eerder de ultieme schop na.
Massa zit in de 1:17's, Perez (6e) en Rosberg (5e) allebei in de 1:16's.quote:Op zondag 24 november 2013 18:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Met Alonso op plek 3 moet Massa meer punten halen dan Rosberg en Hamilton samen om Ferrari 2e te laten worden in het kampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |