Als het zo "spannend" wordt als dit jaar dan mag het nog wel wat langer duren.quote:Op zondag 24 november 2013 18:37 schreef WEST het volgende:
[..]
nog 108 dagen wachten, dan mogen ze weer
Wat mij betreft kan het niet snel genoeg januari zijn, als de presentaties beginnenquote:Op zondag 24 november 2013 18:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als het zo "spannend" wordt als dit jaar dan mag het nog wel wat langer duren.
Webber mag dus eerst, dat is het gebaarquote:
Snap ik, maar ze begreep dat dus nietquote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Webber mag dus eerst, dat is het gebaar
Nou wat een ramp.quote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef zoem het volgende:
Braziliaanse tv-presentator als interviewster
De commentator zei het net, maar ik versta die Portugese namen niet zo goedquote:
Glendda Koslowskyquote:Op zondag 24 november 2013 18:51 schreef Sally het volgende:
[..]
De commentator zei het net, maar ik versta die Portugese namen niet zo goed
zit een mooi koppie op en een lekker kontjequote:
Die niet, die andere toen Coulthard op de grid liep.quote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef chufi het volgende:
Iemand vroeg in het begin om een Blondine...
[ afbeelding ]
Ach ja, Engels is moeilijk als je het niet als moedertaal hebtquote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Sinister-D- het volgende:
''the highstes number of wins in a season''_!
Daarom zet je er niet zo'n vrouw neer, maar een gerespecteerd coureur of een fatsoenlijk internationale journalist.quote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach ja, Engels is moeilijk als je het niet als moedertaal hebt
Volgend seizoen dan maarquote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Die niet, die andere toen Coulthard op de grid liep.
En een mooi kleurtjequote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef WEST het volgende:
[..]
zit een mooi koppie op en een lekker kontje
quote:
Ergens welquote:
Ik vind Nederlanders in dat opzicht ook helemaal niet nuchter. Maar wij wachten dan tenminste nog met het verkopen van de huid tot we een beer in het vizier hebben, terwijl de Britten dat doen als ze de rand van het bos in de verte kunnen zien. Eerlijk gezegd vind ik het vooral sneu voor al die Britse talenten die maar het zo'n hype hebben te leren omgaan.quote:Op zondag 24 november 2013 18:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, wij Nederlanders kunnen er ook wat van hoor.
* Sally herinnert zich het EK Voetbal van '88 nog persoonlijk, en het WK '78 zit als een naald in veel Nederlandse voetbalharten
als je dit zo ziet snap je wel waaromquote:Op zondag 24 november 2013 18:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ergens wel
Maar ja, vrouwen worden nog steeds ondergewaardeerd in de hele wereld. Top dat zij een kans krijgt!
Het was wat ik dacht, maar kon mij er niet toe zetten dit te posten. Ben blij dat jij dat doet.quote:Op zondag 24 november 2013 18:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ergens wel
Maar ja, vrouwen worden nog steeds ondergewaardeerd in de hele wereld. Top dat zij een kans krijgt!
Persoonlijk vraag, en offtopic:quote:Op zondag 24 november 2013 18:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind Nederlanders in dat opzicht ook helemaal niet nuchter. Maar wij wachten dan tenminste nog met het verkopen van de huid tot we een beer in het vizier hebben, terwijl de Britten dat doen als ze de rand van het bos in de verte kunnen zien. Eerlijk gezegd vind ik het vooral sneu voor al die Britse talenten die maar het zo'n hype hebben te leren omgaan.
*KLETS*quote:Op zondag 24 november 2013 18:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
als je dit zo ziet snap je wel waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Lekker boeiend, zo spreek je dubbel r uit daar. Gaan haten vanwege een accent slaat ook nergens op, ze kwam gewoon normaal uit haar woorden.quote:
Ik ook niet. Maar dan doordat ik alle races dit seizoen gezien heb.quote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ok, heb sinds tijden weer eens een race gezien, kwam er toevallig langs bij Veronica. Eerst de samenvatting van vijf minuten van het eerste uur, al veelzeggend. Volgens mij 4 minuten de start na ronde 2 ofzo en herhalingen en al, dan een minuutje highlights van de rest. Motortje ontploft, geloof drie inhaalmanoeuvres. That's it, en het einde was ook niet bepaald spectaculair...
Niks gemist dit seizoen, wel een hoogtepuntje! Button vierde !!![]()
mmm mag wel doorgaanquote:
Zowel Button als Hamilton zijn WK geworden. Dus helemaal ongelijk hadden de Britten niet. Vind dat beide goed met de druk zijn omgegaan.quote:Op zondag 24 november 2013 18:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind Nederlanders in dat opzicht ook helemaal niet nuchter. Maar wij wachten dan tenminste nog met het verkopen van de huid tot we een beer in het vizier hebben, terwijl de Britten dat doen als ze de rand van het bos in de verte kunnen zien. Eerlijk gezegd vind ik het vooral sneu voor al die Britse talenten die maar het zo'n hype hebben te leren omgaan.
Kan me geen bal schelen hoe oud je bent. Ik laat me niet beledigen als vrouw.quote:Op zondag 24 november 2013 18:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
mmm mag wel doorgaan![]()
![]()
ach blaag daar ben ik denk ik iets te oud voor
Ik haat niet. Vond gewoon dat ze zich belachelijk stond te maken, als ze dan perse al een vrouw daar willen hebben neem dan een journaliste die internationaal bekend is en wel degelijk Engels kan. Een Lee McKenzie bv.quote:Op zondag 24 november 2013 18:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker boeiend, zo spreek je dubbel r uit daar. Gaan haten vanwege een accent slaat ook nergens op, ze kwam gewoon normaal uit haar woorden.
omdat ?? de waarheid gezegd werdquote:Op zondag 24 november 2013 18:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie
mijn
edit.
Jou draag ik iig nooit voor als redactielid voor FOK!sport.
Ze sprak prima Engels. Veruit het grootste deel van de mensen die niet Engels als moedertaal hebben zou wel wat accent hebben, maar het was heel makkelijk te volgen. Niks mis mee.quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik haat niet. Vond gewoon dat ze zich belachelijk stond te maken, als ze dan perse al een vrouw daar willen hebben neem dan een journaliste die internationaal bekend is en wel degelijk Engels kan. Een Lee McKenzie bv.
Ik kan me nog Hongarije vorig jaar herinneren dat er een of andere opera zanger domme vragen stond te stellen, daar werd ook over geklaagd, dit was imho precies hetzelfde.
Het lijjkt je niet veel te schelen dat vrouwen worden ondergewaardeerd in heel de wereld.quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
omdat ?? de waarheid gezegd werd![]()
![]()
Maar die Blow up was inderdaad wel mooi om te zien
te veel band, te weinig F1 beeldenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |