Maar de rest was beheerst hoor.quote:
Je vergeet "kids!"quote:
Button werd ook enorm gehyped ondanks dat die minder talent had, en is veel intelligenter en evenwichtiger. De hype viel snel dood door zijn slechte presteren en zo heeft hij zich na meer dan 5 jaar toch nog weten te ontwikkelen tot een goede coureur. Hamilton zat meteen in een goede auto en liet veel snelheid zien, terwijl de Britten smachtten naar een eigen Schumacher. Dus toen werd hij maar meteen tot 10-voudig WK uitgeroepen, zonder ooit te leren waar het nou eigenlijk om gaat.quote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Button dan?
Ach, die struggelt met een slechte auto... Da's waar ook.
Ah, ik heb een vis gevangen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Button werd ook enorm gehyped ondanks dat die minder talent had, en is veel intelligenter en evenwichtiger. De hype viel snel dood door zijn slechte presteren en zo heeft hij zich na meer dan 5 jaar toch nog weten te ontwikkelen tot een goede coureur. Hamilton zat meteen in een goede auto en liet veel snelheid zien, terwijl de Britten smachtten naar een eigen Schumacher. Dus toen werd hij maar meteen tot 10-voudig WK uitgeroepen, zonder ooit te leren waar het nou eigenlijk om gaat.
Geen idee waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, ik heb een vis gevangen.
Of is: Kip! Ik heb je! beter?
Charming, die antenne voor z'n hoofdquote:
Webber op de hoogste tree laten staan ofzoquote:Op zondag 24 november 2013 18:41 schreef ChuckBartowski het volgende:
Benieuwd of Vettel, ondanks zijn bijzondere prestatie, het respect toont dat Webber verdient op z'n laatste dag
Dat was precies waar ik aan dacht: Button indertijd ook gehyped, Lewis in de watten gelegd en 'kapsones' gekregen (om mijn eigen woorden maar te gebruiken).quote:Op zondag 24 november 2013 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen idee waar je mee bezig bent.
* Sally krijgt (rode) flash backs...quote:Op zondag 24 november 2013 18:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Webber op de hoogste tree laten staan ofzo
Schumi - Massa?quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally krijgt (rode) flash backs...
Weet niet of Mark dat zou willenquote:Op zondag 24 november 2013 18:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Webber op de hoogste tree laten staan ofzo
moet ik ook gelijk aan terug denken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally krijgt (rode) flash backs...
schumi - Barri oostenrijk 2002quote:
Ik vind dat je onzin praat.quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Button werd ook enorm gehyped ondanks dat die minder talent had, en is veel intelligenter en evenwichtiger. De hype viel snel dood door zijn slechte presteren en zo heeft hij zich na meer dan 5 jaar toch nog weten te ontwikkelen tot een goede coureur. Hamilton zat meteen in een goede auto en liet veel snelheid zien, terwijl de Britten smachtten naar een eigen Schumacher. Dus toen werd hij maar meteen tot 10-voudig WK uitgeroepen, zonder ooit te leren waar het nou eigenlijk om gaat.
Veronica?quote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Crientj het volgende:
Ah, volgens Van Dam kreeg Massa een steen tegen zijn hoofd tijdens zn ongeluk.
Mark zonder helm in de auto, priceless
Van Dam mag dan wel eens een suspension schokbrekerveer proberen te koppen als een voetbal...quote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Crientj het volgende:
Ah, volgens Van Dam kreeg Massa een steen tegen zijn hoofd tijdens zn ongeluk.
Mark zonder helm in de auto, priceless
Je omschreef het wat cryptisch. Maar je ziet het ook in andere sporten, gewoon een groot talent zijn dat nog veel te leren heeft is heel erg moeilijk als Brit met zo'n hysterisch volkje om je heen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was precies waar ik aan dacht: Button indertijd ook gehyped, Lewis in de watten gelegd en 'kapsones' gekregen (om mijn eigen woorden maar te gebruiken).
Opnieuw eens met je, dus.
Precies.quote:Op zondag 24 november 2013 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Van Dam mag dan wel eens een suspension veer proberen te koppen als een voetbal...![]()
(nee, geen doodverwensing.)
Ach, wij Nederlanders kunnen er ook wat van hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je omschreef het wat cryptisch. Maar je ziet het ook in andere sporten, gewoon een groot talent zijn dat nog veel te leren heeft is heel erg moeilijk als Brit met zo'n hysterisch volkje om je heen.
Dat mag, maar zonder argumentatie maakt die mededeling niet veel indruk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |