M.I. was ze heel erg bezig met Alonso niet nog bozer maken dan 'ie al keekquote:Op zondag 24 november 2013 19:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze sprak prima Engels. Veruit het grootste deel van de mensen die niet Engels als moedertaal hebben zou wel wat accent hebben, maar het was heel makkelijk te volgen. Niks mis mee.

ik zou bernie for free aanrijdenquote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef Eenskijken het volgende:
ahahahaha niets gemist zo te zien.
mijn geliefde sport is verandert in een saaie kutsport:/

Mwa weer een Duitser die jaren achter elkaar WK wordt. Dat is niet veranderd.quote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef Eenskijken het volgende:

Ik heb een tv en internet, ik zie het gebeuren en zie ook hoe het gebeurt, ook hoe de BBC bijvoorbeeld alles verdraaid richting hun favorietjes, en dat hoeven dan niet eens grote talenten of zelfs Britten te zijn. Het is ontzettend partijdig en 'chauvinistic' in de Engelse betekenis van het woord. Hamilton was wel echt een dieptepunt, maar we hebben ook Henmania gehad terwijl die man gewoon niet goed genoeg kon tennissen om Wimbledon te winnen. Rooney is op zijn 18e tot de nieuwe Pele gebombardeerd terwijl het maar 'gewoon' een groot talent was.quote:Op zondag 24 november 2013 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Persoonlijk vraag, en offtopic:
Hoe ken je de Britse cultuur zo goed? Heb je er gewoond of zo? (of woon je nog)

Deze vrouw kon ook Portugees, daarmee sprak ze het publiek aan.quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik haat niet. Vond gewoon dat ze zich belachelijk stond te maken, als ze dan perse al een vrouw daar willen hebben neem dan een journaliste die internationaal bekend is en wel degelijk Engels kan. Een Lee McKenzie bv.
Ik kan me nog Hongarije vorig jaar herinneren dat er een of andere opera zanger domme vragen stond te stellen, daar werd ook over geklaagd, dit was imho precies hetzelfde.

Montoya bedoel je?quote:Op zondag 24 november 2013 18:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Zowel Button als Hamilton zijn WK geworden. Dus helemaal ongelijk hadden de Britten niet. Vind dat beide goed met de druk zijn omgegaan.
Ik kan mij Juan Pablo van Wiliams nog herinneren. Die kon bv niet met de druk om gaan.

Ze haperde te veel. Als ze de vragen met meer overtuiging had gevraagd, hadden we deze discussie niet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Deze vrouw kon ook Portugees, daarmee sprak ze het publiek aan.
Waren het echt slechte vragen, dan? Ze leek van haar stuk gebracht omdat ze haar (voorbereide) vragen niet eerst aan Vettel kon stellen, maar door diezelfde Vettel naar Webber werd verwezen.

Kom je dit nu elke keer melden hier? Kijk dan gewoon niet meerquote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef Eenskijken het volgende:

Kon niet op zijn achternaam komen. Maar die bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Montoya bedoel je?
Die had veel last van druk uit zijn eigen land inderdaad. De eerste Colombiaan in de F1...
Maar die is NASCAR en Indycar gaan doen. Daar verdient 'ie goed mee

+1.quote:Op zondag 24 november 2013 19:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Kom je dit nu elke keer melden hier? Kijk dan gewoon niet meer
Zeker vermakelijk. En die wet/dry condities waren ook best leuk om te zien. De coureurs en teams die twijfelen of ze nu wel of niet naar regenbanden moeten gaanquote:Ik vond het wel een vermakelijke race, jammer dat de regen uitbleef...

111 dagen aldus Lee McKenziequote:Op zondag 24 november 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
Nou jongens het zit er op voor dit jaar. Nou weer lang wachten tot het nieuwe seizoen

Leuk en aardig dat ze Portugees sprak, maar het is wel internationale TV, dus dan mag het wel wat professioneler overkomen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Deze vrouw kon ook Portugees, daarmee sprak ze het publiek aan.
Waren het echt slechte vragen, dan? Ze leek van haar stuk gebracht omdat ze haar (voorbereide) vragen niet eerst aan Vettel kon stellen, maar door diezelfde Vettel naar Webber werd verwezen.

http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand trouwens een stream die het wel doet zonder er telkens uit te vliegen?

Dat is dus de stream die het niet doetquote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef Sally het volgende:
[..]
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
?
Server is wel druk. En nu weer reclame

Hij is toch al wereldkampioen geweest?quote:Op zondag 24 november 2013 19:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb een tv en internet, ik zie het gebeuren en zie ook hoe het gebeurt, ook hoe de BBC bijvoorbeeld alles verdraaid richting hun favorietjes, en dat hoeven dan niet eens grote talenten of zelfs Britten te zijn. Het is ontzettend partijdig en 'chauvinistic' in de Engelse betekenis van het woord. Hamilton was wel echt een dieptepunt, maar we hebben ook Henmania gehad terwijl die man gewoon niet goed genoeg kon tennissen om Wimbledon te winnen. Rooney is op zijn 18e tot de nieuwe Pele gebombardeerd terwijl het maar 'gewoon' een groot talent was.
Natuurlijk beinvloedt dat jonge sporters. Als mensen gaan speculeren met hoeveel wereldtitels hij het record van Schumacher gaat verbreken, hoe moet Hamilton, niet bepaald een groot licht, dan beide benen op de grond houden en zich realiseren wat hij allemaal nog te leren heeft en hoe je WK wordt?

Dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dus de stream die het niet doet
Ik mis UStream

Mijn huidige stream doet het prima, zoals je al zei was het waarschijnlijk de drukke server.quote:Op zondag 24 november 2013 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.
Ligt 't aan je internetverbinding? is het enige wat ik nog kan bedenken.

Jinx!quote:Op zondag 24 november 2013 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn huidige stream doet het prima, zoals je al zei was het waarschijnlijk de drukke server.
Edit:De stream stopt er natuurlijk mee

Klopt. Hij post een boel onzin.quote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij is toch al wereldkampioen geweest?

Die kon ook niet zo goed met een auto omgaan, over hypes gesproken. Die had kennelijk in de VS geleerd dat hij heel goed was, maar de F1 is gewoon een klasse hoger, die vond dan ook dat iedereen maar aan de kant moest als hij een gaatje zag wat er niet was en was ook zo'n verwend nest die vond dat hij niet het beste uit de auto hoefde te halen in een teamsport, maar dat de auto het beste uit hem moest halen. Dat is ook de houding van Hamilton.quote:Op zondag 24 november 2013 18:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Zowel Button als Hamilton zijn WK geworden. Dus helemaal ongelijk hadden de Britten niet. Vind dat beide goed met de druk zijn omgegaan.
Ik kan mij Juan Pablo van Wiliams nog herinneren. Die kon bv niet met de druk om gaan.
Ondanks zichzelf ja. Met zijn auto's en zijn talent had hij veel meer moeten doen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij is toch al wereldkampioen geweest?

/mequote:Op zondag 24 november 2013 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand de Sky stream aan het volgen? Schijnt dat daar bevestigd is dat Pic exit is bij Caterham.

Betekend dat dan dat Guido mag blijven?quote:Op zondag 24 november 2013 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand de Sky stream aan het volgen? Schijnt dat daar bevestigd is dat Pic exit is bij Caterham.

Ik volg het wel, maar heb geen woord gehoord over Pic. Wel een mogelijke overstap van Sutil naar Sauber (onwaarschijnlijk, maar goed)quote:Op zondag 24 november 2013 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:

Guido was al min of meer bevestigd .quote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Betekend dat dan dat Guido mag blijven?

Kweet het niet. Zag dat ergens onderaan in het commentaar van een nieuws artikel staan. Jordan heeft er al van gesproken dat GvdG en Eriksson de lineup gaan zijn voor 2014.quote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Betekend dat dan dat Guido mag blijven?

Boeiend en het is geen beste manquote:
 hij heeft wel rijke schoonouders
 hij heeft wel rijke schoonouders  

Misschien niet dé beste manquote:Op zondag 24 november 2013 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Boeiend en het is geen beste manhij heeft wel rijke schoonouders

In de redbull van dit seizoen had die denk ik best aardig gedaanquote:

Dat zei ik ook nietquote:

Ik denk dat VdG een goede subtopper is. Zeker niet de minste van de Nederlandse coureurs die we gehad hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef Joene het volgende:
[..]
In de redbull van dit seizoen had die denk ik best aardig gedaan

Wat mij opviel is dat die dame met haar rug naar de camera stond. Niet heel professioneelquote:Op zondag 24 november 2013 20:29 schreef Fer het volgende:
Niemand die opviel dat het shirt van die Braziliaanse wel heel raar in der broek zat? Lokale mode misschien?
Grappiger was voor het podium ceremonie, waar Webber nog tegen Alonso begon over de turn in van zijn Ferrari. Alonso die hem als Manuel van Falty Towers onbegrijpend bleef aankijken.
Alonso die suggereerde dat ie Massa nog op de het podium had willen helpen. Waarschijnlijk foutje van het team, die hadden hem moeten waarschuwen.

Huh? Ging toch om positie? En zo niet, in principe heeft hij dan nog steeds dezelfde rechten.quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef Wombcat het volgende:
Het vreemde bij het Hamilton-Bottas incident is wel dat Bottas op een ronde lag. Als 'ie dan zonodig zichzelf wil unlappen, moet 'ie dat maar doen op een plek waar voldoende ruimte is en hij meteen weer voldoende afstand kan nemen. En dus niet aan de buitenkant van een bocht.

Ik las op een ander forum dat Bottas op een ronde lag.quote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Huh? Ging toch om positie? En zo niet, in principe heeft hij dan nog steeds dezelfde rechten.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |