Dat is natuurlijk iets anders. Mijn zus staat me bij in deze keuzes (afgestudeerd als vroedvrouw) dus daar ga ik niet zomaar de gyn volgen. Maar de onderzoeken, daar vraag ik idd nooit naar..quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo moeilijk om te begrijpen, maar als het werkt voor jou is het prrima natuurlijk.
Er zijn zeker mbt bevallen en pijnstilling en andere dingen zo erg veel keuzes en als andere de keuzes maken dan kan het voor jouw ook niet zo prettig verlopen allemaal.
Zal ik zien, ze geeft me raad en ik doe wat ik zelf wil.. Ik lees ook genoeg op internet..quote:
Hoe ver ben je dan, dat dat niet meer lukt?quote:Op zondag 24 november 2013 08:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja hier! Kan niet meer op mijn buik slapen en dat is me toch rete irritant!
Martine ik vind zo'n zondag altijd wel een mooie dag om te bevallen. Misschien dat vamdaag jouw dag is? Het kan snel gaan.
Oh, ik lig nog wel gewoon op m'n buik met 23 wekenquote:Op zondag 24 november 2013 08:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja hier! Kan niet meer op mijn buik slapen en dat is me toch rete irritant!
Martine ik vind zo'n zondag altijd wel een mooie dag om te bevallen. Misschien dat vamdaag jouw dag is? Het kan snel gaan.
Lijkt me echt verschrikkelijk dan, ik slaap echt dagelijks op mn buikquote:Op zondag 24 november 2013 09:12 schreef Pvoesss het volgende:
Dat kon ik ook gewoon vrijwel direct niet meer.
Dat weet ik 2 dec pasquote:Op zondag 24 november 2013 09:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hoe ver ben je dan, dat dat niet meer lukt?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vriend en ik hebben vandaag samen genesteldrangd.Alle kleertjes liggen netjes in de kast en het huis is heerlijk opgeruimd. Verder lekker op de bank wat series gekeken (The Bridge). Best aardig gelukt dus!
Houd je dat even in de gaten, die combi klinkt niet zo goed. Misschien even vk bellen voor bloeddruk?quote:Op zondag 24 november 2013 09:23 schreef ProjSkippy het volgende:
Meld met hoofdpijn en opgezwollen vingers - maar ik had wél een goede nacht!
Nog steeds hetzelfde eigenlijk, geen duidelijkheid, 24uur per dag aan de hartbewaking.. Bloed/infuusprikken wat constant mis gaatquote:Op zondag 24 november 2013 10:17 schreef Purple010 het volgende:
Meld, nog heerlijk in bed... Kon niet in slaap komen, maar toen het eindelijk lukte zzzzzzzz...
Twink, dat lijkt me zeker lastig zo'n bezoek!
Martine en Mabawa, kom op ladies! Hoop dat jullie snel aan het baby knuffelen zijn, want daarna mag ik!
Flower beterschap!
Jj hoe is het bij jou?
Pfff JJ wat een gedoe zeg. Al zouden ze weten hoe of wat zou dat al zoveel schelen denk ik. Heb je fijne opvang voor je kleintje?quote:Op zondag 24 november 2013 10:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde eigenlijk, geen duidelijkheid, 24uur per dag aan de hartbewaking.. Bloed/infuusprikken wat constant mis gaat
Houd niet over
Ja vóóral die onzekerheid is wat ik heel vervelend vind. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!quote:Op zondag 24 november 2013 10:23 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Pfff JJ wat een gedoe zeg. Al zouden ze weten hoe of wat zou dat al zoveel schelen denk ik. Heb je fijne opvang voor je kleintje?
Heel begrijpelijk hoor. En fijn! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken.quote:Op zondag 24 november 2013 10:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja vóóral die onzekerheid is wat ik heel vervelend vind. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!
Mijn zoontje zit voorlopig bij mn vader en moeder, die werken beide niet, dus kunnen hem dagelijks naar school brengen en weer ophalen, dus dat is wel een hele geruststelling
Nee, nog nooit last van gehad eigenlijk, pas sinds 3 weken. Ik val nog steeds wel dagelijks een klein beetje af, rond de 200g per dag. Maar dat wijten ze dus wel aan de (iets) te snel werkende schildklier..quote:Op zondag 24 november 2013 10:25 schreef Purple010 het volgende:
Martine, lijkt me verstandig om naar je man te luisteren, ook al is het niet leuk.
JJ, want een gedoe in dat ziekenhuis, klinkt weinig professioneel. Had je voor je zwangerschap ook al last van hartkloppingen? En blijf je nu wel een beetje op gewicht?
LOL, we gaan ons best doen. Hier weinig actie helaas, wordt afwachten en geduld hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 10:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als jullie nou gewoon even met een paar tegelijk baby's gaan showen, dan heb ik nog een beetje vermaak![]()
Vind wel dat het tijd is voor nieuwe baby's!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werd vanacht wakker omdat mijn man aan mijn buik zat. Hij was contact aan het maken met de babies, zoals hij bij haptonomie geleerd heeft. Ik heb net gedaan of ik sliep en hem even zijn momentje gegund.![]()
Jup! Komt goedquote:Op zondag 24 november 2013 13:00 schreef Mabawa. het volgende:
Fijn dat je bloeddruk goed is Skips. Alsnog goed in de gaten houden hoor, mocht de hoofdpijn ineens flink erger worden of ga je flitsen/sterren/vlekken/wazig zien dan toch je vk maar bellen.![]()
Nikki moooooi! Ik snap nu heel goed wat je bedoelde met dat stoerdere! Die 2 bedjes![]()
Blue een knipper!Hartelijk welkom en gefeliciteerd!
Alles goed bij Musique zie ik.Lekker koekjes!
Zo ik ben al een aardig end op weg. Alles papieren zitten in de map waar ze horen, onnodige spullen liggen in de kast, kledinghangertjes schoongemaakt (), helft van de was weggewerkt. Zo nog even stofzuigen en misschien wel mijn kledingkast een beetje ordenen en dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag.
Oke oke, maar het is iets idd zoals Kim ook zegt!quote:
Haha ja wie weet. Ik ga zo nog even aan de slag.quote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef ikke_84 het volgende:
misschien moet je toch maar gaan stofzuigen mabawa. Al dat gerommel in huis geeft gerommel in je buik
quote:Op zondag 24 november 2013 18:36 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
* Mabawa. pushed en pushed... en gaat maar weer een verbandje verschonen![]()
Vriendlief wil nietquote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]. Ga eens heel snel een partij seksen met ananasharten!
Ja misschien komt het omdat ik hem de afgelopen dagen steeds naar bed sleurde en hij gisteren pas door had dat ik dat deed in de hoop dat het wat zou doen en niet voor mn eigen plezierquote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Hahaha dat hoor je niet zo vaak van mannen..
Ik heb een postverbod mbt dat onderwerp ;p
Ik las het hier even hardop voor. Volgens mij krijg ik nu (als ik de übermijlpaal gehaald heb) Kix ook het bed niet meer in.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja misschien komt het omdat ik hem de afgelopen dagen steeds naar bed sleurde en hij gisteren pas door had dat ik dat deed in de hoop dat het wat zou doen en niet voor mn eigen plezier
Maar hij is wel lief en gaat nu mijn teennagels lakken
quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]. Ga eens heel snel een partij seksen met ananasharten!
Echt he.. Grmblquote:
Volgens mijn schoonmoeder ga ik morgen bevallen, dat heeft ze gedroomd. En ze heeft vaak voorspellende dromen zegt ze...quote:
Kijk, we hebben gewoon die baby's eruit gespankdtquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef martine1984 het volgende:
Lijkt toch wel serieus te zijn. Weeën duren een minuut of langer en beginnen toch wel pijnlijker te worden al kan ik ze nog makkelijk opvangen. Verloskundige doen nu de overdracht en de nacht verloskundige komt met een uurtje langs
Haha ja ik hou het zelf op komende vrijdag...dan zou eigenlijk de ks plaatsvindenquote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha angelatje hoevaak ik dat wel niet te horen heb gekregen dat mensen altijd bevaldata goed hebben. Nou ze zaten er bij mij allemaal naast![]()
Go Martine
Dat lijkt me raar om te bedenken. Helemaal als er straks niks voor zaterdag gebeurt.quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef angelatje het volgende:
[..]
Haha ja ik hou het zelf op komende vrijdag...dan zou eigenlijk de ks plaatsvinden![]()
Lief dat jullie allemaal zo aan me denkenquote:Op zondag 24 november 2013 14:50 schreef ikke_84 het volgende:
Flower beterschap!! Hoe ben je gevallen?
Vriendinnetje van mij is 2 weken geleden door 2 grote honden omver gelopen (toen 24 weken zwanger) en de eigenaar riep de honden bij zich en liep gewoon door terwijl zij daar op de grond lag!!Eikel
![]()
Nope hetzelfde hier. Ik ga slapen. Morgen weer een dag!quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Succes Martine! Mabawa, zet het bij jou ook door?
Oh, dat is een goede tip. Bedankt! Geen idee wat mijn bloedgroep is trouwens. *schaam*quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef DJMomo het volgende:
flowbo, mss voor de zekerheid ook even de vk inlichten? weet niet of je bloedgroep negatief hebt, maar door val / trauma kan je bloed evt vermengd worden, en als je kindje dan positief is, kun je antistoffen aan gaan maken, bloedarmoede voor baby tot gevolg etc etc etc.
Jeeeej zet m op!quote:Op zondag 24 november 2013 22:59 schreef martine1984 het volgende:
4 cm en ze heeft net mijn vliezen gebroken. Gelukkig mooi helder. Voelt wel heel vies als dat uit je loopt. Nu wachten op krachtige weeën
Ohhhhh dat heb je alsnog snel gedaan. Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 november 2013 07:09 schreef martine1984 het volgende:
Om half twee het infuus er in en om 0451 had ik mijn prachtige zoon op mn borst. Jesse ♡♥♡ 4130 gram en 51 cm. Alles er op en er aan. Hij heeft ruim een uur liggen drinken en nu slaapt hij op mn borst. Begint nu allemaal tot me door te dringen. Hij is een prachtig tevreden mannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was 1min te vroeg.. Wat een timing!!quote:Op maandag 25 november 2013 04:50 schreef Mabawa. het volgende:
Oh Martine, hopelijk heeft t infuus zn werk goed gedaan! Misschien lig je m zelfs al te knuffelen. Zo niet zet m op nog even![]()
Hier weer wakker met hongerrrrr. Dat ga ik niet missen
Oeps, ik heb niks gezegdquote:Op maandag 25 november 2013 09:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Mabawa heeft om 07:30 de update voor Martine gepost, dus het valt wel mee
Zandsculptuur was de kloonnaam van Burdie. Nog steeds niet iedereen kan daar aan wennen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:42 schreef Tennisballetje het volgende:
Zand?
Gefeliciteerd Martine! Mooie naam!
19 december. Het is puur figureren (wel volledig in beeld, het draait om een zwangere vrouw) maar huuuu! Wel super tof!quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 10:13 schreef ProjSkippy het volgende:
Mogguh!
Martineeee! Gefeliciteerd! Ik zag net trouwens ergens een foto voorbij komen van je kamertje en deken etc en ik zie het helemaal voor me.
--
Mabawa met d'r timing viel mij ook op JJ!
Hoop dat de boterhammen met jam gesmaakt hebben! Lekker rustig aan doen vandaag en nog even die ananasharten gebruiken hè!Daar heb je je vriend niet bij nodig.
--
Er was meer..
Ohja! Jompels voor mijlpalen!
Jompelt!
--
Ik ga straks opnames doen voor Zembla. Ik ben echt retezenuwachtig.
^^ datquote:Op maandag 25 november 2013 10:17 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zandsculptuur was de kloonnaam van Burdie. Nog steeds niet iedereen kan daar aan wennen.
Zandvogel.
quote:Op maandag 25 november 2013 10:17 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zandsculptuur was de kloonnaam van Burdie. Nog steeds niet iedereen kan daar aan wennen.
Zandvogel.
Tot nu toe gebeurd er nog niet veel. Wel gister meer afscheiding dan normaalquote:Op maandag 25 november 2013 09:14 schreef Sethiwe het volgende:
Angelatje wat denk je, gaat je schoonmoeder gelijk krijgen?
Ja precies dat zei een vriendin van me ook. En ik wil ook absoluut geen ander ledikantje. Ledikantje dat ik nu heb, daar heeft mijn vader nog in gelegen. Mijn moeder heeft het 30 jaar geleden beschilderd met pinkeltje, schaapjes, een vijver met kikkers etcquote:Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef Pvoesss het volgende:
het is idd heel lastig als hij niet omhoog kan, dan is een baby er uithalen en er in leggen een stuk lastiger. Zeker als je moe bent en na de bevalling enzo.
Tjah als ik 1 ding ondertussen niet meer doe is letten op hoe mooi het is.quote:Op maandag 25 november 2013 11:47 schreef Burdie het volgende:
Die is 'niet echt' mijn smaak.
Maar sowieso co-sleepers niet, eigenlijk. Heb nog nooit een mooie gezien.
We hebben 200 euro van mijn ouders gekregen voor een cosleeper dus dat is sowieso al handigquote:Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef Chanty het volgende:
Whehehe zul je altijd zien ja Pvoesss. Maareeh,... 13e maand binnenkort?
Iets kan beide zijn hequote:Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Tjah als ik 1 ding ondertussen niet meer doe is letten op hoe mooi het is.
Ik weet van heel veel dingen dat ik ze in gebruik echt niet kan waarderen en veel nieuwe moeders kopen het toch want het is zo mooi.. Dan moet ik grinniken want mooi is leuk maar doe mij maar gemak
Dat geeft niet. Gewoon mededelen aan manlief, klaar.quote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Theeleuter het volgende:
Ik heb een tijdje terug ook besloten een wieg te willen, durf het alleen nog niet aan manlief te vertellen![]()
Bij mijn dochter hebben we destijds wandelwagen (met wiegbak) gebruikt. Maar lijkt me helemaal niet praktisch als ik erop uit wil. Moet ik dat ding steeds van boven naar beneden en omgekeerd sjouwen....
Wat betreft sommige producten imho niet. zoals bijvoorbeeld eetstoelen..quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Iets kan beide zijn he. Mooi en handig in gebruik.
Ik kan me volgens mij nog wel een foto van jouw kinderstoel herinneren.quote:Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik bedoel voor baby's dus he kinderstoelen zoals tripptrap, en bloom enzo
Ik vind hem dus afschuwelijk in het gebruik, maar er mist voor mij dus echt een ligfunctie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 november 2013 12:24 schreef Soempie het volgende:
Ik vind de tripptrap mooi die we hebben en ook nog eens heel handig.![]()
Ah, vandaar, hier is M. nog nooit in slaap gevallen tijdens het eten. Kan me wel voorstellen dat je een ligfunctie handig vindt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind hem dus afschuwelijk in het gebruik, maar er mist voor mij dus echt een ligfunctie bijvoorbeeld.![]()
Maar goed ik heb kinderen die vielen in slaap bij het etenen dan is dat zo handig.
Ik vind de tripptrapp handig, omdat hij zo ontzettend lang mee kan (hoogte is makkelijk te verstellen), het niet zo'n lomp groot ding is, hij makkelijk schoon te houden is en je hem aan kunt schuiven aan je tafel.quote:Op maandag 25 november 2013 12:30 schreef Chanty het volgende:
Ohhhhh had het kunnen weten. Vind dat er best leuke kinderstoeltjes zijn, maar merk dat ik (nu nog) weinig waarde hecht aan het uiterlijk van de stoel dus wat mij betreft wordt dat een ikea-modelMaar misschien bedenken mijn hormonen zich nog
Zo'n mozeswiegje, is dat een beetje stevig? Heb er ook een zien staan op marktplaats maar vind ze er zo wankel uitzien.
Stevig lijkt me wel, maar ik denk dat een baby er misschien snel uitgroeit?quote:Op maandag 25 november 2013 12:30 schreef Chanty het volgende:
Zo'n mozeswiegje, is dat een beetje stevig? Heb er ook een zien staan op marktplaats maar vind ze er zo wankel uitzien.
Wij hebben deze gekocht laatstquote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan me volgens mij nog wel een foto van jouw kinderstoel herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik flikker echt over alles heen bij ons thuis, maar die stoel ben ik nog nooit over gestruikeldquote:Op maandag 25 november 2013 12:46 schreef DJMomo het volgende:
die is echt uberlelijk idd. Daarbij zou ik altijd struikelen over die poten volgens mij.
Wij hebben een nep-triptrap. De tiamo variant. Sjaak donderde ook altijd in slaap![]()
Ik kon dat niet..quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef Chanty het volgende:
Hihi ok.... dat is inderdaad een heel lelijke stoel (niet dat die van de ikea mooi zijn)...
En dat ze snel uit zo'n wiegje groeien lijkt me niet zo'n probleem, heb het echt in gedachten voor de eerste drie maanden. Daarna gewoon in het ledikantje. Tegen die tijd kan ik vast weer wat dieper bukken
mijn dochter sliep vrij vlot in het ledikant, vandaar dat het destijds geen probleem was. Ik zie haar alleen nog wel een tijdje het ledikantje gebruiken. Niet normaal hoe die altijd vol tegen de spijlen aan slaapt. Verbaast me dat ze niet met een afdruk van spijlen wakker wordtquote:Op maandag 25 november 2013 12:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Gewoon mededelen aan manlief, klaar.Zo slepen is ook niks!
Is idd handiger om meerdere plekken te hebben waar je je kindje te slapen kan leggen toch..
Ah ok, nou ja... merk het wel tzt. Anders kunnen we altijd nog kijken om hem creatief op te hogen. Eerst maar een wiegje scoren. ander wiegje dat ik gezien heb ik wat langer dan zo'n mozesmandjequote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Te instabiel en te lastig neerleggen helemaal als ze al sliepen. Het was gewoon te diep.
Daar zou ik helemaal gek van worden..quote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Burdie het volgende:
Oja, isofix.
Ik word er lichtelijk zenuwachtig van, mijn ouders hebben een MC als cadeau beloofd, maar ze komen maar niet met een concreet voorstel of een concrete vraag welke we willen...
Ik weet dat we hem zelf mogen uitzoekenquote:Op maandag 25 november 2013 13:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaal gek van worden..
Ik heb daarom ook liever niet dat mensen dingen zomaar geven.
Ik heb echt een hele hele hele grote voorkeur. en als ik een ander zou krijgen zou ik niet blij kunnen zijn denk ik
Ik moest even opzoeken wat een isofix is, maar tnx, weet ik dat dat dus ook aangeschaft moet wordenquote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Burdie het volgende:
Oja, isofix.
Ik word er lichtelijk zenuwachtig van, mijn ouders hebben een MC als cadeau beloofd, maar ze komen maar niet met een concreet voorstel of een concrete vraag welke we willen...
De Leander wieg vind ik zo mooiquote:Op maandag 25 november 2013 13:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah ok, nou ja... merk het wel tzt. Anders kunnen we altijd nog kijken om hem creatief op te hogen. Eerst maar een wiegje scoren. ander wiegje dat ik gezien heb ik wat langer dan zo'n mozesmandje
Die kun je ook echt niet over het hoofd zien.quote:Op maandag 25 november 2013 12:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik flikker echt over alles heen bij ons thuis, maar die stoel ben ik nog nooit over gestruikeld
Knuffels... Ik heb mijn pakweg 100 knuffels nog van vroeger en mijn man heeft er niet heel veel minderquote:Op maandag 25 november 2013 13:28 schreef Pvoesss het volgende:
Genoeg plekken zonder levertijd hoor.![]()
Hahah en toch he op de 1 of andere manier blijven knuffels populair
Isofix zit wel of niet in je auto. Dat schaf je niet zomaar aan, dat zit ingebouwd.quote:Op maandag 25 november 2013 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat een isofix is, maar tnx, weet ik dat dat dus ook aangeschaft moet worden
heb jij ze allemaal nog? Ik heb een paar jaar geleden een dekenkist vol naar de milieustraat gebracht. Ik heb er vier bewaard denk ik.quote:Op maandag 25 november 2013 13:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Knuffels... Ik heb mijn pakweg 100 knuffels nog van vroeger en mijn man heeft er niet heel veel minderEen groot deel is nog in prima staat dus als er iets op het verboden-te-geven-lijstje-komt dan is het wel knuffels
Dat is inderdaad een heeel tof wiegjewaarschijnlijk ook heel duur?
Echt waar Paxlie kan dat welquote:Op maandag 25 november 2013 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die kun je ook echt niet over het hoofd zien.
Dat vind ik dus ook echt een nadeel. Ik moest er ook vaak naast gaan liggen en mijn hand er bij houden.quote:Op maandag 25 november 2013 13:37 schreef Soempie het volgende:
Mooie wieg, maar het lijkt me onhandig dat hij niet direct aan je bed kan staan. M. werd bijvoorbeeld rustig als ik m'n hand bij hem had en dan is het wel fijn als je ondertussen zelf ook kunt liggen.
Die stoel heeft gewoon z'n eigen atmosfeer, waardoor je op tijd gewaarschuwd wordt.quote:Op maandag 25 november 2013 13:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Echt waar Paxlie kan dat welDe bank, tafel, eigenlijk alles.
wil je ze voor je eigen kind gaan gebruiken? Of doneren aan een goed doel?quote:Op maandag 25 november 2013 13:43 schreef Chanty het volgende:
Tnx laziness, mooi uitzoekwerk voor mijn manIn mijn auto (20 jaar oud) zal het iig niet zitten
Maar goed, 20 jaar geleden konden daar ook MC's in dus dat zal nu ook vast kunnen
Tennisballetje: ik heb er tien weggedaanDat waren de knuffels zonder emotionele waarde. Van alle anderen kon ik echt geen afstand doen om die reden, of omdat ze gewoon nog dermate goed eruit zien dat ik het zonde vond. Ze zitten allemaal in een grote doos. Mijn man moet nog een keer zijn knuffels uitsorteren.
Voor mijn eigen kind. De echt verlepte knuffels natuurlijk niet, maar die zijn niet voor niks zo verleptquote:Op maandag 25 november 2013 13:48 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
wil je ze voor je eigen kind gaan gebruiken? Of doneren aan een goed doel?
Ik ben misschien wat hartelozer als het om weggooien gaat. Maar anders zou ik zo snel uit mijn huis barsten
Ow ja zo zat tquote:Op maandag 25 november 2013 13:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Isofix zit wel of niet in je auto. Dat schaf je niet zomaar aan, dat zit ingebouwd.
Je kan wel een familyfix aanschaffen om een MC makkelijk in en uit je auto te halen. Die familyfix bevestig je aan de isofix haken in je auto.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hierquote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef Mabawa. het volgende:
Hallo Mabawa-update vanuit het ziekenhuis![]()
Ben hier al heel de ochtend ivm inleiding en mijn vliezen zijn net gebroken!!
Ja, de ruimte is er hier nu ook nog wel maar ik moet straks toch een hele kamer missen voor mijn rommel, dus ik ben maar alvast pro-actief kritisch aan het doenquote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Voor mijn eigen kind. De echt verlepte knuffels natuurlijk niet, maar die zijn niet voor niks zo verlept![]()
Dus die kunnen niet weg. De knuffels die ik wel weg heb gedaan eerder heb ik aan mijn moeder meegegeven. Die heeft een stichting in Zuid-Afrika, dus die zijn ook goed terecht gekomen
Wij hebben wel genoeg ruimte. Maar merk ook dat ik aan sommige dingen ook minder waarde ben gaan hechten dus we gaan sowieso nog een keer de hele zolder door. Dan zullen er toch weer wat dingen weggaan die eerder echt niet weg konden
Ohja. Whihiquote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
mijn dochter sliep vrij vlot in het ledikant, vandaar dat het destijds geen probleem was. Ik zie haar alleen nog wel een tijdje het ledikantje gebruiken. Niet normaal hoe die altijd vol tegen de spijlen aan slaapt. Verbaast me dat ze niet met een afdruk van spijlen wakker wordt![]()
Nadeel is dat ik natuurlijk de duurdere wiegjes het mooist vind![]()
Oh, wij hebben een tripp trapp en een ikea kinderstoel. tripp trapp voor aan tafel en die van ikea is gewoon overal handig, zeker om mee te nemen en niet duur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik al verteld dat mijn chocolade op is?
Oh, ik zie nog een jompel nodig voor JJLekker naar huis. Ondanks niet weten wat de oorzaak is, kan ik me voorstellen dat thuis zijn ook wel weer heel fijn is!
![]()
Misschien moeten wij dat ook maar doenquote:Op maandag 25 november 2013 14:15 schreef Pvoesss het volgende:
Wij gebruiken gewoon lekker de gordels. Dat gaat prima en makkelijk.
Hebben ze er -zonder de oorzaak te kennen- wel wat aan kunnen doen? Je lag daar toch niet voor niks...quote:Op maandag 25 november 2013 14:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
En ik mag vandaag naar huis! Beetje dubbel gevoel, want totaal geen oorzaak gevonden, maar toch wel blij dat ik weer mn kind eindelijk kan zien en naast man kan slapen
Ik vind t zelf ook raar, en zit er ook hard aan te denken om toch een second opinion te vragen. Heb nog precies dezelfde klachten.. Enige wat ze me nu zeggen is dat ik niet mag werken en me rustig moet houden. En ik krikg tabletjes mee die ik alleen ZO NODIG (dus elke keer als ik opstaquote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Chanty het volgende:
JJ wat fijn maar toch wel raar dat ze je gewoon naar huis sturen zonder dat nog duidelijk is wat er aan de hand isIk zou denk ik toch even een ander ziekenhuis raadplegen. Of zijn je klachten nu ineens weg?
Nee, helemaal niks gedaanquote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hebben ze er -zonder de oorzaak te kennen- wel wat aan kunnen doen? Je lag daar toch niet voor niks...
Theeleuter, je man durft wel zeg: kont tegen de krib bij een zwangere vrouw zonder chocolade.
Ooh! Wat! Spannend! Hij is er heel snel!quote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef Mabawa. het volgende:
Hallo Mabawa-update vanuit het ziekenhuis![]()
Ben hier al heel de ochtend ivm inleiding en mijn vliezen zijn net gebroken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |