Dat is natuurlijk iets anders. Mijn zus staat me bij in deze keuzes (afgestudeerd als vroedvrouw) dus daar ga ik niet zomaar de gyn volgen. Maar de onderzoeken, daar vraag ik idd nooit naar..quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo moeilijk om te begrijpen, maar als het werkt voor jou is het prrima natuurlijk.
Er zijn zeker mbt bevallen en pijnstilling en andere dingen zo erg veel keuzes en als andere de keuzes maken dan kan het voor jouw ook niet zo prettig verlopen allemaal.
Zal ik zien, ze geeft me raad en ik doe wat ik zelf wil.. Ik lees ook genoeg op internet..quote:
Hoe ver ben je dan, dat dat niet meer lukt?quote:Op zondag 24 november 2013 08:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja hier! Kan niet meer op mijn buik slapen en dat is me toch rete irritant!
Martine ik vind zo'n zondag altijd wel een mooie dag om te bevallen. Misschien dat vamdaag jouw dag is? Het kan snel gaan.
Oh, ik lig nog wel gewoon op m'n buik met 23 wekenquote:Op zondag 24 november 2013 08:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja hier! Kan niet meer op mijn buik slapen en dat is me toch rete irritant!
Martine ik vind zo'n zondag altijd wel een mooie dag om te bevallen. Misschien dat vamdaag jouw dag is? Het kan snel gaan.
Lijkt me echt verschrikkelijk dan, ik slaap echt dagelijks op mn buikquote:Op zondag 24 november 2013 09:12 schreef Pvoesss het volgende:
Dat kon ik ook gewoon vrijwel direct niet meer.
Dat weet ik 2 dec pasquote:Op zondag 24 november 2013 09:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hoe ver ben je dan, dat dat niet meer lukt?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vriend en ik hebben vandaag samen genesteldrangd.Alle kleertjes liggen netjes in de kast en het huis is heerlijk opgeruimd. Verder lekker op de bank wat series gekeken (The Bridge). Best aardig gelukt dus!
Houd je dat even in de gaten, die combi klinkt niet zo goed. Misschien even vk bellen voor bloeddruk?quote:Op zondag 24 november 2013 09:23 schreef ProjSkippy het volgende:
Meld met hoofdpijn en opgezwollen vingers - maar ik had wél een goede nacht!
Nog steeds hetzelfde eigenlijk, geen duidelijkheid, 24uur per dag aan de hartbewaking.. Bloed/infuusprikken wat constant mis gaatquote:Op zondag 24 november 2013 10:17 schreef Purple010 het volgende:
Meld, nog heerlijk in bed... Kon niet in slaap komen, maar toen het eindelijk lukte zzzzzzzz...
Twink, dat lijkt me zeker lastig zo'n bezoek!
Martine en Mabawa, kom op ladies! Hoop dat jullie snel aan het baby knuffelen zijn, want daarna mag ik!
Flower beterschap!
Jj hoe is het bij jou?
Pfff JJ wat een gedoe zeg. Al zouden ze weten hoe of wat zou dat al zoveel schelen denk ik. Heb je fijne opvang voor je kleintje?quote:Op zondag 24 november 2013 10:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde eigenlijk, geen duidelijkheid, 24uur per dag aan de hartbewaking.. Bloed/infuusprikken wat constant mis gaat
Houd niet over
Ja vóóral die onzekerheid is wat ik heel vervelend vind. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!quote:Op zondag 24 november 2013 10:23 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Pfff JJ wat een gedoe zeg. Al zouden ze weten hoe of wat zou dat al zoveel schelen denk ik. Heb je fijne opvang voor je kleintje?
Heel begrijpelijk hoor. En fijn! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken.quote:Op zondag 24 november 2013 10:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja vóóral die onzekerheid is wat ik heel vervelend vind. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!
Mijn zoontje zit voorlopig bij mn vader en moeder, die werken beide niet, dus kunnen hem dagelijks naar school brengen en weer ophalen, dus dat is wel een hele geruststelling
Nee, nog nooit last van gehad eigenlijk, pas sinds 3 weken. Ik val nog steeds wel dagelijks een klein beetje af, rond de 200g per dag. Maar dat wijten ze dus wel aan de (iets) te snel werkende schildklier..quote:Op zondag 24 november 2013 10:25 schreef Purple010 het volgende:
Martine, lijkt me verstandig om naar je man te luisteren, ook al is het niet leuk.
JJ, want een gedoe in dat ziekenhuis, klinkt weinig professioneel. Had je voor je zwangerschap ook al last van hartkloppingen? En blijf je nu wel een beetje op gewicht?
LOL, we gaan ons best doen. Hier weinig actie helaas, wordt afwachten en geduld hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 10:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als jullie nou gewoon even met een paar tegelijk baby's gaan showen, dan heb ik nog een beetje vermaak![]()
Vind wel dat het tijd is voor nieuwe baby's!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werd vanacht wakker omdat mijn man aan mijn buik zat. Hij was contact aan het maken met de babies, zoals hij bij haptonomie geleerd heeft. Ik heb net gedaan of ik sliep en hem even zijn momentje gegund.![]()
Jup! Komt goedquote:Op zondag 24 november 2013 13:00 schreef Mabawa. het volgende:
Fijn dat je bloeddruk goed is Skips. Alsnog goed in de gaten houden hoor, mocht de hoofdpijn ineens flink erger worden of ga je flitsen/sterren/vlekken/wazig zien dan toch je vk maar bellen.![]()
Nikki moooooi! Ik snap nu heel goed wat je bedoelde met dat stoerdere! Die 2 bedjes![]()
Blue een knipper!Hartelijk welkom en gefeliciteerd!
Alles goed bij Musique zie ik.Lekker koekjes!
Zo ik ben al een aardig end op weg. Alles papieren zitten in de map waar ze horen, onnodige spullen liggen in de kast, kledinghangertjes schoongemaakt (), helft van de was weggewerkt. Zo nog even stofzuigen en misschien wel mijn kledingkast een beetje ordenen en dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag.
Oke oke, maar het is iets idd zoals Kim ook zegt!quote:
Haha ja wie weet. Ik ga zo nog even aan de slag.quote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef ikke_84 het volgende:
misschien moet je toch maar gaan stofzuigen mabawa. Al dat gerommel in huis geeft gerommel in je buik
quote:Op zondag 24 november 2013 18:36 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
* Mabawa. pushed en pushed... en gaat maar weer een verbandje verschonen![]()
Vriendlief wil nietquote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]. Ga eens heel snel een partij seksen met ananasharten!
Ja misschien komt het omdat ik hem de afgelopen dagen steeds naar bed sleurde en hij gisteren pas door had dat ik dat deed in de hoop dat het wat zou doen en niet voor mn eigen plezierquote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Hahaha dat hoor je niet zo vaak van mannen..
Ik heb een postverbod mbt dat onderwerp ;p
Ik las het hier even hardop voor. Volgens mij krijg ik nu (als ik de übermijlpaal gehaald heb) Kix ook het bed niet meer in.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja misschien komt het omdat ik hem de afgelopen dagen steeds naar bed sleurde en hij gisteren pas door had dat ik dat deed in de hoop dat het wat zou doen en niet voor mn eigen plezier
Maar hij is wel lief en gaat nu mijn teennagels lakken
quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]. Ga eens heel snel een partij seksen met ananasharten!
Echt he.. Grmblquote:
Volgens mijn schoonmoeder ga ik morgen bevallen, dat heeft ze gedroomd. En ze heeft vaak voorspellende dromen zegt ze...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |