abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133577159
Mooi geworden hoor Nikki, echt een stoer kamertje.

Mabawa en martine hopelijk gaat het echt beginnen :% :%
Misschien krijgt de waarzegster weer gelijk!

Jj ben je zo lastig te prikken, wel vervelend, want geeft ook minder vertrouwen, denk ik. Kunnen ze nog niets zeggen over je hartritme, je ligt nu toch al sinds vrijdag aan de bewaking?

Purple wel fijn dat je man ondanks zijn chaggo zijn, wel flink aan het sjouwen is gegaan.
pi_133578489
Ik hoor activiteit! Spannend dames!
pi_133578996
Ow martine ook aan t rommelen!!! Spannend *O*
pi_133579680
Spannend Martine en Mabawa *O*
Hopelijk zet t door bij jullie allebei, succes :%
pi_133580146
Ik lig inderdaad sinds vrijdag aan de monitor. Ze zien bij inspanning(lees: 5m lopen al }:| ) direct mn hartslag oplopen tot rond de 160-170. Ik heb morgen een hart echo, wanneer daar ook niks uitkomt ga ik wel een second opinion vragen in een ander ziekenhuis inderdaad.

En ik ben lastig te prikken blijkbaar. Ze hebben me vanaf dinsdag in totaal al 11 keer geprikt(bloedprikken en infuus verwisselen e.d) en het is tot nu toe pas 2x gelijk goed gegaan :'). Ze hebben nu het infuusprikken maar gestaakt, want vanwege de zwangerschap geven ze me voorlopig toch geen medicijnen, het was alleen een preventief infuus, mocht ik opeens van mn stokkie gaan. Dus ik word constant eigenlijk voor niks gemarteld ;(

Verder: volgens mij heeft mn post van vandaag geholpen.. Twee rommelende dames *O* *O* *O* *O* *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 24 november 2013 @ 18:29:41 #81
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133581086
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:17 schreef Mabawa. het volgende:
Neeee zoveel actie is er nog niet :@
Persen kreng! Persen! O+ :9
pi_133581235
Martine al meer nieuws? :D

Ben helemaal niet ongeduldig en nieuwsgierig hoor 8)7

En mabawa? :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133581246
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:29 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Persen kreng! Persen! O+ :9
* Mabawa. pushed en pushed... en gaat maar weer een verbandje verschonen :')
  zondag 24 november 2013 @ 18:38:13 #84
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133581295
En Martine aan de rommel! Hoppa!

--

Enf een winterjas! Ik pas de mijne nog nét. Frans wijduitlopend model. Alhoewel shoppen voor een nieuwe natuurlijk ook leuk geweest was.

--

Nikki, je behang! O+

--

Zo en nu ga ik weer plat in de bank.
  zondag 24 november 2013 @ 18:39:28 #85
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133581345
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:36 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

* Mabawa. pushed en pushed... en gaat maar weer een verbandje verschonen :')
-O- . Ga eens heel snel een partij seksen met ananasharten!
pi_133581402
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Vriendlief wil niet }:|
pi_133581409
Harde buiken af en toe echt gemeen maar weinig regelmaat. Wel nu een beetje een bandgevoel om mn boven buik. Buik blijft strak en wil niet echt meer ontspannen. Ga zo denk ik maar even overleggen met de verloskundige. Kleuter gaat nu naar bed. Dus die horen we tot morgen ochtend niet meer.
pi_133581424
Door de woonkamer wisseling heeft mijn man nu de 3 en ik de 2 zits...er is toch iets misgegaan in mn goede plan!

En go ladies *O* *O*
pi_133581487
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:41 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Vriendlief wil niet }:|
Hahaha dat hoor je niet zo vaak van mannen..
Ik heb een postverbod mbt dat onderwerp ;p
pi_133581526
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Hahaha dat hoor je niet zo vaak van mannen..
Ik heb een postverbod mbt dat onderwerp ;p
Ja misschien komt het omdat ik hem de afgelopen dagen steeds naar bed sleurde en hij gisteren pas door had dat ik dat deed in de hoop dat het wat zou doen en niet voor mn eigen plezier :P

Maar hij is wel lief en gaat nu mijn teennagels lakken :D
pi_133581615
:D O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 24 november 2013 @ 18:52:32 #92
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133581686
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja misschien komt het omdat ik hem de afgelopen dagen steeds naar bed sleurde en hij gisteren pas door had dat ik dat deed in de hoop dat het wat zou doen en niet voor mn eigen plezier :P

Maar hij is wel lief en gaat nu mijn teennagels lakken :D
Ik las het hier even hardop voor. Volgens mij krijg ik nu (als ik de übermijlpaal gehaald heb) Kix ook het bed niet meer in. :')
pi_133581780
Hahaha ik vertelde bij het op tafel zetten van de pannenkoeken vd week (gebakken op verzoek man) dat die weeën opwekkend zouden zijn. Kreeg ik bijna een verbod om ze te eten! Als hij dat had geweten had hij dr nooit om gevraagd....Jaja
pi_133582030
Volgens mij gaat die van mij er juist alles aan doen om de bevalling op te wekken op de uitgerekende datum. Als een soort drill instructor me door het bos laten lopen, bij de lunch krijg ik een stapel pannenkoeken met ananas en een glas bitter lemon, drukpuntmassage, seks, de hele rambam. :D :+

Hij is de hele maand december vrij en moet daarna weer werken, dus hij zei gister al dat hij hoopte dat ze er met 40 weken wel zou zijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 24 november 2013 @ 19:22:01 #95
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133582747
JJ god lekker ook dat ze zo mis prikken de hele tijd }:| Bah!

Martine en Mabawa, datumtweeling, dat zou leuk zijn zeg!! O+
Mabawa wat lief van je man, je teennagels lakken! O+

Skips whihi ja nog net? Ach dat moet dan maar even toch? :P Ik had met mn dochter geen gekocht, zo vaak ging ik er niet meer uit dus deed mn jas toen gewoon aan en open. Maar nu heb ik 'm wel echt nodig gok ik.

quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

:D _O-

Purple whaha nee das geen goeie ruil lijkt me?! Plaatsje inpikken? ;)

Soempie omg :D _O- Dat wordt nog zwaar dan dus voor je, en dan heb ik het nog niet eens over de bevalling? :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133583054
Hahaha die mannen toch. :D
Soempie wat schattig! Het zou natuurlijk ook heel leuk zijn als hij lekker lang vrij is als ze er is.
pi_133585076
Nog geen baby's? Tsjk }:|
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133585099
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef DJMomo het volgende:
Echt he.. Grmbl o|O
pi_133587456
Lijkt toch wel serieus te zijn. Weeën duren een minuut of langer en beginnen toch wel pijnlijker te worden al kan ik ze nog makkelijk opvangen. Verloskundige doen nu de overdracht en de nacht verloskundige komt met een uurtje langs
pi_133587933
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef DJMomo het volgende:
Volgens mijn schoonmoeder ga ik morgen bevallen, dat heeft ze gedroomd. En ze heeft vaak voorspellende dromen zegt ze...
En volgens mijn tweelingzus ga ik dinsdag bevallen...zij heeft haar eigen bevaldatum vanaf het begin goed voorspeld...2,5 week te vroeg...
Dus ik ben benieuwd ;)

Martine wat spannend!!! Zet hem op ^O^ :%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')