abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133567603
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:17 schreef Purple010 het volgende:
Meld, nog heerlijk in bed... Kon niet in slaap komen, maar toen het eindelijk lukte zzzzzzzz...

Twink, dat lijkt me zeker lastig zo'n bezoek!

Martine en Mabawa, kom op ladies! Hoop dat jullie snel aan het baby knuffelen zijn, want daarna mag ik!

Flower beterschap!

Jj hoe is het bij jou?
Nog steeds hetzelfde eigenlijk, geen duidelijkheid, 24uur per dag aan de hartbewaking.. Bloed/infuusprikken wat constant mis gaat :')

Houd niet over
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133567605
Boks voor je man Martine! Hij heeft helemaal gelijk. Volgens mij ben je jezelf al meerdere keren voorbij gerend zelfs! Ga je wel naar de familiedag?
Misschien lekker echt even relaxen en niks doen? :*
pi_133567622
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 10:21 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Nog steeds hetzelfde eigenlijk, geen duidelijkheid, 24uur per dag aan de hartbewaking.. Bloed/infuusprikken wat constant mis gaat :')

Houd niet over
Pfff JJ wat een gedoe zeg. Al zouden ze weten hoe of wat zou dat al zoveel schelen denk ik. Heb je fijne opvang voor je kleintje?
pi_133567647
Martine, lijkt me verstandig om naar je man te luisteren, ook al is het niet leuk.

JJ, want een gedoe in dat ziekenhuis, klinkt weinig professioneel. Had je voor je zwangerschap ook al last van hartkloppingen? En blijf je nu wel een beetje op gewicht?
pi_133567648
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:23 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Pfff JJ wat een gedoe zeg. Al zouden ze weten hoe of wat zou dat al zoveel schelen denk ik. Heb je fijne opvang voor je kleintje?
Ja vóóral die onzekerheid is wat ik heel vervelend vind. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!

Mijn zoontje zit voorlopig bij mn vader en moeder, die werken beide niet, dus kunnen hem dagelijks naar school brengen en weer ophalen, dus dat is wel een hele geruststelling O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133567663
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 10:25 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ja vóóral die onzekerheid is wat ik heel vervelend vind. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!

Mijn zoontje zit voorlopig bij mn vader en moeder, die werken beide niet, dus kunnen hem dagelijks naar school brengen en weer ophalen, dus dat is wel een hele geruststelling O+
Heel begrijpelijk hoor. En fijn! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken.
pi_133567665
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:25 schreef Purple010 het volgende:
Martine, lijkt me verstandig om naar je man te luisteren, ook al is het niet leuk.

JJ, want een gedoe in dat ziekenhuis, klinkt weinig professioneel. Had je voor je zwangerschap ook al last van hartkloppingen? En blijf je nu wel een beetje op gewicht?
Nee, nog nooit last van gehad eigenlijk, pas sinds 3 weken. Ik val nog steeds wel dagelijks een klein beetje af, rond de 200g per dag. Maar dat wijten ze dus wel aan de (iets) te snel werkende schildklier..
pi_133567677
Als jullie nou gewoon even met een paar tegelijk baby's gaan showen, dan heb ik nog een beetje vermaak 8-)

Vind wel dat het tijd is voor nieuwe baby's!!
pi_133567708
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als jullie nou gewoon even met een paar tegelijk baby's gaan showen, dan heb ik nog een beetje vermaak 8-)

Vind wel dat het tijd is voor nieuwe baby's!!
LOL, we gaan ons best doen. Hier weinig actie helaas, wordt afwachten en geduld hebben.
pi_133567775
Meld, zo bijlezen. c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133567890
martine, verstandige (8> . Ik zou naar hem luisteren ;) .

JJ, wat een gedoe! Duurt al best lang, die onzekerheid.

blablabla, ik kwam erachter dat ik samen met jou in 2008 ook in Z&G heb gepost. Toen was ik nog een echt newbie _O-

Purple, mabawa ga es werpen. Ik kan nu toch niet heel veel dus wil wat actie in dit topique :7
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133567973
Meld!

Gisteravond Sinterklaas gevierd bij mijn ouders. Was erg gezellig en veel gekregen. Zoontje van mijn zus was wel erg druk en zijn oren deden het niet }:| merk wel dat ik daar nu ff slecht tegen kan.
Dus ik was helemaal gesloopt en heb heerlijk geslapen :Z vanavond Sinterklaas bij mijn schoonouders..

Nog steeds geen verse baby's zie ik..

Jj nog steeds in het ziekenhuis.. :{

De rest ben ik vergeten
pi_133568160
Jj wat een gedoe allemaal. Kan me goed voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Gelukkig zijn je ouders er voor je zoon dat is al een hele zorg minder.

Familie dag slaan we ook over. Is toch altijd saai. De ooms en tantes van mijn man hebben de leeftijd van mijn opa. Dus dan is het misschien in te denken wat een gezellig theekransje dat is ;) manlief heeft nu ook nog eens diarree dus eigenlijk wel fijn voor hem om thuis te zijn. Denk dat het de spanning is. Een helderziende heeft ons de 24ste gezegd en tot dusver heeft ze altijd nog gelijk gehad. Niet dat ik nu ergens last van heb maar goed de dag is nog niet om :)

Angela herkenbaar hoor dat kortere lontje, ik kan ook een stuk minder hebben de laatste tijd.

Flower sterkte met je enkel. Hopelijk geneest het snel. Tegen blauwe en beurse plekken helpen de vsm arnica tabletten heel goed. Die doen het werk van binnen uit ipv de zalf die je erop smeert.
  zondag 24 november 2013 @ 11:45:05 #39
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133568679
Hmmm, die combi dacht ik al een beetje (hoofdpijn + vocht) maar ik had Google er maar even buiten gelaten. oO< Ik zal zo mijn bloeddruk even meten in ieder geval.

Edit: BD 98/61.

--

Awww Flower! Met je been :*.

--

JJ ik blijf jou gewoon kusjes geven. :*

--

Martine, slimme vent! Maar het was voor jou ergens misschien ook wel even leuk geweest. Neemt niet weg: slimme vent!

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 24-11-2013 11:58:23 ]
pi_133568980
Dankjullie wel allemaal.. Vind t echt lief dat jullie aan me denken O+
pi_133569766
Jj wat en heftigheid zeg! Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt. Dit is echt niks zo idd.
pi_133569878
JJ het zit je echt niet mee zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je helemaal naar wordt van de onzekerheid. Wel fijn dat je zoontje door je ouders kan worden opgevangen. Dat is wel een hele zorg minder voor jou. :*

Martine, slim dat je even rustig aan doet. Zal wel moeilijk zijn, maar stel dat het straks begint dan kun je je energie goed gebruiken.

Behangen is gelukt en guess what... ik vind het nog mooi ook. :D Results onder de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd vanacht wakker omdat mijn man aan mijn buik zat. Hij was contact aan het maken met de babies, zoals hij bij haptonomie geleerd heeft. Ik heb net gedaan of ik sliep en hem even zijn momentje gegund. O+
pi_133569995
Het eerste juli-kindje is in de maak!

Vandaag een echo gehad, de eerste voorzichtige berekening is 8+4, uitgerekend op 02-07-2014.

Ben nu doodop van de spanning, heel veel pijn gehad op vakantie, en dan is 10000km ver weg zijn van huis soms echt niet leuk.
Vandaar dat we dit weekend ook mochten langskomen voor een echo.
Intake etc doen we 3dec.

Nu een mooie knipper gezien, nog even voor de zekerheid gevraagd of het een goeie knipper was, gelukkig wel!

Nu proberen te gaan genieten....

(Voorstellen etc doe ik vandeweek even, dit moest ik nu kwijt)
pi_133570027
iemand?

10 incl. heb er ook nog een huidkleurige BH versteller bij

heb mijn broeken kunnen dragen tot de 34e week

VERKOCHT

[ Bericht 4% gewijzigd door Kleurdoos op 24-11-2013 14:15:41 ]
  zondag 24 november 2013 @ 12:53:42 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133570177
Gefeliciteerd Blue *O*
KuikenGuppy
pi_133570181
BlueEyes een knipper wat fijn! *O*
pi_133570208
Good morning ladies!
Ik heb heerlijk een gat in de dag geslapen en daarna uitgebreid gedouched. Geweldig!

JJ wat ontzettend vervelend en ook irritant dat ze niet kunnen vinden wat het is. Fijn dat je oudste in goede handen is bij je ouders! Heel veel sterkte!

Nikki dat is een mooi behangetje, wat zit het er weer strak op! Stoere mannenkamer hoor! En wat een mooie bedjes. Veel plezier bij de sprookjesboom :)

Flowerbox zo naar gevallen. Verzwikte enkel nog wel ;( Beterschap!

BlueEyes wat goed!! De eerste julibaby uit de lijst *O*

En alle LLM zijn nog steeds LLM! Kom er eens uit met die baby's! Succes met de allerlaatste loodjes!

Hier alles OK. Ik voel nog steeds weinig beweging maar dat kan komen omdat ze met hun ruggetjes naar de zijkanten van mijn buik liggen en dus vooral elkaar aan het schoppen zijn. Af en toe voel ik kleine plopjes bij mijn blaas (niet leuk ;)) of bij mijn navel. De hartjes gaan gelukkig als een speer! Vandaag ga ik maar weer eens wat verhuisdozen uitpakken en de strijk moet ook weggewerkt. En ik wil ook nog koekjes bakken :9
pi_133570384
Fijn dat je bloeddruk goed is Skips. Alsnog goed in de gaten houden hoor, mocht de hoofdpijn ineens flink erger worden of ga je flitsen/sterren/vlekken/wazig zien dan toch je vk maar bellen. :*

Nikki moooooi! Ik snap nu heel goed wat je bedoelde met dat stoerdere! Die 2 bedjes O+ O+

Blue een knipper! *O* Hartelijk welkom en gefeliciteerd!

Alles goed bij Musique zie ik. :) Lekker koekjes!

Zo ik ben al een aardig end op weg. Alles papieren zitten in de map waar ze horen, onnodige spullen liggen in de kast, kledinghangertjes schoongemaakt ( :') ), helft van de was weggewerkt. Zo nog even stofzuigen en misschien wel mijn kledingkast een beetje ordenen en dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag.
pi_133571673
Mooi kamertje Nikki!

En JJ, hopelijk zijn ze er snel achter wat er met je scheelt.

Blue-Eyes, welkom hier!

Nog geen baby's geboren? Ik wil hoger in de lijst, schiet eens op! :P
pi_133572096
Stoer kamertje zo, Nikki! ^O^

Mabawa, fanatiek hoor, maar dan heb je het maar gehad voor de komst van je kleine jongetje.

Martine, kan me zo goed voorstellen dat je er wel klaar mee bent ondertussen. Met wat ontsluiting, het verliezen van de slijmprop, enz. zou je ook denken dat het wel op gang komt. Wie weet vandaag, het duurt niet lang meer. :*

JJ, wat naar die onzekerheid over wat er nu eigenlijk aan de hand is. Hopelijk snel meer duidelijkheid.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')