abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133559434
Zwangerschap & geboorte

22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
05 december: P8 (papa)
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry***
14 juni: JaleesaJoia

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_133559445
Wijzigingen, geef maar door!
pi_133559481
Laatste post

quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat vind ik echt zo moeilijk om te begrijpen, maar als het werkt voor jou is het prrima natuurlijk.
Er zijn zeker mbt bevallen en pijnstilling en andere dingen zo erg veel keuzes en als andere de keuzes maken dan kan het voor jouw ook niet zo prettig verlopen allemaal.
Dat is natuurlijk iets anders. Mijn zus staat me bij in deze keuzes (afgestudeerd als vroedvrouw) dus daar ga ik niet zomaar de gyn volgen. Maar de onderzoeken, daar vraag ik idd nooit naar..
pi_133559492
Maar ga je dan dus je zus volgens?
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:05:41 #5
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133559510
het volgnummer van het topic klopt niet
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:08:04 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133559580
Sugarsnaps welkom en gefeliciteerd *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:10:36 #7
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133559671
Ah, ik zie net dat ik in het vorige deel een pagina gemist heb, maar daar kan ik nu op mobiel niet meer uit kwooooten. Probeer ik morgen even!

Welterusten allemaal! :z
pi_133560431
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef Pvoesss het volgende:
Maar ga je dan dus je zus volgens?
Zal ik zien, ze geeft me raad en ik doe wat ik zelf wil.. Ik lees ook genoeg op internet..

Ja ik zie net dat hij het volgnr automatisch aanpast, wist ik niet, mijn excuses..
pi_133566771
Goedemorgen, meld! Redelijk goed geslapen wordt pas net wakker met 3 of 4 plaspauzes. Mn mannen slapen allebei nog en Muk zit nog steeds in mn buik. Ben ergens wel teleurgesteld had gehoopt dat hij er nu toch wel zou zijn. Wachten duurt erg lang......

Waar zijn de nachtbrakers gebleven?
pi_133566895
Nog geen verse baby's. Mawaba..martine?
Ik las in elk geval dat ze bij jou niet lang meer gaan wachten mawaba, spannend!!
pi_133566902
@martine..aahw ja kan ne voorstellen dat je dan teleurgesteld wakker word ;) wachten lijkt mij ook heel vervelend!
pi_133566903
Ja hier! Kan niet meer op mijn buik slapen en dat is me toch rete irritant!

Martine ik vind zo'n zondag altijd wel een mooie dag om te bevallen. Misschien dat vamdaag jouw dag is? Het kan snel gaan.
pi_133566926
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 08:55 schreef Twinkle20 het volgende:

Martine ik vind zo'n zondag altijd wel een mooie dag om te bevallen. Misschien dat vamdaag jouw dag is? Het kan snel gaan.
Hoe ver ben je dan, dat dat niet meer lukt? :o
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133566999
Dat kon ik ook gewoon vrijwel direct niet meer. :'(
pi_133567005
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 08:55 schreef Twinkle20 het volgende:

Oh, ik lig nog wel gewoon op m'n buik met 23 weken :) Merk soms wel dat Arie het er niet zo mee eens is eigenlijk O-)

Hier lekker geslapen! Wel medelijden voor m'n reisgenote, want ik ben telkens om half 8 wakker...
pi_133567014
quote:
2s.gif Op zondag 24 november 2013 09:12 schreef Pvoesss het volgende:
Dat kon ik ook gewoon vrijwel direct niet meer. :'(
Lijkt me echt verschrikkelijk dan, ik slaap echt dagelijks op mn buik :o
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 24 november 2013 @ 09:23:32 #17
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133567078
Meld met hoofdpijn en opgezwollen vingers - maar ik had wél een goede nacht! :W
pi_133567107
Ik slaap met mijn bijna 24 weken tweeling buik ook nog op mijn buik hoor. Ik vrees het moment dat dat niet meer lukt, want op mijn rug vind ik verschrikkelijk en zij doe ik ook liever niet. Nouja we'll see. :)

Ik ga vandaag weer behangen. Hoera! En vanmiddag naar de musical van de sprookjesboom. Zin in!
pi_133567188
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 09:00 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Hoe ver ben je dan, dat dat niet meer lukt? :o
Dat weet ik 2 dec pas :D. Maar gok zelf op zo'n 6/7 weken. Bij Djenna kon ik dat ook al heel vroeg niet meer.
pi_133567216
Ik ga vanmiddag naar vrienden van mijn man. In april j.l. is zij bevallen van een voldragen baby, maar het kindje stierf vrij snel daarna. Vijf jaar geleden hebben zij precies hetzelfde meegemaakt. Vind dat nog steeds wel moeilijk om daar dan heen te gaan met mijn blij ei. Zet me altijd weer met beide benen op de grond dat ondanks dat je het kindje 40 weken bij je draagt, je er dus nog niet bent.
pi_133567436
:W Goedemorgen allemaal!

Ik kom ook weer eens even om het hoekje kijken hier.
Ik zal zo eens even alles op mijn gemakje terug lezen.

martine nog steeds met baby in buik? Begrijpelijk dat je het wachten beu bent.

Ik zit hier met mijn been omhoog want gisteren heel lelijk gevallen. Gevolg: dikke knie en verzwikte enkel :( . En natuurlijk hartstikke stijf.
Bovenop dat alles ook nog pech met de auto..
Je hebt soms van die dagen }:| :X

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 24-11-2013 10:10:35 (grammaticale correctie) ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133567465
Goedemorgen, meld.

Ik slaap nu nog weleens op mijn buik :@

Martine wel raar lijkt me dat, je stelt je in op de uitgerekende datum en dan zit je dagen daarna nog te wachten :*

Skips wel fijn dat je een goede nacht had, maar hoofdpijn en vocht vasthouden is niet zo goed, houd je het in de gaten?

Waar zijn de mede LLM, of ben ik vandaag zo vroeg?

Twinkle jeetje wat een heftig verhaal en dat ze het ook nog eens 2x mee hebben gemaakt. Net wat je zegt die bewustwording hakt er wel even in.
pi_133567553
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:41 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Vriend en ik hebben vandaag samen genesteldrangd. O+ Alle kleertjes liggen netjes in de kast en het huis is heerlijk opgeruimd. Verder lekker op de bank wat series gekeken (The Bridge). Best aardig gelukt dus!
O+

Martine met Muk nog steeds binnen. :* Ik vind vandaag best een mooie bevalzondag voor jou hoor!

Ik heb ook best lang op mijn buik geslapen. Slapeloze nachten deel 2 kwam dan ook doordat ik geen houding meer kon vinden maar dat was pas met 25 weken ofzo...

Nikki succes met behangen, hopelijk is dit écht wat je wilt! En veel plezier vanmiddag!

quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 09:23 schreef ProjSkippy het volgende:
Meld met hoofdpijn en opgezwollen vingers - maar ik had wél een goede nacht! :W
Houd je dat even in de gaten, die combi klinkt niet zo goed. Misschien even vk bellen voor bloeddruk?

Ja bah Twink dat zijn heftige verhalen.

Flowerbox wat balen! Ik zou zeggen rustig aan maar zo te horen kun je ook niet anders! :*

:W Sethiwe! Hier nog een LLM :)

Vandaag even huisje op orde maken, oa beetje administratie. Verder lekker niets!
pi_133567554
Meld, nog heerlijk in bed... Kon niet in slaap komen, maar toen het eindelijk lukte zzzzzzzz...

Twink, dat lijkt me zeker lastig zo'n bezoek!

Martine en Mabawa, kom op ladies! Hoop dat jullie snel aan het baby knuffelen zijn, want daarna mag ik!

Flower beterschap!

Jj hoe is het bij jou?
pi_133567564
Twinkle wat een heftig!

Skips hou het inderdaad maar even goed in de gaten. Staat op de bellijst voor hellp.

Vandaag sinterklaas feest op mijn werk en de familie dag van mijn man. Ik wilde er heen gaan maar manlief is het niet met mij eens. Hij is bang dat ik mezelf voorbij ren en me dan weer ellendig voel. Verstand geeft hem meer dan gelijk maar had graag even bijgekletst met mn collega's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')