Dat is natuurlijk iets anders. Mijn zus staat me bij in deze keuzes (afgestudeerd als vroedvrouw) dus daar ga ik niet zomaar de gyn volgen. Maar de onderzoeken, daar vraag ik idd nooit naar..quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo moeilijk om te begrijpen, maar als het werkt voor jou is het prrima natuurlijk.
Er zijn zeker mbt bevallen en pijnstilling en andere dingen zo erg veel keuzes en als andere de keuzes maken dan kan het voor jouw ook niet zo prettig verlopen allemaal.
Zal ik zien, ze geeft me raad en ik doe wat ik zelf wil.. Ik lees ook genoeg op internet..quote:
Hoe ver ben je dan, dat dat niet meer lukt?quote:Op zondag 24 november 2013 08:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja hier! Kan niet meer op mijn buik slapen en dat is me toch rete irritant!
Martine ik vind zo'n zondag altijd wel een mooie dag om te bevallen. Misschien dat vamdaag jouw dag is? Het kan snel gaan.
Oh, ik lig nog wel gewoon op m'n buik met 23 wekenquote:Op zondag 24 november 2013 08:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja hier! Kan niet meer op mijn buik slapen en dat is me toch rete irritant!
Martine ik vind zo'n zondag altijd wel een mooie dag om te bevallen. Misschien dat vamdaag jouw dag is? Het kan snel gaan.
Lijkt me echt verschrikkelijk dan, ik slaap echt dagelijks op mn buikquote:Op zondag 24 november 2013 09:12 schreef Pvoesss het volgende:
Dat kon ik ook gewoon vrijwel direct niet meer.
Dat weet ik 2 dec pasquote:Op zondag 24 november 2013 09:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hoe ver ben je dan, dat dat niet meer lukt?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vriend en ik hebben vandaag samen genesteldrangd.Alle kleertjes liggen netjes in de kast en het huis is heerlijk opgeruimd. Verder lekker op de bank wat series gekeken (The Bridge). Best aardig gelukt dus!
Houd je dat even in de gaten, die combi klinkt niet zo goed. Misschien even vk bellen voor bloeddruk?quote:Op zondag 24 november 2013 09:23 schreef ProjSkippy het volgende:
Meld met hoofdpijn en opgezwollen vingers - maar ik had wél een goede nacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |