Wat betreft sommige producten imho niet. zoals bijvoorbeeld eetstoelen..quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Iets kan beide zijn he. Mooi en handig in gebruik.
Ik kan me volgens mij nog wel een foto van jouw kinderstoel herinneren.quote:Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik bedoel voor baby's dus he kinderstoelen zoals tripptrap, en bloom enzo
Ik vind hem dus afschuwelijk in het gebruik, maar er mist voor mij dus echt een ligfunctie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 november 2013 12:24 schreef Soempie het volgende:
Ik vind de tripptrap mooi die we hebben en ook nog eens heel handig.![]()
Ah, vandaar, hier is M. nog nooit in slaap gevallen tijdens het eten. Kan me wel voorstellen dat je een ligfunctie handig vindt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind hem dus afschuwelijk in het gebruik, maar er mist voor mij dus echt een ligfunctie bijvoorbeeld.![]()
Maar goed ik heb kinderen die vielen in slaap bij het etenen dan is dat zo handig.
Ik vind de tripptrapp handig, omdat hij zo ontzettend lang mee kan (hoogte is makkelijk te verstellen), het niet zo'n lomp groot ding is, hij makkelijk schoon te houden is en je hem aan kunt schuiven aan je tafel.quote:Op maandag 25 november 2013 12:30 schreef Chanty het volgende:
Ohhhhh had het kunnen weten. Vind dat er best leuke kinderstoeltjes zijn, maar merk dat ik (nu nog) weinig waarde hecht aan het uiterlijk van de stoel dus wat mij betreft wordt dat een ikea-modelMaar misschien bedenken mijn hormonen zich nog
Zo'n mozeswiegje, is dat een beetje stevig? Heb er ook een zien staan op marktplaats maar vind ze er zo wankel uitzien.
Stevig lijkt me wel, maar ik denk dat een baby er misschien snel uitgroeit?quote:Op maandag 25 november 2013 12:30 schreef Chanty het volgende:
Zo'n mozeswiegje, is dat een beetje stevig? Heb er ook een zien staan op marktplaats maar vind ze er zo wankel uitzien.
Wij hebben deze gekocht laatstquote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan me volgens mij nog wel een foto van jouw kinderstoel herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik flikker echt over alles heen bij ons thuis, maar die stoel ben ik nog nooit over gestruikeldquote:Op maandag 25 november 2013 12:46 schreef DJMomo het volgende:
die is echt uberlelijk idd. Daarbij zou ik altijd struikelen over die poten volgens mij.
Wij hebben een nep-triptrap. De tiamo variant. Sjaak donderde ook altijd in slaap![]()
Ik kon dat niet..quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef Chanty het volgende:
Hihi ok.... dat is inderdaad een heel lelijke stoel (niet dat die van de ikea mooi zijn)...
En dat ze snel uit zo'n wiegje groeien lijkt me niet zo'n probleem, heb het echt in gedachten voor de eerste drie maanden. Daarna gewoon in het ledikantje. Tegen die tijd kan ik vast weer wat dieper bukken
mijn dochter sliep vrij vlot in het ledikant, vandaar dat het destijds geen probleem was. Ik zie haar alleen nog wel een tijdje het ledikantje gebruiken. Niet normaal hoe die altijd vol tegen de spijlen aan slaapt. Verbaast me dat ze niet met een afdruk van spijlen wakker wordtquote:Op maandag 25 november 2013 12:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Gewoon mededelen aan manlief, klaar.Zo slepen is ook niks!
Is idd handiger om meerdere plekken te hebben waar je je kindje te slapen kan leggen toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |