SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was 1min te vroeg.. Wat een timing!!quote:Op maandag 25 november 2013 04:50 schreef Mabawa. het volgende:
Oh Martine, hopelijk heeft t infuus zn werk goed gedaan! Misschien lig je m zelfs al te knuffelen. Zo niet zet m op nog even![]()
Hier weer wakker met hongerrrrr. Dat ga ik niet missen
Oeps, ik heb niks gezegdquote:Op maandag 25 november 2013 09:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Mabawa heeft om 07:30 de update voor Martine gepost, dus het valt wel mee
Zandsculptuur was de kloonnaam van Burdie. Nog steeds niet iedereen kan daar aan wennen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:42 schreef Tennisballetje het volgende:
Zand?
Gefeliciteerd Martine! Mooie naam!
19 december. Het is puur figureren (wel volledig in beeld, het draait om een zwangere vrouw) maar huuuu! Wel super tof!quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 10:13 schreef ProjSkippy het volgende:
Mogguh!
Martineeee! Gefeliciteerd! Ik zag net trouwens ergens een foto voorbij komen van je kamertje en deken etc en ik zie het helemaal voor me.
--
Mabawa met d'r timing viel mij ook op JJ!
Hoop dat de boterhammen met jam gesmaakt hebben! Lekker rustig aan doen vandaag en nog even die ananasharten gebruiken hè!Daar heb je je vriend niet bij nodig.
--
Er was meer..
Ohja! Jompels voor mijlpalen!
Jompelt!
--
Ik ga straks opnames doen voor Zembla. Ik ben echt retezenuwachtig.
^^ datquote:Op maandag 25 november 2013 10:17 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zandsculptuur was de kloonnaam van Burdie. Nog steeds niet iedereen kan daar aan wennen.
Zandvogel.
quote:Op maandag 25 november 2013 10:17 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zandsculptuur was de kloonnaam van Burdie. Nog steeds niet iedereen kan daar aan wennen.
Zandvogel.
Tot nu toe gebeurd er nog niet veel. Wel gister meer afscheiding dan normaalquote:Op maandag 25 november 2013 09:14 schreef Sethiwe het volgende:
Angelatje wat denk je, gaat je schoonmoeder gelijk krijgen?
Ja precies dat zei een vriendin van me ook. En ik wil ook absoluut geen ander ledikantje. Ledikantje dat ik nu heb, daar heeft mijn vader nog in gelegen. Mijn moeder heeft het 30 jaar geleden beschilderd met pinkeltje, schaapjes, een vijver met kikkers etcquote:Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef Pvoesss het volgende:
het is idd heel lastig als hij niet omhoog kan, dan is een baby er uithalen en er in leggen een stuk lastiger. Zeker als je moe bent en na de bevalling enzo.
Tjah als ik 1 ding ondertussen niet meer doe is letten op hoe mooi het is.quote:Op maandag 25 november 2013 11:47 schreef Burdie het volgende:
Die is 'niet echt' mijn smaak.
Maar sowieso co-sleepers niet, eigenlijk. Heb nog nooit een mooie gezien.
We hebben 200 euro van mijn ouders gekregen voor een cosleeper dus dat is sowieso al handigquote:Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef Chanty het volgende:
Whehehe zul je altijd zien ja Pvoesss. Maareeh,... 13e maand binnenkort?
Iets kan beide zijn hequote:Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Tjah als ik 1 ding ondertussen niet meer doe is letten op hoe mooi het is.
Ik weet van heel veel dingen dat ik ze in gebruik echt niet kan waarderen en veel nieuwe moeders kopen het toch want het is zo mooi.. Dan moet ik grinniken want mooi is leuk maar doe mij maar gemak
Dat geeft niet. Gewoon mededelen aan manlief, klaar.quote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Theeleuter het volgende:
Ik heb een tijdje terug ook besloten een wieg te willen, durf het alleen nog niet aan manlief te vertellen![]()
Bij mijn dochter hebben we destijds wandelwagen (met wiegbak) gebruikt. Maar lijkt me helemaal niet praktisch als ik erop uit wil. Moet ik dat ding steeds van boven naar beneden en omgekeerd sjouwen....
Wat betreft sommige producten imho niet. zoals bijvoorbeeld eetstoelen..quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Iets kan beide zijn he. Mooi en handig in gebruik.
Ik kan me volgens mij nog wel een foto van jouw kinderstoel herinneren.quote:Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik bedoel voor baby's dus he kinderstoelen zoals tripptrap, en bloom enzo
Ik vind hem dus afschuwelijk in het gebruik, maar er mist voor mij dus echt een ligfunctie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 november 2013 12:24 schreef Soempie het volgende:
Ik vind de tripptrap mooi die we hebben en ook nog eens heel handig.![]()
Ah, vandaar, hier is M. nog nooit in slaap gevallen tijdens het eten. Kan me wel voorstellen dat je een ligfunctie handig vindt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind hem dus afschuwelijk in het gebruik, maar er mist voor mij dus echt een ligfunctie bijvoorbeeld.![]()
Maar goed ik heb kinderen die vielen in slaap bij het etenen dan is dat zo handig.
Ik vind de tripptrapp handig, omdat hij zo ontzettend lang mee kan (hoogte is makkelijk te verstellen), het niet zo'n lomp groot ding is, hij makkelijk schoon te houden is en je hem aan kunt schuiven aan je tafel.quote:Op maandag 25 november 2013 12:30 schreef Chanty het volgende:
Ohhhhh had het kunnen weten. Vind dat er best leuke kinderstoeltjes zijn, maar merk dat ik (nu nog) weinig waarde hecht aan het uiterlijk van de stoel dus wat mij betreft wordt dat een ikea-modelMaar misschien bedenken mijn hormonen zich nog
Zo'n mozeswiegje, is dat een beetje stevig? Heb er ook een zien staan op marktplaats maar vind ze er zo wankel uitzien.
Stevig lijkt me wel, maar ik denk dat een baby er misschien snel uitgroeit?quote:Op maandag 25 november 2013 12:30 schreef Chanty het volgende:
Zo'n mozeswiegje, is dat een beetje stevig? Heb er ook een zien staan op marktplaats maar vind ze er zo wankel uitzien.
Wij hebben deze gekocht laatstquote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan me volgens mij nog wel een foto van jouw kinderstoel herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |