Ja, de ruimte is er hier nu ook nog wel maar ik moet straks toch een hele kamer missen voor mijn rommel, dus ik ben maar alvast pro-actief kritisch aan het doenquote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Voor mijn eigen kind. De echt verlepte knuffels natuurlijk niet, maar die zijn niet voor niks zo verlept![]()
Dus die kunnen niet weg. De knuffels die ik wel weg heb gedaan eerder heb ik aan mijn moeder meegegeven. Die heeft een stichting in Zuid-Afrika, dus die zijn ook goed terecht gekomen
Wij hebben wel genoeg ruimte. Maar merk ook dat ik aan sommige dingen ook minder waarde ben gaan hechten dus we gaan sowieso nog een keer de hele zolder door. Dan zullen er toch weer wat dingen weggaan die eerder echt niet weg konden
Ohja. Whihiquote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
mijn dochter sliep vrij vlot in het ledikant, vandaar dat het destijds geen probleem was. Ik zie haar alleen nog wel een tijdje het ledikantje gebruiken. Niet normaal hoe die altijd vol tegen de spijlen aan slaapt. Verbaast me dat ze niet met een afdruk van spijlen wakker wordt![]()
Nadeel is dat ik natuurlijk de duurdere wiegjes het mooist vind![]()
Oh, wij hebben een tripp trapp en een ikea kinderstoel. tripp trapp voor aan tafel en die van ikea is gewoon overal handig, zeker om mee te nemen en niet duur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik al verteld dat mijn chocolade op is?
Oh, ik zie nog een jompel nodig voor JJLekker naar huis. Ondanks niet weten wat de oorzaak is, kan ik me voorstellen dat thuis zijn ook wel weer heel fijn is!
![]()
Misschien moeten wij dat ook maar doenquote:Op maandag 25 november 2013 14:15 schreef Pvoesss het volgende:
Wij gebruiken gewoon lekker de gordels. Dat gaat prima en makkelijk.
Hebben ze er -zonder de oorzaak te kennen- wel wat aan kunnen doen? Je lag daar toch niet voor niks...quote:Op maandag 25 november 2013 14:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
En ik mag vandaag naar huis! Beetje dubbel gevoel, want totaal geen oorzaak gevonden, maar toch wel blij dat ik weer mn kind eindelijk kan zien en naast man kan slapen
Ik vind t zelf ook raar, en zit er ook hard aan te denken om toch een second opinion te vragen. Heb nog precies dezelfde klachten.. Enige wat ze me nu zeggen is dat ik niet mag werken en me rustig moet houden. En ik krikg tabletjes mee die ik alleen ZO NODIG (dus elke keer als ik opstaquote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Chanty het volgende:
JJ wat fijn maar toch wel raar dat ze je gewoon naar huis sturen zonder dat nog duidelijk is wat er aan de hand isIk zou denk ik toch even een ander ziekenhuis raadplegen. Of zijn je klachten nu ineens weg?
Nee, helemaal niks gedaanquote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hebben ze er -zonder de oorzaak te kennen- wel wat aan kunnen doen? Je lag daar toch niet voor niks...
Theeleuter, je man durft wel zeg: kont tegen de krib bij een zwangere vrouw zonder chocolade.
Ooh! Wat! Spannend! Hij is er heel snel!quote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef Mabawa. het volgende:
Hallo Mabawa-update vanuit het ziekenhuis![]()
Ben hier al heel de ochtend ivm inleiding en mijn vliezen zijn net gebroken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |